Erfaring med Ledge River sovepose?

Stedet hvor vi kan tale om færdigheder, og grej for folk der vil lære at klare sig selv i naturen.
Besvar
Brugeravatar
DeVille
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 746
Tilmeldt: 9. jun 2011, 22:11
Interesser: Jagt, skydning og ældre våben
Geografisk sted: Frankrig
Has thanked: 9 times
Been thanked: 78 times

Erfaring med Ledge River sovepose?

Indlæg af DeVille » 3. okt 2017, 00:04

Hej forum.

Jeg skal muligvis på en hiking/camping/hunting trip til Montana i slutningen af November.
Den vil involvere sovning i telt i frostgrader, så jeg er blevet anbefalet at finde en sovepose rated til 0F.
Jeg har ikke prøvet den slags før og har ikke forstand på det. Jeg har ikke nogle særlige krav, udover at jeg gerne vil kunne holde varmen, og den samtidig godt må være billig. Jeg ved godt at det er modsætninger, men jeg er studerende og da det nok er en engangsoplevelse, har jeg ikke voldsomme krav til slidstærkhed osv.

Google har fundet mig denne sovepose
https://www.overstock.com/Sports-Toys/L ... ml#reviews
som er billig (måske for billig?) men ser ud til at få fornuftige anmeldelser. Er der nogen der har forstand til at sige buh eller bæ til det mærke?

Andre gode tips modtager jeg gerne - jeg har som sagt ikke prøvet den slags før. :help:

Jeg befinder mig i USA for tiden, så henvisninger til amerikanske netbutikker modtages gerne.

Brugeravatar
BoPe
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 303
Tilmeldt: 12. dec 2008, 12:01
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Has thanked: 100 times
Been thanked: 85 times

Re: Erfaring med Ledge River sovepose?

Indlæg af BoPe » 3. okt 2017, 15:40

Det er en sovepose med fiber fyld. Den vil være forholdsvis tungere end alternativet, som er dun.

Dun er bare MEGET dyrere. Til dit behov har du ikke brug for dun.

Hvis du kan komme til en fysisk outdoor- eller sportsbutik, bør du kunne finde en tilsvarende pose til ca. samme pris på tilbud (i Polen).