Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
-
ReneKJ
- This member is

- Interesser: Våbenrelateret information
- Geografisk sted: Jylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 503 times
Bofhenator skrev:Jeg er blevet kontaktet på Facebook-messenger fra unionens profil i går på baggrund af mit indlæg, så helt på ferie er de ikke.
De virker bare endnu mere Out of Touch når man kan se at de har svaret privat på et offentligt indlæg.
Enten det, eller også så forsøger de at afspore debatten ud på private beskeder, hvor andre ikke kan se hvor meget røre der er i andedammen.
Jeg håber at folk ikke lader sig snyde, og bliver ved med at debatter dem offentligt.
-
Glockster
- Moderator

- Geografisk sted: København
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 146 times
Vil dem der har fået besvaret deres kommentarer "privat" ikke være så venlige at offentliggøre dem. Dansk Skytte Union kan da bestemt ikke have nogen interesse i at holde den slags hemmeligt..eller?
"A fear of weapons is a sign of retarded sexual and emotional maturity." - Sigmund Freud
-
DB89
- Gold Member

- Interesser: Blankvåben, luftpistol
- Geografisk sted: Fredericia, Danmark
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 20 times
Der er vist en der har gjort et ihærdigt forsøg på at hæve deres stjerner i anmeldelserne.

- Screenshot_20160721-233652.png (124.66 KiB) Vist 1946 gange
-
Bofhenator
- Moderator

- Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 969 times
-
Kontakt:
Glockster skrev:Vil dem der har fået besvaret deres kommentarer "privat" ikke være så venlige at offentliggøre dem. Dansk Skytte Union kan da bestemt ikke have nogen interesse i at holde den slags hemmeligt..eller?
Der er ikke noget nyt i det de har skrevet til mig ellers var det kommet som en kommentar til mine egne kommentare (gav det mening).
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor
-
ReneKJ
- This member is

- Interesser: Våbenrelateret information
- Geografisk sted: Jylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 503 times
DB89 skrev:Der er vist en der har gjort et ihærdigt forsøg på at hæve deres stjerner i anmeldelserne.
Mon ikke det bare betyder at vedkommende har anmeldt 31 Facebook sider i alt?
-
Elbæk
- Platin Member

- Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 1158 times
Jeg har da heller ikke undladt at give udtryk for mine tanker og bekymringer på deres FB side.
Jeg imponeres over den sobre og nøgterne tone i de mange kritiske anmeldelser og indlæg

"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
-
Glockster
- Moderator

- Geografisk sted: København
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 146 times
Nu fik jeg endelig tid til at læse alle anmeldelserne igennem og bemærker bestemt også den sobre tone.
Bemærkede også formanden for Dansk Skytte Union John Hansen have givet "sig selv" 5 stjerner. Personligt er jeg af den holdning af hvis man skal bedømmes skal det ikke være af en selv
Any way så håber jeg alle dem som ikke har været på Dansk Skytte Unions Facebook side endnu sørger for at komme derover og efterlade en passende sober kommentar

"A fear of weapons is a sign of retarded sexual and emotional maturity." - Sigmund Freud
-
Formandlao
- Silver Member

- Interesser: IPSC
- Geografisk sted: Vendsyssel
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
Mapzter skrev:Glockster skrev:I øvrigt undrer det mig at Dansk Skýtte Union slet ikke tager til genmæle på deres Facebook profil? men det kan selvfølgelig være de ikke finder det relevant

Tilsyneladende holder de ferie:
På grund af ferie kan der være dage i uge 29, hvor administrationen ikke tager telefonen / svarer på mail . Vi er på kontoret igen i uge 30. God sommer!
Hvem det så er der skriver på Unionens profil i uge 29 må stå hen i det uvisse.
Nu vi er godt halvvejs i uge 30, så kommer der nok snart et svar på alle de gode spm. og indlæg ....
Diligentia, Vis, Celeritas