Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Stedet hvor vi kan tale om færdigheder, og grej for folk der vil lære at klare sig selv i naturen.
Brugeravatar
100Radsbar
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 850
Tilmeldt: 11. mar 2013, 09:50
Interesser: Jagt & Historiske Våben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 360 times
Been thanked: 68 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af 100Radsbar » 21. apr 2020, 18:25

Refraktorius skrev:
21. apr 2020, 09:50
100Radsbar skrev:
21. apr 2020, 09:41
.... Det minder for meget om Sovjet styret.

Er vi lidt historieløse her til morgen?

- fangelejre?
- politiske skueprocesser?
- massehenrettelser?
- deportation af folkeslag?
- fængsling og deportation af systemkritikere?
- Ingen fri presse?
- etpartisystem?
- femårsplaner?
- ingen privat ejendomsret?
Nope. Men det er hele det mindset, som EU toppen har som jeg hentyder til.
Plan økonomi, fælles valuta, ingen national stater, en EU Stat som styres fra Bruxelles.
EU toppens våde drøm er jo afskaffelse af national staterne, så vi i stedet for en statsminister vi har valgt her i landet, har en regional leder udpeget af EU.
7,62x54R Glory to the Mosin.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 21. apr 2020, 18:50

100Radsbar skrev:
21. apr 2020, 18:25
Refraktorius skrev:
21. apr 2020, 09:50
100Radsbar skrev:
21. apr 2020, 09:41
.... Det minder for meget om Sovjet styret.

Er vi lidt historieløse her til morgen?

- fangelejre?
- politiske skueprocesser?
- massehenrettelser?
- deportation af folkeslag?
- fængsling og deportation af systemkritikere?
- Ingen fri presse?
- etpartisystem?
- femårsplaner?
- ingen privat ejendomsret?
Nope. Men det er hele det mindset, som EU toppen har som jeg hentyder til.
Plan økonomi, fælles valuta, ingen national stater, en EU Stat som styres fra Bruxelles.
EU toppens våde drøm er jo afskaffelse af national staterne, så vi i stedet for en statsminister vi har valgt her i landet, har en regional leder udpeget af EU.
Hvor har du fået den crazy ide fra at det er EUs våde drøm at afskaffe nationalsteterne?

I stedet for blot at påstå: “Jamen, det har de!” kunne jeg så ikke bede dig dokumenterer påstanden?

Peter

Fastanhol
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 295
Tilmeldt: 21. feb 2020, 19:48
Interesser: genladning
Geografisk sted: sjælland
Has thanked: 68 times
Been thanked: 75 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Fastanhol » 21. apr 2020, 19:07

Første tests af vacciner på mennesker

https://news.sky.com/story/coronavirus- ... k-11976681

De sætter den i produktion inden de er færdigt testede så de tror vel på den.

Håber da den virker så er enden i sigte istedet for potentielt at ligge måske flere år ude i femtiden.

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af ReneKJ » 21. apr 2020, 19:17

PSindrup skrev:
21. apr 2020, 16:57
ReneKJ skrev:
21. apr 2020, 16:46
AHSV skrev:
21. apr 2020, 12:22
Spøgelset skrev:
21. apr 2020, 11:11
Mon ikke der tænkes på EUs demokratiske underskud?

Hvordan er det nu det fungerer, vi kan stemme til EU-parlamentsvalget, men parlamentet kan ikke stille lovforslag?
Se det er konkrete problemstillinger man kan beskrive, hvilket giver en del mere mening end en generel sammenligning... Synes ærligt talt heller ikke at det demokratiske underskud i EU tåler nogen sammenligning med det demokratiske underskud i Sovjet!

Mvh
Anders
EU er ikke et diktatur, og bliver det forhåbentligt heller ikke.

Men af ligheder med kommunistiske mega-stater kunne man nævne:
*Stort centraliseret bureaukrati
*Politisk elite
*Modvilje mod national identitet og ønske om i stedet at fremme en fælles identitet.

Jeg er også lettere bekymret for den fri presse, med de tiltag der bliver talt om for at modvirke "fake news". Men det er ikke kun et EU problem.
René, det gør det da for filan ikke kommunistisk.

Og jeg kan altså heller ikke få øje på den modstand mod national identitet i EU som du nævner.

Man kan være EU modstander javel, men de påstande du fremkommer med kan jeg slet ikke genkende.

Peter
Kommunisme? Der har jeg da heller ikke sagt noget om :smile:
Kommunisme er en politisk ideologi, og jeg har lidt indtrykket at efter Stalin var det nærmere et middel end et mål for sovjetunionen.

