Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Spaniel
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 66
Tilmeldt: 25. okt 2016, 21:20
Interesser: Hunde, jagt, WWII militaria.
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 16 times
Been thanked: 10 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Spaniel » 19. maj 2017, 20:23

Spaniel skrev:Nogen der har været igennem møllen for nylig?

Har netop indsendt ansøgning om riffel samt lyddæmper. Så er spændt på hvor længe det tager :eek:
For lige at følge op på min egen forespørgsel så er min tilladelse kommet nu.

Søgte 18. April. Godkendt 16. Maj.

Så knapv4 uger

Doole
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 260
Tilmeldt: 6. apr 2015, 21:02
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Faxe
Has thanked: 56 times
Been thanked: 55 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Doole » 23. maj 2017, 11:10

Talt med ACØ i dag. De var i gang med at behandle ansøgninger fra den 24/4 :wall:

Brugeravatar
Cimbox
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 116
Tilmeldt: 9. feb 2010, 18:30
Interesser: Drengerøvs interesser
Geografisk sted: Rødovre
Has thanked: 1 time

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Cimbox » 23. maj 2017, 11:41

Den 25/4 blev der ansøgt om tilladelse til 22. dæmper (schultz og larsen), tilladelse udstedt den 17/5 og modtaget idag. Så lige omkring en måneds tid inkl. forsendelsen.

Så nu glæder jeg mig bare til at få hentet den, og komme ud og lege :-P Der venter allerede et stævnemøde med råger og krager :thumbup:

mvh.
Rigtige jægere har en der både kan stå, og vise rejsning !

Cronoz
Newbie
Newbie
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12. feb 2017, 11:55
Interesser: Jagt / Skydning
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Cronoz » 30. maj 2017, 22:49

Nyjæger her - har en riffeltilladelse til behandling (første riffel) fra d. 27. April. Jeg har ikke modtaget tilladelsen endnu, men har lige idag snakket med en flink dame (Lone?) fra ACØ, som kunne fortælle mig at den var behandlet og sendt i fredags, d. 26/5.

Nu afventer jeg bare PostNord, så der kan ikke være mange uger tilbage endnu, før jeg får min tilladelse... :-/

Doole
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 260
Tilmeldt: 6. apr 2015, 21:02
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Faxe
Has thanked: 56 times
Been thanked: 55 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Doole » 7. jun 2017, 12:55

Talt med ACØ i dag. Tilladelse søgt 4/5 er stadig ikke udstedt.

Det viser bare at argumentet om brugerbetaling aldrig vil holde vand i et system som det danske.

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Flugteren » 7. jun 2017, 17:42

Har netop indsendt ansøgning til en lyddæmper. Nu må vi se, hvor lang tid de skal bruge på den. Dæmperen kommer først fra Norge indenfor en måneds tid, så det ville da være rart, hvis jeg havde tilladelsen i hånden til den tid. :numberone:

Ansøgning indsendt 7/6-2017.

Brugeravatar
Olsen71
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1096
Tilmeldt: 31. mar 2006, 15:18
Geografisk sted: Lolland
Been thanked: 11 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Olsen71 » 7. jun 2017, 20:09

Ansøgning til natkikkert sendt d. 22-5 og tilladelsen lå i postkassen d. 2-6 :eek:
2 skud i samme hul er tit held, 3 er nok fordi man bruger Olsens skydestok...

Bæverjagt....... Det blir man bidt af

Jolo
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 33
Tilmeldt: 5. nov 2005, 23:03
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 21 times
Been thanked: 2 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Jolo » 20. jun 2017, 22:30

ACØ. Ansøgning til to dæmpere indsendt 8 maj. Tilladelser modtaget i dag 20 juni :mrgreen:

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Flugteren » 20. jun 2017, 22:40

Jolo skrev:ACØ. Ansøgning til to dæmpere indsendt 8 maj. Tilladelser modtaget i dag 20 juni :mrgreen:
Lækkert!

