Hej, jeg har fået et luftgevær i bytte på en handel og anmeldt det i april.
Jeg har selvfølgelig ikke modtaget en kvittering fra PAC endnu, kun en kvittering på de har modtaget min anmeldelse.
Er det lovligt at sælge det uden, eller er jeg tvunget til at vente på det kommer i e-boks?
Hilsen Claus
Salg af 5,5mm luftgevær
- Lycon
- Moderator
- Interesser: Special Operations Executive
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 596 times
- Been thanked: 601 times
- Kontakt:
Re: Salg af 5,5mm luftgevær
Hvilken luft riffel er der tale om?Avensis skrev: ↑13. maj 2022, 00:06Hej, jeg har fået et luftgevær i bytte på en handel og anmeldt det i april.
Jeg har selvfølgelig ikke modtaget en kvittering fra PAC endnu, kun en kvittering på de har modtaget min anmeldelse.
Er det lovligt at sælge det uden, eller er jeg tvunget til at vente på det kommer i e-boks?
Hilsen Claus
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington
SOE agent Pearl Witherington
-
- Platin Member
- Interesser: Skydning, jagt og MC
- Geografisk sted: Øst-Sjælland
- Has thanked: 351 times
- Been thanked: 160 times
Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne sælge det videre - luftgeværer registreres så vidt jeg husker lige som et haglgevær. Det er ikke selve tilladelsen du venter på.Avensis skrev: ↑13. maj 2022, 00:06Hej, jeg har fået et luftgevær i bytte på en handel og anmeldt det i april.
Hilsen Claus
-
- Bronze Member
- Interesser: Luft og jagt
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Been thanked: 1 time
Det har du nok ret i det lyder fornuftigt, jeg sætter det til salg en af dagene, tak for svar.458hunter skrev: ↑14. maj 2022, 09:49Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne sælge det videre - luftgeværer registreres så vidt jeg husker lige som et haglgevær. Det er ikke selve tilladelsen du venter på.Avensis skrev: ↑13. maj 2022, 00:06Hej, jeg har fået et luftgevær i bytte på en handel og anmeldt det i april.
Hilsen Claus