Nej det sammenligning jeg drager er med Sovjetunion set som et imperie/union, en samling af lande bragt under mere eller mindre frivillig central styre. Ofte med minimal reel demokrati uanset om de bliver styret af adelen, partiet, finansfyrsterne, præsterne eller hvad der nu måtte være

Kan du komme på nogle unioner/imperier gennem tiden som ikke har fundet det nødvendigt at slå ned på medlemmerne "for det fælles bedste?"

Romerriget blev bygget på erobring og slaveri
Det Britiske Imperie født på brutal annektering af Skotland, Irland osv., og derefter koloniserede og udnyttede de store del af den kendte verden.
USA er i høj grad baseret på jord stjålet fra indianer og spanier. Plus selvfølgeligt den borgerkrig de havde.
Den Franske republik blev født i dens medborgeres blod og trak blodige spor over hel Europa.
Det tredje rige er der vist ingen grund til at gå i detaljer med.
Sovjetunionen har vi været inde på, Kina har også sine issues.

Derfor er jeg ikke begejstret for en Europæisk union. Fællesskab, ja, union, nej.

Du spørger hvor jeg ser tegnene på EU´s modvilje mod nationalisme. Det ser jeg i den konstante krav om suverænitetsafgivelse, større budgetter og magtbeføjelser til EU. Det er salamimetoden, og den går kun een vej.
At mange af vore politikere ser ud til at betragte Danmark som et trin på vejen til en EU-karriere gør mig heller ikke mere tryg.

Hvordan kom vi forresten til at tale om det i Corona tråden? :fun:

Der er dog tråd-relevante EU-perspektiver som jeg vist ikke har set os komme ind på

1) Forslaget om et EU beredskabslager med respiratorer osv.
På overfladen syntes jeg det lyder som en god ide, men jeg har et par bekymringer.
For det første selvfølgeligt hvem der skal stå for fordelingen? Med en Pandemi kan der hurtigt blive en grim politisk kamp, og jeg vil i hvert fald forvente at vi også har et nationalt beredskabslager under vores egen kontrol.
Og så er der spørgsmålet om vi kan stole på at det lager bliver anvendt til formålet. Det nytter ikke at opbygge et sådan lager hvis godgørende sjæle så begynder at se det som et "overskudslager" som de kan dele ud af når der er problemer i tredjeverdenslande.
Så har vi alligevel ingenting næste gang krisen kommer. Det lyder måske lidt kynisk, men hvis man sælger ideen som et EU-lager så skal det også være der når der bliver brug for det.

2) Forslaget om solidarisk hæftelse for gælden
Se det er kommunisme :biggrin:
Ønsker vi at stå som garant for lån til at kickstarte de økonomiske svage EU-lande?
Det er et ikke uvæsentligt overlap med de lande der tidligere har været i økonomisk uføre.

Spøgelset
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 53
Tilmeldt: 24. mar 2020, 19:55
Interesser: Våbenplatforme, samfund
Geografisk sted: Bunden af Öresund
Has thanked: 9 times
Been thanked: 38 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Spøgelset » 21. apr 2020, 19:21

Man kan starte med, at læse Lissabontraktatens artikler, og så gøre op med sig selv, om det er en traktat eller en forfatning. Og så efterfølgende huske på, at Lissabontraktatens forgænger, blot blev kaldt for Forfatningstraktaten, et navn man valgte at gå væk fra, efter at de befolkninger, der rent faktisk fik lov til at stemme, pure afviste den.

Erosionen af nationalstaterne er måske ikke fuldendt, men processen er da i gang. At den ikke er kommet længere skyldes kun EUs indbyggede fejlkonstruktioner, euroens destruktion af middelhavslandene, og migrantkrisens dødsstød mod Schengen-samarbejdet, der reelt døde tilbage i 2015-16.

Spøgelset
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 53
Tilmeldt: 24. mar 2020, 19:55
Interesser: Våbenplatforme, samfund
Geografisk sted: Bunden af Öresund
Has thanked: 9 times
Been thanked: 38 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Spøgelset » 21. apr 2020, 19:23

@ReneKJ :goodpost:

Brugeravatar
Leon
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 308
Tilmeldt: 29. mar 2005, 01:00
Interesser: Dingenoter
Geografisk sted: Jylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 120 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Leon » 21. apr 2020, 20:12

Amerikansk stat sagsøger Kina:

Fra de orange på FOX:
EXCLUSIVE: Missouri became the first state to file a lawsuit against China on Tuesday, accusing the country of being responsible for the severity of the coronavirus pandemic and seeking damages to make up for "the enormous loss of life, human suffering, and economic turmoil" resulting from the disease.