Men seriøst, er vi så screwed her i Øst, at ansøgninger har 6 ugers behandlingstid? :cry:

Brugeravatar
7TCU
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 819
Tilmeldt: 2. sep 2005, 10:28
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 172 times
Been thanked: 90 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af 7TCU » 21. jun 2017, 07:37

Flugteren skrev: Lækkert!
Men seriøst, er vi så screwed her i Øst, at ansøgninger har 6 ugers behandlingstid? :cry:
Tjah, det må da være i heldigste fald, indsendte SKV2 til fornyelse (pga forenings skift) 22/3, er dukket op igår hos formanden, så 12 ugers behandlings tid :moon: :cry:
Gibbs Rule #9: Never go anywhere without a knife

Luluselsker
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 5. jul 2015, 22:15
Interesser: jagt/luftvåben og bue
Geografisk sted: sydlige øer/meste af østDK
Has thanked: 178 times
Been thanked: 183 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Luluselsker » 22. jun 2017, 00:10

7TCU skrev:
Flugteren skrev: Lækkert!
Men seriøst, er vi så screwed her i Øst, at ansøgninger har 6 ugers behandlingstid? :cry:
Tjah, det må da være i heldigste fald, indsendte SKV2 til fornyelse (pga forenings skift) 22/3, er dukket op igår hos formanden, så 12 ugers behandlings tid :moon: :cry:

tør slet ikke tænke på hvor længe min grovrevolver tilladelse kommer til at vare samme gældende for vekseltromlen til den :(

on another note hørte jeg fra de kloge derinde igår (læs onsdag 21/6-17) og der var de nede på ca 3 uger da de så ringede tilbage igen senere med et spørgsmål relateret til et salg af gamle riffel var det pludselig 11 uger :S så tror ikke heelt man kan regne med deres procestider overhovedet
Komplet tegnblind omend jeg forsøger er bedre med en fil i hånden end med et tastatur
Obs! kan være besværlig at fange i dagstimerne

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Flugteren » 22. jun 2017, 00:56

Luluselsker skrev:
7TCU skrev:
Flugteren skrev: Lækkert!
Men seriøst, er vi så screwed her i Øst, at ansøgninger har 6 ugers behandlingstid? :cry:
Tjah, det må da være i heldigste fald, indsendte SKV2 til fornyelse (pga forenings skift) 22/3, er dukket op igår hos formanden, så 12 ugers behandlings tid :moon: :cry:

tør slet ikke tænke på hvor længe min grovrevolver tilladelse kommer til at vare samme gældende for vekseltromlen til den :(

on another note hørte jeg fra de kloge derinde igår (læs onsdag 21/6-17) og der var de nede på ca 3 uger da de så ringede tilbage igen senere med et spørgsmål relateret til et salg af gamle riffel var det pludselig 11 uger :S så tror ikke heelt man kan regne med deres procestider overhovedet
Ok, jeg venter nemlig på en dæmper, og det kunne da være rart at vide, om man skal glæde sig, eller om forventningerne skal holdes nede lidt endnu. Jeg indsendte min ansøgning for 14 dage siden nu.

Øboen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 393
Tilmeldt: 1. apr 2013, 23:00
Interesser: IPSC, jagt, genladning og luft
Geografisk sted: Bornholm
Has thanked: 264 times
Been thanked: 87 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Øboen » 22. jun 2017, 07:34

Jeg venter nu på 14. uge på en 1911 pistol i 45 acp.

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3584
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Agamemnon » 22. jun 2017, 10:01

Øboen skrev:Jeg venter nu på 14. uge på en 1911 pistol i 45 acp.
Dén kan jeg slå.

Jeg ventede 19 uger på en tilladelse til en Glock 21DK, i 45 ACP.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

Øboen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 393
Tilmeldt: 1. apr 2013, 23:00
Interesser: IPSC, jagt, genladning og luft
Geografisk sted: Bornholm
Has thanked: 264 times
Been thanked: 87 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Øboen » 22. jun 2017, 13:59

Agamemnon skrev: Dén kan jeg slå.
Jeg ventede 19 uger på en tilladelse til en Glock 21DK, i 45 ACP.
Okay, jeg undrer mig ofte over, hvorfor alt skal være så sløvt, når man søger på et våben igennem SKV. Man kunne jo få den tanke, at det er bevidst fra politiets side af...

