Lånes: firewire og dvi/thunderbolt adaptor

Køb, Salg, Søges og Byttesforum for er for alle medlemmer. Dog må opslag fra virksomheder, samt generelle kommercielle opslag ikke slås op her. Læs mere HER
Besvar
Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Interesser: Våben, Grønland
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 143 times
Been thanked: 182 times

Lånes: firewire og dvi/thunderbolt adaptor

Indlæg af ESAF » 14. jan 2020, 07:31

Til en lille test vil jeg gerne låne en firewire 400-firewire 800 adaptor og en thunderbolt eller minidisplayport —> dvi adaptorledning. Er der nogen der ligger inde med ovennævnte i deres ledningskasse som jeg kan låne en uges tid?
Jeg ved godt de ikke koster alverden, men jeg hader at købe ting som jeg potentielt ikke har brug for, og vil derfor gerne teste det først.
Isumaluttut issiaviisa ataat orsorlugit isumagissisarput

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Østhimmerland
Has thanked: 75 times
Been thanked: 289 times
Kontakt:

Re: Lånes: firewire og dvi/thunderbolt adaptor

Indlæg af Mapzter » 14. jan 2020, 10:55

ESAF skrev:
14. jan 2020, 07:31
Til en lille test vil jeg gerne låne en firewire 400-firewire 800 adaptor og en thunderbolt eller minidisplayport —> dvi adaptorledning. Er der nogen der ligger inde med ovennævnte i deres ledningskasse som jeg kan låne en uges tid?
Jeg ved godt de ikke koster alverden, men jeg hader at købe ting som jeg potentielt ikke har brug for, og vil derfor gerne teste det først.
Jeg har 99% sikkert en minidisplayport —> dvi adapter du kan låne, men kommer nok først i nærheden af den på torsdag.
I Never Did Mind About the Little Things!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Interesser: Våben, Grønland
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 143 times
Been thanked: 182 times

Re: Lånes: firewire og dvi/thunderbolt adaptor

Indlæg af ESAF » 14. jan 2020, 13:20

Mapzter skrev:
14. jan 2020, 10:55
ESAF skrev:
14. jan 2020, 07:31
Jeg har 99% sikkert en minidisplayport —> dvi adapter du kan låne, men kommer nok først i nærheden af den på torsdag.
Det ville være storartet. Har ikke så travlt med det.
Isumaluttut issiaviisa ataat orsorlugit isumagissisarput

Besvar