The suit in the Eastern District of Missouri follows at least seven federal class-action suits that have been filed by private groups, with one filed in Florida saying that China knew "COVID-19 was dangerous and capable of causing a pandemic, yet slowly acted, proverbially put their head in the sand, and/or covered it up in their own economic self-interest."

It also comes on the heels of 22 Republican lawmakers on Monday requesting that the Trump administration bring a case against China to the International Court of Justice (ICIJ) for the country's actions during the pandemic.
Link:
https://www.foxnews.com/politics/missou ... rus-deceit
“Exceptionel claims demand exceptional evidence.”
Christopher Hitchens.

KenP
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 544
Tilmeldt: 18. nov 2013, 22:01
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 70 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af KenP » 21. apr 2020, 22:13

Vejledning om mulig åbning af skydebaner er lige sendt ud har jeg set... modtog min fra skydebanefoeningen.

HR
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2138
Tilmeldt: 23. jan 2016, 20:10
Interesser: Hund, skydning, jagt og mad.
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 585 times
Been thanked: 1030 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af HR » 21. apr 2020, 22:16

Hmmm. De vil sagsøge Kina for ikke at gøre det de selv ikke vil :impatient: :impatient: :impatient: I øvrigt gennem et organ som de ikke har respekt for (FN) og i hvert fald ikke mener har nogen gyldighed over amerikanere i USA. Det skal der nok komme en masse ud af. Nemmelig gode likes i eccokammeret. Det er jo snart valg.
HR
Et postvæsen er ikke kritisk infrastruktur i 2022. Luk Postnord!

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Bofhenator » 21. apr 2020, 22:21

KenP skrev:
21. apr 2020, 22:13
Vejledning om mulig åbning af skydebaner er lige sendt ud har jeg set... modtog min fra skydebanefoeningen.
Ja.

Gad vide om der samme gælder imellem 25m afsnit på Kalvebod:
På meget store anlæg kan mere en 10 personer forsamles såfremt der er mindst
75 meter mellem anlæggets skydehuse. Dvs. at 2 grupper af 10 personer, betragtes
som 1 gruppe inden for 75 meter.
Vejledningen er her
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7547
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 450 times
Been thanked: 902 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Raptor357 » 21. apr 2020, 23:24

Hvis banerne er fysisk adskilt, forskellig adgangsvej og andet hus er det vel ikke samme "gruppe"
Er det ikke endnu en selvstrammer?
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Bofhenator » 21. apr 2020, 23:33

Raptor357 skrev:
21. apr 2020, 23:24
Hvis banerne er fysisk adskilt, forskellig adgangsvej og andet hus er det vel ikke samme "gruppe"
Er det ikke endnu en selvstrammer?
Jeg ved det ikke.

Jeg har svært ved at se det sundhedsmæssige problem i 8 skytter på afsnit b og 9 skytter på afsnit c der holder afstand når de går til og fra...

Nå, spændt på hvad der kommer fra ksc ud over det der allerede er kommet.

Bevæger vi os OT? Skal det ud i sin egen tråd?
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Leon
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 308
Tilmeldt: 29. mar 2005, 01:00
Interesser: Dingenoter
Geografisk sted: Jylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 120 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Leon » 21. apr 2020, 23:54

Ifølge https://www.worldometers.info/coronavirus/ Bliver det vist en af de rigtigt kedelige dag i USA. Der er allerede registreret over 2.600 døde for i dag, og registreringen for i dag stopper først kl 05.00 dansk tid.
“Exceptionel claims demand exceptional evidence.”
Christopher Hitchens.

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af ReneKJ » 22. apr 2020, 07:42

Bofhenator skrev:
21. apr 2020, 22:21
KenP skrev:
21. apr 2020, 22:13
Vejledning om mulig åbning af skydebaner er lige sendt ud har jeg set... modtog min fra skydebanefoeningen.
Ja.

Gad vide om der samme gælder imellem 25m afsnit på Kalvebod:
På meget store anlæg kan mere en 10 personer forsamles såfremt der er mindst
75 meter mellem anlæggets skydehuse. Dvs. at 2 grupper af 10 personer, betragtes
som 1 gruppe inden for 75 meter.
Vejledningen er her
De enkelte skytteforeninger får da vist noget af et arbejde med at koordinere det her.
Ikke bare skal der styres hvor mange der er på banerne, men der må heller ikke være et "venteværelse".