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Flugteren » 22. jun 2017, 15:08

Øboen skrev:
Agamemnon skrev: Dén kan jeg slå.
Jeg ventede 19 uger på en tilladelse til en Glock 21DK, i 45 ACP.
Okay, jeg undrer mig ofte over, hvorfor alt skal være så sløvt, når man søger på et våben igennem SKV. Man kunne jo få den tanke, at det er bevidst fra politiets side af...
At SKV-ansøgninger skal tage så lang tid har vel ikke grobund i noget overhovedet. Det kunne meget vel være et lille "protest"-forsøg mod, at nye våben skal ud i samfundet - især pistoler - og at man derfor fra administrationsmæssigt perspektiv forsøger at afskrække ansøgere fra at søge om tilladelser, hvis der er udsigt til halve års ventetid.

Jægere kan man ikke sylte helt så groft, da vi trods alt har et biologisk gøremål i og med at regulere vildtbestanden og holde naturen og dyrenes områder i god stand, og at man derfor ikke kan holde folk hen i mange måneder, inden man udsteder tilladelse.

Sportskytter tror jeg godt kan blive anset for at være "skydegale" personer, der hamrer masser af skud af i en mørk kælder en gang om ugen. Især pistolskytter, da den almene borger aldrig ser en pistol i hånden på andet end en politibetjent, og at pistoler i hånden på andre end politiet virker "forbudt".

Som sagt, den ekstra lange ventetid har ingen grobund i noget juridisk overhovedet, og hvis sportskytterne havde en mere samlet interesseorganisation ville politiet måske også på det område blive afkrævet en forklaring på de lange behandlingstider.

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af ReneKJ » 22. jun 2017, 15:15

Flugteren skrev:sportskytterne havde en mere samlet interesseorganisation ville politiet måske også på det område blive afkrævet en forklaring på de lange behandlingstider.
Vi har da en stor, samlet interesse organisation.
Desværre ser de ikke ud til at være specielt interesserede i at kæmpe for deres medlemmers rettigheder, men søger i stedet at holde så lav profil som mulig.

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Flugteren » 22. jun 2017, 15:24

ReneKJ skrev:
Flugteren skrev:sportskytterne havde en mere samlet interesseorganisation ville politiet måske også på det område blive afkrævet en forklaring på de lange behandlingstider.
Vi har da en stor, samlet interesse organisation.
Desværre ser de ikke ud til at være specielt interesserede i at kæmpe for deres medlemmers rettigheder, men søger i stedet at holde så lav profil som mulig.
Ja, ok. Men det betyder jo desværre ikke ret meget, hvis foreningen ikke vil kæmpe for jeres sager.

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5847
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Mapzter » 22. jun 2017, 16:32

Øboen skrev:Okay, jeg undrer mig ofte over, hvorfor alt skal være så sløvt, når man søger på et våben igennem SKV. Man kunne jo få den tanke, at det er bevidst fra politiets side af...
I tilfældet med våben i .45 ACP, så skal ansøgningen også en tur gennem Justitsministeriet, hvilket forsinker ting.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Sortseer
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 764
Tilmeldt: 17. apr 2014, 06:53
Interesser: Jagt, genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 229 times
Been thanked: 198 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Sortseer » 22. jun 2017, 17:47

Indsendte ansøgning om fornyelse af tilladelse til dummyskyder pr. mail fredag, modtog tilladelse en uge efter, udstedt om tirsdagen.

Ansøgning blev på venlig opfordring sendt med mail, grundet systemets manglende mulighed for at vælge en dummyskyder som type. Forelagt problemet udbrød den søde dame i administrationen "jeg bliver så træt.... på dine vegne. Send en mail, så ordner jeg det" - og det gjorde hun så.

