PCP vs Ladestang?

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Spyde » 12. apr 2020, 19:01

Jo bestemt, der er flere som giver den gas med reklamen på YouTube, men vil dog sige at sådan en som Matt dubber startede jo med at skyde Air arms og jeg tror det de faldt for ved fx er at de er så alsidig og de er ikke bange for at videreudvikle og tage imod de folk som kommer med gode ideer, som F.eks donnyFL, og sideshot drengene.

Og det kan godt være der er meget reklame til konkurrencerne men der er jo flere af det store mærker som deltager såsom daystate så de er jo på lige fod alle sammen.

Nu er det altså heller ikke sådan at jeg er den store fortaler for FX, jeg har sku været meget igennem med dem, men er altid vendt tilbage til fx når jeg har prøvet andre, det er utroligt svært at komme uden om deres kvalitet og precision og deres udvikling.

Altså hvilket andre rifler for du de ting som jeg skrev i første tråd til 6-7000kr
:oops: :razz:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Timber » 12. apr 2020, 19:07

Spyde skrev:
12. apr 2020, 19:01
Jo bestemt, der er flere som giver den gas med reklamen på YouTube, men vil dog sige at sådan en som Matt dubber startede jo med at skyde Air arms og jeg tror det de faldt for ved fx er at de er så alsidig og de er ikke bange for at videreudvikle og tage imod de folk som kommer med gode ideer, som F.eks donnyFL, og sideshot drengene.

Og det kan godt være der er meget reklame til konkurrencerne men der er jo flere af det store mærker som deltager såsom daystate så de er jo på lige fod alle sammen.

Nu er det altså heller ikke sådan at jeg er den store fortaler for FX, jeg har sku været meget igennem med dem, men er altid vendt tilbage til fx når jeg har prøvet andre, det er utroligt svært at komme uden om deres kvalitet og precision og deres udvikling.

Altså hvilket andre rifler for du de ting som jeg skrev i første tråd til 6-7000kr
:oops: :razz:
Det var såmend ikke fordi jeg forklejner FX, tvært imod.. Du har da helt ret i det du skriver, og der halter nogen af de andre producenter måske bagefter. Dog synes jeg at i hvert fald Daystate er begyndt at lytte lidt efter, når man ser deres sidste produkter..

Tror bare vi er kommet ind i en god bølge af kvalitetsgeværer til en rimelig pris...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Romvig
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 500
Tilmeldt: 23. apr 2008, 16:24
Interesser: Flyvning og Luft våben
Geografisk sted: Skive
Has thanked: 2 times
Been thanked: 21 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Romvig » 12. apr 2020, 19:45

SorenSD skrev:
12. apr 2020, 18:32
Nu er der så sket en hel del på PCP-fronten siden HW100 :thumbup:

Stadig en lækker riffel, men mange andre producenter har virkeligt oppet sig og der er blevet udviklet rigtigt meget :smile:
:giggle: det er ved at være nogle år siden jeg har fulgt med så det er sikkert rigtigt :razz:
Tror der skete det for mig, som for så mange andre med 5,5 mm luftvåben og lovændringen så der skulle våbentilladelse til, at priserne og rækkevide bare er bedre med krudt end med luft :mob:
Mvh
Romvig
________________________________________
Har endnu ikke fundet et projekt så enkelt
at det ikke kan gøres forkert

Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Spyde » 12. apr 2020, 19:49

Ja daystate er sku kommet godt med, bare lidt i den dyre ende 🥵

Airsoftfreak
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13. nov 2014, 21:57
Interesser: jagt, fisk, krudt/luft våben
Geografisk sted: roskilde
Has thanked: 4 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Airsoftfreak » 12. apr 2020, 19:53

Romvig skrev:
12. apr 2020, 19:45
SorenSD skrev:
12. apr 2020, 18:32
Nu er der så sket en hel del på PCP-fronten siden HW100 :thumbup:

Stadig en lækker riffel, men mange andre producenter har virkeligt oppet sig og der er blevet udviklet rigtigt meget :smile:
:giggle: det er ved at være nogle år siden jeg har fulgt med så det er sikkert rigtigt :razz:
Tror der skete det for mig, som for så mange andre med 5,5 mm luftvåben og lovændringen så der skulle våbentilladelse til, at priserne og rækkevide bare er bedre med krudt end med luft :mob:
Den er jeg også helt med på, jeg var rigtig glad for mit 5,5mm derfor købte jeg mit HW97 i 4,5mm og det skal mit nye PCP gevær også være😁

Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Spyde » 12. apr 2020, 20:04

Men hvis der bliver et træf i år, bliver der mulighed for at prøve lidt forskelligt :thumbup:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Timber » 12. apr 2020, 20:09

Spyde skrev:
12. apr 2020, 20:04
Men hvis der bliver et træf i år, bliver der mulighed for at prøve lidt forskelligt :thumbup:
Jeg satser stadig på at holde noget til efteråret, hvis ikke det her coronahalløjsa varer ved...

Og ja, der er rig mulighed for at prøve lidt forskelligt...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Spyde » 12. apr 2020, 20:16

Vi må jo bare holde lidt afstand til hinanden :Hug:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Timber » 12. apr 2020, 20:45

Spyde skrev:
12. apr 2020, 20:16
Vi må jo bare holde lidt afstand til hinanden :Hug:
Det er jo det.. Pinligt at indrømme forøvrigt, men jeg kan simpelthen ikke huske om du nåede med derud på Østmøn, eller du kun har været med på Højskolen??
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Airsoftfreak
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13. nov 2014, 21:57
Interesser: jagt, fisk, krudt/luft våben
Geografisk sted: roskilde
Has thanked: 4 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Airsoftfreak » 12. apr 2020, 21:14

Mange tak for jeres indlæg, det har hjulpet ret meget mere end i tror.
Jeg tror at jeg går med dream-tec'en da den har gode monteringsmuligheder.
Er der så nogen af jer der har erfaring med luft/pumper?
Er en håndpumpe fin? Eller kan det bedre betale sig at have en fyldetank?

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Timber » 12. apr 2020, 21:16

Airsoftfreak skrev:
12. apr 2020, 21:14
Mange tak for jeres indlæg, det har hjulpet ret meget mere end i tror.
Jeg tror at jeg går med dream-tec'en da den har gode monteringsmuligheder.
Er der så nogen af jer der har erfaring med luft/pumper?
Er en håndpumpe fin? Eller kan det bedre betale sig at have en fyldetank?
Fyldetank, eller elektrisk pumpe... Håndpumpe bliver du ked af i længden, medmindre du vil spare fitnesscenteret..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Spyde » 12. apr 2020, 21:40

Timber : Jo jo var med 😄😜.




Jeg ville investere i en flaske, har selv lige købt en 20L 300 bars for 2000kr
Der er efterhånden så mange steder hvor de kan fylde dem op så jeg syntes det fungere rigtig fint til mit behov.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Timber » 12. apr 2020, 21:47

Spyde skrev:
12. apr 2020, 21:40
Timber : Jo jo var med 😄😜.
Beklager alderen åbenbart er begyndt at trykke.. Men ok, så kender du jo forholdene... :thumbup: :giggle:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Lanojo
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 221
Tilmeldt: 14. aug 2019, 19:08
Interesser: luftvåben
Geografisk sted: BILLUND
Has thanked: 2 times
Been thanked: 55 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Lanojo » 12. apr 2020, 21:49

Romvig skrev:
12. apr 2020, 19:45
SorenSD skrev:
12. apr 2020, 18:32
Nu er der så sket en hel del på PCP-fronten siden HW100 :thumbup:

Stadig en lækker riffel, men mange andre producenter har virkeligt oppet sig og der er blevet udviklet rigtigt meget :smile:
:giggle: det er ved at være nogle år siden jeg har fulgt med så det er sikkert rigtigt :razz:
Tror der skete det for mig, som for så mange andre med 5,5 mm luftvåben og lovændringen så der skulle våbentilladelse til, at priserne og rækkevide bare er bedre med krudt end med luft :mob:
Våbentilladelse???????? :what:

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9700
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1725 times
Been thanked: 2152 times
Kontakt:

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Bofhenator » 12. apr 2020, 22:09

lanojo skrev:
12. apr 2020, 21:49
Romvig skrev:
12. apr 2020, 19:45
SorenSD skrev:
12. apr 2020, 18:32
Nu er der så sket en hel del på PCP-fronten siden HW100 :thumbup:

Stadig en lækker riffel, men mange andre producenter har virkeligt oppet sig og der er blevet udviklet rigtigt meget :smile:
:giggle: det er ved at være nogle år siden jeg har fulgt med så det er sikkert rigtigt :razz:
Tror der skete det for mig, som for så mange andre med 5,5 mm luftvåben og lovændringen så der skulle våbentilladelse til, at priserne og rækkevide bare er bedre med krudt end med luft :mob:
Våbentilladelse???????? :what:
https://www.retsinformation.dk/Forms/r0 ... ?id=185167
§ 2. Luft- og fjedervåben med større kaliber end 4,5 mm er omfattet af forbuddet i våbenlovens § 1, stk. 1, nr. 1.
Jeg mener dte var tilbage i 2013, hvis du først høre om det nu og har luftvåben med en kaliber større end 4,5mm skal du vist vågne op...
Senest rettet af Bofhenator 12. apr 2020, 22:11, rettet i alt 1 gang.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Timber » 12. apr 2020, 22:10

lanojo skrev:
12. apr 2020, 21:49
Romvig skrev:
12. apr 2020, 19:45
SorenSD skrev:
12. apr 2020, 18:32
Nu er der så sket en hel del på PCP-fronten siden HW100 :thumbup:

Stadig en lækker riffel, men mange andre producenter har virkeligt oppet sig og der er blevet udviklet rigtigt meget :smile:
:giggle: det er ved at være nogle år siden jeg har fulgt med så det er sikkert rigtigt :razz:
Tror der skete det for mig, som for så mange andre med 5,5 mm luftvåben og lovændringen så der skulle våbentilladelse til, at priserne og rækkevide bare er bedre med krudt end med luft :mob:
Våbentilladelse???????? :what:
Ja, alt over 4,5mm kræver enten jagttegn eller våbentilladelse.. Det har det gjort siden 1/6 2012..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Cygnus X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 19. apr 2004, 08:36
Interesser: skydere
Geografisk sted: Nord Kalifornien
Has thanked: 38 times
Been thanked: 118 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Cygnus X » 12. apr 2020, 22:14

jeg faldt for alle de FX medie ludere derude.....og købte en fx dreamline bottle i 4.5mm og det lykkedes mig ikke at få den præcis, hvis jeg hængte FX chrono på løbet så skød den 2-3cm under på 10m ...fordi løbet fordi det er så flexibelt, jeg ser ikke hvordan den kan holde zero i en våben kasse med skum der trykker, eller hvis man læner den op af væggen med piben....byttede ud til 4.5mm impact med powerplenum...og den kunne heller ikke ramme en daddel og rifler i den priklasse skal bare virke lige ud af kassen....

jeg har en impact i .25 og .30 samt en wildcat i .22...og det er gode rifler....men alt det ML (media luderne) skriver om FX at de er så god kvalitet, CNC arbejdet er i top osv...det er de måske...men det er der mange andre der også er.

min vulcan .25 her kører bedre end min impact i ladegrebet...som hans i grete. den har også en bedre aftrækker end impact (jeg kan ikke få impact let nok uden at have super langt stage 1).

min gamle Theoben cRapid mk2 .25 har bedre aftrækker end ALLE mine andre skydere...og nu med RAW regulator, og 580ml flaske...så hamrer den 60 skud af med 60+fpe

men nu da naboerne er hjemme kan jeg ikke skyde alligevel...så købte en cykel istedet
Senest rettet af Cygnus X 12. apr 2020, 22:14, rettet i alt 1 gang.
pick my lock and meet my glock