Med nørd-brillerne på tænker jeg at man måske kunne strikke noget sammen i holdsport eller tilsvarende app?
Der mener jeg man kan oprette hold med begrænset antal tilmeldinger, så man kunne lave Mandag:18-19, Mandag:19-20 osv. hvor folk kan booke sig ind så længe der er pladser.

10-22
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 658
Tilmeldt: 14. dec 2017, 20:01
Interesser: Våben
Geografisk sted: København
Has thanked: 136 times
Been thanked: 151 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af 10-22 » 22. apr 2020, 13:38

Status for et firma i Måløv
Kapacitet over 1000 covid-19 test pr dag ved 2 holds skift, kan uden problemer sættes op til 4000 eller mere.

Modtaget 67 stk.
10-22

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 22. apr 2020, 14:01

10-22 skrev:
22. apr 2020, 13:38
Status for et firma i Måløv
Kapacitet over 1000 covid-19 test pr dag ved 2 holds skift, kan uden problemer sættes op til 4000 eller mere.

Modtaget 67 stk.
Bare vendt. Systemet skal lige op og køre på fulde omdrejninger.

Flot af Novo I øvrigt at ville gøre det gratis! :razz: :numberone:

Peter

Brugeravatar
Leon
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 308
Tilmeldt: 29. mar 2005, 01:00
Interesser: Dingenoter
Geografisk sted: Jylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 120 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Leon » 22. apr 2020, 15:04

10-22 skrev:
22. apr 2020, 13:38
Status for et firma i Måløv
Kapacitet over 1000 covid-19 test pr dag ved 2 holds skift, kan uden problemer sættes op til 4000 eller mere.

Modtaget 67 stk.
Firmaet i Måløv -godt klart af Lars den lokale brugsuddeler, eller er det Novo :fun:
“Exceptionel claims demand exceptional evidence.”
Christopher Hitchens.

Kalthoff
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 8. jan 2012, 22:48
Interesser: jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 3318 times
Been thanked: 413 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Kalthoff » 22. apr 2020, 18:28

France is asking Apple Inc. to remove a technical obstacle that it says is delaying a government contact-tracing application designed to contain the coronavirus spread.

Apple’s operating system prevents contact-tracing apps using its Bluetooth technology from running constantly in the background if that data is going to be moved off of the device, a limit designed to protect users’ privacy. That limitation is standing in the way of the type of app that France wants to build, Digital Minister Cedric O said.

.....

“We’re asking Apple to lift the technical hurdle to allow us to develop a sovereign European health solution that will be tied our health system,” O said in an interview with Bloomberg. Ministers have discussed their concerns with Apple, but aren’t making progress, he said.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... us-tracker

Brugeravatar
Leon
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 308
Tilmeldt: 29. mar 2005, 01:00
Interesser: Dingenoter
Geografisk sted: Jylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 120 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Leon » 22. apr 2020, 18:35

I Australien virker lockdown fantastisk, med kun 4 registrerede smittede det seneste døgn. I Australien er lockdown så også kombineret med smitteopsporing, hvilket. Jo - desværre - er opgivet for flere uger siden i Danmark. Hvorfor har jeg stadig ikke forstået.

Til Sammenligning havde vi i Danmark 217 nye registrerede smittede i de seneste 24 timer, hvilket faktisk er flere nye registrerede pr. dag end Pr. dag i de første 14 dage efter den 11. Marts 2020, hvor regeringen besluttede delvist at lukke landet.

De bliver “spændende” at følge kurven i antal dagligt smittede i Danmark i de kommende uger. Jeg gætter på en stigende kurve.

Link:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... hours.html
“Exceptionel claims demand exceptional evidence.”
Christopher Hitchens.

Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2014
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 331 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Tangloppen » 22. apr 2020, 19:13

Leon skrev:
22. apr 2020, 18:35
I Australien virker lockdown fantastisk, med kun 4 registrerede smittede det seneste døgn. I Australien er lockdown så også kombineret med smitteopsporing, hvilket. Jo - desværre - er opgivet for flere uger siden i Danmark. Hvorfor har jeg stadig ikke forstået.

Til Sammenligning havde vi i Danmark 217 nye registrerede smittede i de seneste 24 timer, hvilket faktisk er flere nye registrerede pr. dag end Pr. dag i de første 14 dage efter den 11. Marts 2020, hvor regeringen besluttede delvist at lukke landet.

De bliver “spændende” at følge kurven i antal dagligt smittede i Danmark i de kommende uger. Jeg gætter på en stigende kurve.