Sådan en behandling kunne jeg godt tænke mig, når jeg bestiller en kaliber 6xc lige om lidt...

Bager
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 113
Tilmeldt: 9. maj 2015, 10:48
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Sydvest sjælland
Has thanked: 75 times
Been thanked: 18 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Bager » 23. jun 2017, 09:57

Ansøgning på ny jagriffel. Jeg er godkendt før og har ikke lavet noget der burde kræve yderligere undersøgelse. indsendt 2 maj. Modtaget 22/6. 7 uger og to dage. Post DK tog næsten en uge om at dele brevet ud!

458hunter
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 14. maj 2005, 19:19
Interesser: Skydning, jagt og MC
Geografisk sted: Øst-Sjælland
Has thanked: 821 times
Been thanked: 429 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af 458hunter » 23. jun 2017, 13:29

Det roder rundt derinde - om det er systemerne eller mere processen bag, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg havde ventet i 5 uger (jagtriffel), hvorefter jeg ringede ind og den ellers venlige dame efter ikke kunne finde ansøgningen i systemet, fandt den udskrevet på et skrivebord.

Hvor lang tid den havde ligget der, kan man så gisne om. Der mangler tydeligvis en ledelse, der forstår at strikke en fornuftig og lean process sammen.

Det lovede system til digitalisering er åbenbart også strandet, så det skal nok blive værre før det bliver bedre. IGEN!

Simkro
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 37
Tilmeldt: 3. mar 2017, 08:03
Interesser: Jagt, grej og bushcraft
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Has thanked: 5 times
Been thanked: 2 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Simkro » 25. jun 2017, 12:46

En lille historie fra våbentilladelsesventeland og om hvordan 3 uger blev til 6:

Indsendte min første riffeltilladelse til brug for jagt d. 11/5. I den sammenhæng blev det oplyst, at der var 3 ugers sagsbehandlingstid.

Efter de 3 uger ringede jeg fuld af forventning ind, og fik at vide, at der nu var 4 ugers sagsbehandlingstid + ca 1 uge med PostNord. Den meget venlige sagsbehandler kunne i den sammenhæng se, at alt var fint med tilladelsen, så den burde gå glat igennem, som han udtrykte det.

Efter 5 uger ringede jeg igen for at høre status, og fik nu at vide, at deres sagsbehandlingstid var 6 uger.

D. 23.6 ringede jeg igen, (er selv ansat i staten, så ved hvad en telefonopringning nogle gange kan gøre, og så har jeg det generelt lidt stramt med offentligt smøl) og fik nu at vide, at de behandlede ansøgninger fra d. 11.5(YES, Finally!), og at der var 10 foran min ansøgning i køen. På den baggrund spurgte jeg, hvad det betød, og fik at vide, at det betød, at der var 10 foran mig i køen - ok, den havde jeg fanget.
Spurgt ind til hvad 10 foran min ansøgning betød i tid, svarede sagsbehandleren noget flematisk, at: "det jo går rimeligt hurtigt, når de først tager hul på dem"... Ja, den lader vi lige stå i et øjeblik, eller måske i 6 uger.

Konklusion: på 6 uger blev 3 uger til 6. Jeg tænker at bukkejagten kom bag på dem, som sommertid på vildtet i kombination med morgentrafikken. - Det er jo også pokkers med typiske høj- og lavsæsoner for handel med jagtvåben. De er bare super svære at planlægge ud fra, når jagttiderne er fastlagt med datoer(sarkasme forekommer).

I tillæg til ovenstående skal dog siges, at sagsbehandlerne altid har været meget imødekommende og venlige, samt at jeg er fuldt ud klar over, at andre har måttet vente væsentligt længere tid end jeg.

Uanset hvad, så var her en historie om, hvordan 3 uger blev til 6. Nu er det så kun at vente på PostNord - brace yourself!