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Timber » 12. apr 2020, 22:14

Bofhenator skrev:
12. apr 2020, 22:09
Jeg mener dte var tilbage i 2013, hvis du først høre om det nu og har luftvåben med en kaliber større end 4,5mm skal du vist vågne op...
Frit efter huskeren trådte loven i kraft d. 1/6 2012, men man havde så et år til at få registreret eller afhændet det man havde i forvejen... Og det bliver jo så d.1/6 2013.. :razz:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Spyde » 12. apr 2020, 22:42

Cygnus X skrev:
12. apr 2020, 22:14
jeg faldt for alle de FX medie ludere derude.....og købte en fx dreamline bottle i 4.5mm og det lykkedes mig ikke at få den præcis, hvis jeg hængte FX chrono på løbet så skød den 2-3cm under på 10m ...fordi løbet fordi det er så flexibelt, jeg ser ikke hvordan den kan holde zero i en våben kasse med skum der trykker, eller hvis man læner den op af væggen med piben....byttede ud til 4.5mm impact med powerplenum...og den kunne heller ikke ramme en daddel og rifler i den priklasse skal bare virke lige ud af kassen....

jeg har en impact i .25 og .30 samt en wildcat i .22...og det er gode rifler....men alt det ML (media luderne) skriver om FX at de er så god kvalitet, CNC arbejdet er i top osv...det er de måske...men det er der mange andre der også er.

min vulcan .25 her kører bedre end min impact i ladegrebet...som hans i grete. den har også en bedre aftrækker end impact (jeg kan ikke få impact let nok uden at have super langt stage 1).



min gamle Theoben cRapid mk2 .25 har bedre aftrækker end ALLE mine andre skydere...og nu med RAW regulator, og 580ml flaske...så hamrer den 60 skud af med 60+fpe

men nu da naboerne er hjemme kan jeg ikke skyde alligevel...så købte en cykel istedet


Skal du sku ikke være ked af, min kan heller ikke ramme :giggle:

Her er et par grupper med min impact på 70m med slugs
Vedhæftede filer
8F6ABC50-560E-40AD-B215-CFB0A80225E7.jpeg

Brugeravatar
Niels
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2324
Tilmeldt: 20. maj 2004, 10:12
Interesser: Windows NT3.5
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 67 times
Been thanked: 212 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Niels » 12. apr 2020, 22:44

Cygnus X skrev:
12. apr 2020, 22:14

men nu da naboerne er hjemme kan jeg ikke skyde alligevel...så købte en cykel istedet
:wall:
Vh
Niels

--
If it ain't Broke.....Fix it till it is!

Brugeravatar
Cygnus X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 19. apr 2004, 08:36
Interesser: skydere
Geografisk sted: Nord Kalifornien
Has thanked: 38 times
Been thanked: 118 times

Re: PCP vs Ladestang?

Indlæg af Cygnus X » 12. apr 2020, 22:56

vi må godt cykle herovre....og der er nogen ret fede områder der er helt tomme lige pt.

ja Spyde din kan....de 2 jeg havde kunne ikke...måske de gode løb går til DK og USA får resterne ? spøg til side...jeg aner ikke hvad der gik galt for mine 2 FX i 4.5mm ...jeg har ingen problemer med .22, 25 eller .30 de stakker all haglene....EDIT Utah airguns og Straightshooters anbefalede at jeg ikke købte en 4.5mm jeg kunne forstå mellem linierne sagde de at der var problemer eller bedre alternativer

min vulcan stakker dem bedst i .25...min aa410c .22 er ikke så god som min wildcat .22....men jeg tænker den trænger til nye oringe og måske at få renset løbet, den har vel en 5-7K hagl igennem sig, men den lægger langsomt...min Rapid holdt fint luft men da jeg tog den fra hinanden falt oringene fra hinanden

jeg er ikke imod FX, er glad for min impact og wildcat, men der er mange andre mærker på markedet nu der er lige så gode ! det med at se impact vinder konkurencer er nok lige som at være til ræs med radiostyret biler, hvor 75% af kørene er sponsoreret af Team Associated...så er det sq ikke noget under at de vinder det meste
pick my lock and meet my glock

Airsoftfreak
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13. nov 2014, 21:57
Interesser: jagt, fisk, krudt/luft våben
Geografisk sted: roskilde
Has thanked: 4 times

Re: PCP vs Ladestang.

