Tak for et super sjovt mini-event. Vi var 1 på almindelig riffel, og 3 på luft. Det var MEGA sjovt skal jeg hilse og sige.
Først skød vi på 50m. Det blæste en lille smule til at begynde med. Men det var nok til at have indflydelse på skuddene
Jeg testede med nogle lette RWS hagl først, og det gik slet ikke. Jeg kunne simpelthen ikke ramme skiven
Så testede jeg med nogle H&N Match Heavy. DET hjalp. Nu begyndte jeg at ramme skiven. Men hold da op hvor vinden havde indflydelse på hvor man ramte. Det lykkedes efterhånden at placere en gruppe på 7-10 skud nogenlunde på samme sted på skiven. Så holdt jeg en lille pause, og vinden var så ændret, og så ramte jeg stort set samme gruppe men på et nyt sted på skiven
Imens jeg skød det, testede en af de andre med hans Gamo. Han testede en masse forskellige hagl (den pose jeg i sin tid fik af en herinde, netop for at teste hvilken hagl der passede til min). Han begyndte at ramme Xere med Barracuda Power. Så det var virkelig sjovt for ham at se hvordan de ramte.
Samtidig med at vi skød med det her... så sad SørenSD og skød med hans slugs. DET var sjovt at se forskellen på grupperingerne. Det var slugs Søren skød med - han kan sikkert fortælle specs på de slugs. Det var først Delta Wolf og derefter en RTI Prophet.
Jeg testede også RTIen og der skød jeg 10 skud.... 6x10ere og 4x9ere

Ikke tosset når man ikke har skudt med den før.
Det begyndte hurtigt at blive mørkt, så vi skyndte os ind på 100 og 200m banen. Fik sat skiver op, men allerede der, var det svært at se skiverne.
Jeg testede først med min FWB. Der kunne jeg intet se igennem.
Søren satte derfor hans RTI op igen. Han havde også svært ved at finde skiverne, så jeg overtog for at se om jeg kunne. Det lykkedes, men selve korset var næsten usynligt på det her tidspunkt.
Jeg skød 10 skud for at teste. Sigtede lidt højt, fordi vi jo kom inde fra 50m. Jeg vidste bare ikke at Søren havde justeret kikkerten til 100m

Så alle mine skud ramte højt. Men jeg kom trods alt på skiven/skiverne
Alt i alt, så var det fantastisk aften. Og det er faktisk de gode nyheder. Jeg fik nemlig besked om at det der var planlagt på mandag, ikke bliver til noget alligevel. Så vi har faktisk 1 chance mere for at skyde 200m - og det er på mandag.
Så vi afholder et ekstra event på mandag igen kl 18:00.