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Flugteren » 25. jun 2017, 14:07

Simkro skrev:En lille historie fra våbentilladelsesventeland og om hvordan 3 uger blev til 6:

Indsendte min første riffeltilladelse til brug for jagt d. 11/5. I den sammenhæng blev det oplyst, at der var 3 ugers sagsbehandlingstid.

Efter de 3 uger ringede jeg fuld af forventning ind, og fik at vide, at der nu var 4 ugers sagsbehandlingstid + ca 1 uge med PostNord. Den meget venlige sagsbehandler kunne i den sammenhæng se, at alt var fint med tilladelsen, så den burde gå glat igennem, som han udtrykte det.

Efter 5 uger ringede jeg igen for at høre status, og fik nu at vide, at deres sagsbehandlingstid var 6 uger.

D. 23.6 ringede jeg igen, (er selv ansat i staten, så ved hvad en telefonopringning nogle gange kan gøre, og så har jeg det generelt lidt stramt med offentligt smøl) og fik nu at vide, at de behandlede ansøgninger fra d. 11.5(YES, Finally!), og at der var 10 foran min ansøgning i køen. På den baggrund spurgte jeg, hvad det betød, og fik at vide, at det betød, at der var 10 foran mig i køen - ok, den havde jeg fanget.
Spurgt ind til hvad 10 foran min ansøgning betød i tid, svarede sagsbehandleren noget flematisk, at: "det jo går rimeligt hurtigt, når de først tager hul på dem"... Ja, den lader vi lige stå i et øjeblik, eller måske i 6 uger.

Konklusion: på 6 uger blev 3 uger til 6. Jeg tænker at bukkejagten kom bag på dem, som sommertid på vildtet i kombination med morgentrafikken. - Det er jo også pokkers med typiske høj- og lavsæsoner for handel med jagtvåben. De er bare super svære at planlægge ud fra, når jagttiderne er fastlagt med datoer(sarkasme forekommer).

I tillæg til ovenstående skal dog siges, at sagsbehandlerne altid har været meget imødekommende og venlige, samt at jeg er fuldt ud klar over, at andre har måttet vente væsentligt længere tid end jeg.

Uanset hvad, så var her en historie om, hvordan 3 uger blev til 6. Nu er det så kun at vente på PostNord - brace yourself!
Det er under al kritik. En våbentilladelse burde være en simpel opgave at udføre:

1) Find ansøgning
2) Har personen opfyldt krav til våbentilladelse (jagttegn, SKV, ren straffeattest)?
3) Udfyld tilladelsen med ansøgningens oplysninger.
4) Print, smid i en kuvert og send afsted med posten.

Hele processen bør ikke tage mere end maks. 5-6 minutter, inklusive nærlæsning og en kop kaffe. En effektiv medarbejder bør kunne klare i alt fald otte styk i timen. På en almindelig 9-15 (AC´erne har de arbejdstider) arbejdsdag, inklusive pauser, er det ikke urimeligt at afkræve, at en medarbejder klarer omtrent 40 tilladelser. Har man blot tre medarbejdere til at håndtere våbentilladelser kan man ordne 120 tilladelser per dag.

Tror I, man ville tolere, at kørekortsudstedelser og registreringsattester tog så lang tid, som våbentilladelser tager?

Det skal så også lige siges, at dette IKKE er møntet på medarbejderne, for de gør uden tvivl et godt stykke arbejde - det er bureaukratiet, jeg er ude efter :TOS:

Sixpack
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 172
Tilmeldt: 31. mar 2016, 20:16
Interesser: Alt der kan skyde
Geografisk sted: Hovedstadsområdet
Has thanked: 30 times
Been thanked: 52 times

Re: Våbentilladelse fra Politiets ACØ Taastrup

Indlæg af Sixpack » 29. jun 2017, 11:28

Ansøgning om tilladelse til jagtriffel indsendt d 11 maj. Ringede til ACØ idag, 29 Juni, hvor jeg blev oplyst at den var behandlet idag. Så nu venter jeg på Posten.

I øvrigt ros til venlig og hjælpsom medarbejder hos Politiet.

Låst