Problemer med at få min trejde pistol på SKV2 råd søges
Problemer med at få min trejde pistol på SKV2 råd søges
Hej...
Jeg er ejer af en S&W 686 og en Breatta 9mm 92X...
Jeg har misforstået reglerne jeg havde en ide om man måtte eje to af samme caliber eks. 2 stk. 9mm og 2 stk. 686 da den skyder med 357 Magnum som er alt andet end normal 9mm...
Men reglerne er anderledes fandt jeg ud af efter jeg netop har købt en Walter PDP 5" og søgte SKV på den...
Jeg skal nu redegøre hvorfor jeg ønsker en tredje pistol nogen der har prøvet dette før og lykkedes at få en tredje pistol på sin SKV?
Jeg har misforstået reglerne jeg havde en ide om man måtte eje to af samme caliber eks. 2 stk. 9mm og 2 stk. 686 da den skyder med 357 Magnum som er alt andet end normal 9mm...
Men reglerne er anderledes fandt jeg ud af efter jeg netop har købt en Walter PDP 5" og søgte SKV på den...
Jeg skal nu redegøre hvorfor jeg ønsker en tredje pistol nogen der har prøvet dette før og lykkedes at få en tredje pistol på sin SKV?
Senest rettet af HejMig 10. jul 2023, 22:13, rettet i alt 1 gang.
- Raptor357
- Platin Member
- Interesser: At skyde og ramme
- Geografisk sted: Stor Kbh
- Has thanked: 151 times
- Been thanked: 297 times
Re: 3 pistoler på SKV2
Ork ja.
Det er helt normalt når man søger hos DGI, hos skytte unionen, der kan de godt se at en revolver og en pistol ikke er ens og tilod tidligere normalt 2 af hver uden yderligt. Status i dag kender jeg ikke 100%.
Du skriver helt enkelt hvad du benytter dine nuværende til og hvad du har tænkt at bruge den nye til.
Jeg ville måske skrive noget med at den ønskes anvendt til 25m præcision/terrænskydning whatever. ringer de så fortæller du dem blot at præcisions potentialet er meget større på den nye.
Det er helt normalt når man søger hos DGI, hos skytte unionen, der kan de godt se at en revolver og en pistol ikke er ens og tilod tidligere normalt 2 af hver uden yderligt. Status i dag kender jeg ikke 100%.
Du skriver helt enkelt hvad du benytter dine nuværende til og hvad du har tænkt at bruge den nye til.
Jeg ville måske skrive noget med at den ønskes anvendt til 25m præcision/terrænskydning whatever. ringer de så fortæller du dem blot at præcisions potentialet er meget større på den nye.
Senest rettet af Raptor357 10. jul 2023, 21:28, rettet i alt 1 gang.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs
- CO
- Platin Member
- Interesser: Long range, bue, jagt, IPSC
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 177 times
Der er ikke noget nyt i det.
Du skal altid begrunde 3. våben i samme kalibergruppe, uanset type.
Bare skriv hvad du skal bruge den til, og den går lige igennem.
Du skal altid begrunde 3. våben i samme kalibergruppe, uanset type.
Bare skriv hvad du skal bruge den til, og den går lige igennem.
Østbirk Pistolskytter og
Sportsskytteklubben Mildot
- The Mad Viking
- This member is
- Interesser: Skydning og mekanik
- Geografisk sted: Nordøstfyn
- Has thanked: 437 times
- Been thanked: 137 times
Ja, det er helt normalt.
Den ene kan f.eks. være mest egnet til 25m baneskydning, og den anden har du købt for at bruge til terrænskydning.
Det skriver du så bare ind i oplysningsskemaet.
Den ene kan f.eks. være mest egnet til 25m baneskydning, og den anden har du købt for at bruge til terrænskydning.
Det skriver du så bare ind i oplysningsskemaet.

Studies suggest that 9 out of 10 men prefer curvy women.
The 10th man usually prefers the other 9...
The 10th man usually prefers the other 9...
- Agamemnon
- Moderator
- Interesser: Skydning genladning Etymologi
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 472 times
- Been thanked: 1073 times
Du bedes rette din overskrift så den lever op til kravene i regelsættet.HejMig skrev: ↑10. jul 2023, 21:13Hej...
viewtopic.php?f=53&t=91721
Så slipper du for at din tråd bliver låst eller slettet.
Rettelsen bedes foretaget ved førstkommende login.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Edmund Burke, 1729-1797.
Edmund Burke, 1729-1797.
Re: Problemer med at få min trejde pistol på SKV2 råd søges
Undre bare mig over en Walter er 9mm min Breatta er 9 mm...
Men S&W er ja 9 mm men specielt cal. Kan ikke se en trommel revoler går under samme kategori som en 9mm med magasin
Men har prøvet at skrive en tekst nu må se hvis de siger syntes det bliver sværere og sværere med de regler mener før kunne man eje en i hver cal. Gruppe tager jeg fejl?
Men S&W er ja 9 mm men specielt cal. Kan ikke se en trommel revoler går under samme kategori som en 9mm med magasin
Men har prøvet at skrive en tekst nu må se hvis de siger syntes det bliver sværere og sværere med de regler mener før kunne man eje en i hver cal. Gruppe tager jeg fejl?
- CO
- Platin Member
Det kan du stadig, og også flere i samme kaliber.HejMig skrev: ↑10. jul 2023, 22:16Undre bare mig over en Walter er 9mm min Breatta er 9 mm...
Du skal bare begrunde det på oplysningssedlen.
Sådan har det altid været.
Der er intet ændret.
Østbirk Pistolskytter og
For 18 år siden havde min far 4 pistoler to med 357 mag og to stk. Walter pkk 9mm han skulle intet begrunde så det har ikke været sådan altid men jeg prøver at sende ind og ser hva der sker
Søgte råd og dette har jeg fået tak til alle her i forummet
Søgte råd og dette har jeg fået tak til alle her i forummet
- CO
- Platin Member
Det er ikke korrekt.
Oplysningssedlen så nøjagtig sådan ud også for 18 år siden.
At man altid har skullet begrunde er ikke helt rigtigt.
Før SKV var det anderledes.
Østbirk Pistolskytter og
- FBN
- Platin Member
- Interesser: Alt med/om våben :-)
- Geografisk sted: Vestjylland
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 102 times
Enig

Hvis jeg ikke husker helt galt kom det med våben cirkulære den
26/01/2000.
MVH Frank.
Iøvrigt mener jeg vi skal beholde Kongehuset.!
Iøvrigt mener jeg vi skal beholde Kongehuset.!
Ved ikke hvornår han søgte på dem måske for 30 år siden ved det ikke men tak for svarene