Link:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... hours.html
Det er meget fint at bruge penge og energi på smitteopsporing, og det lyder til at det er lykkes at få sygdommen nedkæmpet.
Problemet ved den strategi er, at hele planeten ville skulle deltage for at det giver mening for alvor. Alternativet er at afspærre hele landet fuldstændigt fra omverdenen.
Ellers vil sygdommen blot blusse op så snart man åbner op igen.
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Brugeravatar
Leon
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 308
Tilmeldt: 29. mar 2005, 01:00
Interesser: Dingenoter
Geografisk sted: Jylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 120 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Leon » 22. apr 2020, 19:19

Tangloppen skrev:
22. apr 2020, 19:13
Leon skrev:
22. apr 2020, 18:35
I Australien virker lockdown fantastisk, med kun 4 registrerede smittede det seneste døgn. I Australien er lockdown så også kombineret med smitteopsporing, hvilket. Jo - desværre - er opgivet for flere uger siden i Danmark. Hvorfor har jeg stadig ikke forstået.

Til Sammenligning havde vi i Danmark 217 nye registrerede smittede i de seneste 24 timer, hvilket faktisk er flere nye registrerede pr. dag end Pr. dag i de første 14 dage efter den 11. Marts 2020, hvor regeringen besluttede delvist at lukke landet.

De bliver “spændende” at følge kurven i antal dagligt smittede i Danmark i de kommende uger. Jeg gætter på en stigende kurve.

Link:
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... hours.html
Det er meget fint at bruge penge og energi på smitteopsporing, og det lyder til at det er lykkes at få sygdommen nedkæmpet.
Problemet ved den strategi er, at hele planeten ville skulle deltage for at det giver mening for alvor. Alternativet er at afspærre hele landet fuldstændigt fra omverdenen.
Ellers vil sygdommen blot blusse op så snart man åbner op igen.
Det er jeg med på, men jeg tror ikke, at Australien har tænkt sig foreløbigt at åbne sine grænser væsentligt. Det samme gælder formentlig her i Europa. Essensen er nu, at de lader til at have fået smitten under kontrol, hvilket vi ikke har her i Danmark, selvom flere og flere tilsyneladende tror, at den er "hjemme". I al fald når man ser solbadende folk ved havnene i København, og andre steder i forårs Danmark.
“Exceptionel claims demand exceptional evidence.”
Christopher Hitchens.

10-22
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 658
Tilmeldt: 14. dec 2017, 20:01
Interesser: Våben
Geografisk sted: København
Has thanked: 136 times
Been thanked: 151 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af 10-22 » 22. apr 2020, 19:21

Leon skrev:
22. apr 2020, 15:04
10-22 skrev:
22. apr 2020, 13:38
Status for et firma i Måløv
Kapacitet over 1000 covid-19 test pr dag ved 2 holds skift, kan uden problemer sættes op til 4000 eller mere.

Modtaget 67 stk.
Firmaet i Måløv -godt klart af Lars den lokale brugsuddeler, eller er det Novo :fun:
Nej det er Meny :biggrin:
10-22

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Timber » 22. apr 2020, 19:26

Leon skrev:
22. apr 2020, 19:19
I al fald når man ser solbadende folk ved havnene i København, og andre steder i forårs Danmark.
Vi har stadig ikke, og har aldrig haft, udgangsforbud?? :???:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Leon
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 308
Tilmeldt: 29. mar 2005, 01:00
Interesser: Dingenoter
Geografisk sted: Jylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 120 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Leon » 22. apr 2020, 19:28

Timber skrev:
22. apr 2020, 19:26
Leon skrev:
22. apr 2020, 19:19
I al fald når man ser solbadende folk ved havnene i København, og andre steder i forårs Danmark.
Vi har stadig ikke, og har aldrig haft, udgangsforbud?? :???:
Enig, men afstands anbefalinger lader til at være en by i Rusland - eller København :blink:
“Exceptionel claims demand exceptional evidence.”
Christopher Hitchens.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Timber » 22. apr 2020, 19:30

Leon skrev:
22. apr 2020, 19:28
Timber skrev:
22. apr 2020, 19:26
Leon skrev:
22. apr 2020, 19:19
I al fald når man ser solbadende folk ved havnene i København, og andre steder i forårs Danmark.
Vi har stadig ikke, og har aldrig haft, udgangsforbud?? :???:
Enig, men afstands anbefalinger lader til at være en by i Rusland - eller København :blink:
Tja, så må vi hellere spærre København helt af.. Bare for en sikkerheds skyld.. :smile:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Besvar