SpyDK efter 1 år under cover...

Er du til knive, bajonetter, økser, sværd eller hellebarder er dette stedet.
Besvar
Brugeravatar
Grejs76
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 730
Tilmeldt: 19. okt 2010, 17:27
Interesser: DK lovlige EDC knive
Geografisk sted: Vestsjælland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 33 times

SpyDK efter 1 år under cover...

Indlæg af Grejs76 » 14. jun 2017, 22:40

Så kom dagen, hvor jeg på knæ rundt i haven skulle stikke tidsler i græsplænen før sønnikes fødselsdag på søndag. Stor var min glæde, da jeg under en busk i haven fandt min Spyderco SpyDK, som jeg tabte for et år siden. Den har ikke mærker efter at være blevet samlet op af græsslåmaskinen, så den må være blevet hevet ud af lommen af lommeclippen.
IMAG1243.jpg
Taget i betragtning, at den har ligget ude i al slags vejr, så har den ubetydeligt rust. Jeg har endnu ikke haft den skruet fra hinanden, så der kan være overraskelser inden i; den skurer i hvert fald lidt i pivotet. Jeg kan helt sikkert stå inde for N690CO stålet. Faktisk kunne den lige akkurat barbere hår af armen, uden at jeg har gjort noget ved den.
IMAG1245.jpg
Mikael.
Jeg går sgu med den kniv

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: SpyDK efter 1 år under cover...

Indlæg af Bofhenator » 15. jun 2017, 07:15

Grejs76 skrev:Så kom dagen, hvor jeg på knæ rundt i haven skulle stikke tidsler i græsplænen før sønnikes fødselsdag på søndag. Stor var min glæde, da jeg under en busk i haven fandt min Spyderco SpyDK, som jeg tabte for et år siden. Den har ikke mærker efter at være blevet samlet op af græsslåmaskinen, så den må være blevet hevet ud af lommen af lommeclippen.
IMAG1243.jpg
Taget i betragtning, at den har ligget ude i al slags vejr, så har den ubetydeligt rust. Jeg har endnu ikke haft den skruet fra hinanden, så der kan være overraskelser inden i; den skurer i hvert fald lidt i pivotet. Jeg kan helt sikkert stå inde for N690CO stålet. Faktisk kunne den lige akkurat barbere hår af armen, uden at jeg har gjort noget ved den.
IMAG1245.jpg
Mikael.
Heh, det er sgu meget cool!
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Coldsteel
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 547
Tilmeldt: 23. nov 2008, 00:45
Interesser: Knive
Geografisk sted: på fyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 44 times

Re: SpyDK efter 1 år under cover...

Indlæg af Coldsteel » 19. jun 2017, 02:22

Godt at se! De fleste knive jeg laver er i det stål.

Besvar