Indlæg af Airsoftfreak » 12. apr 2020, 23:00

Cygnus X skrev:
12. apr 2020, 22:14
jeg faldt for alle de FX medie ludere derude.....og købte en fx dreamline bottle i 4.5mm og det lykkedes mig ikke at få den præcis, hvis jeg hængte FX chrono på løbet så skød den 2-3cm under på 10m ...fordi løbet fordi det er så flexibelt, jeg ser ikke hvordan den kan holde zero i en våben kasse med skum der trykker, eller hvis man læner den op af væggen med piben....byttede ud til 4.5mm impact med powerplenum...og den kunne heller ikke ramme en daddel og rifler i den priklasse skal bare virke lige ud af kassen....

jeg har en impact i .25 og .30 samt en wildcat i .22...og det er gode rifler....men alt det ML (media luderne) skriver om FX at de er så god kvalitet, CNC arbejdet er i top osv...det er de måske...men det er der mange andre der også er.

min vulcan .25 her kører bedre end min impact i ladegrebet...som hans i grete. den har også en bedre aftrækker end impact (jeg kan ikke få impact let nok uden at have super langt stage 1).

min gamle Theoben cRapid mk2 .25 har bedre aftrækker end ALLE mine andre skydere...og nu med RAW regulator, og 580ml flaske...så hamrer den 60 skud af med 60+fpe

men nu da naboerne er hjemme kan jeg ikke skyde alligevel...så købte en cykel istedet
Så hvis jeg forstår dig korrekt så bliver free-float løbet bøjet/bugget af brug, fordi det er dårlig kvalitet? hvilke vil sige at du skal indskyde hver gang du bruge geværet..

Er der andre der oplever dette?

Brugeravatar
Cygnus X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 19. apr 2004, 08:36
Interesser: skydere
Geografisk sted: Nord Kalifornien
Has thanked: 38 times
Been thanked: 118 times

Re: PCP vs Ladestang?

Indlæg af Cygnus X » 12. apr 2020, 23:10

yup jeg var ret overasket, da FX chrony ikke vejer alverden....POI skiftede også nedaf med lyddæmper (jeg går ud fra pga af væten af dæmperen)

du kan se riflen her til venstre

https://lh3.googleusercontent.com/E4rPR ... 2-h1231-no
pick my lock and meet my glock

Spyde
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. mar 2014, 18:59
Interesser: Knive
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 96 times

Re: PCP vs Ladestang?

Indlæg af Spyde » 12. apr 2020, 23:33

Jeg har haft to impact, to streamline, og en dreamline, og jeg har aldrig haft problemer med POI shift eller noget andet, alle sammen skyd hul i hul på 50m lige ud af æsken.
Så det kan være du har været uheldig med dine fx, men vil da mene at alle de forskellige videoer du kan finde taler for sig selv, når man ser hvordan folk gang på gang skyde 1” grupper på både 100m og 150m

Nå nok om det, jeg takker af for nu inden vi røger helt af sporet. :giggle:



Airsoftfreak: jeg håber du kunne bruge noget af alt det til noget og at du finder en fin riffel :thumbup:

Airsoftfreak
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 30
Tilmeldt: 13. nov 2014, 21:57
Interesser: jagt, fisk, krudt/luft våben
Geografisk sted: roskilde
Has thanked: 4 times

Re: PCP vs Ladestang?

Indlæg af Airsoftfreak » 13. apr 2020, 01:08

Tak for de gode inputs, i har fået dirigeret mig godt frem imod målet!

Besvar