Scoutgrej.

Stedet hvor vi kan tale om færdigheder, og grej for folk der vil lære at klare sig selv i naturen.
Sierra13
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 2. mar 2011, 18:29
Interesser: Eventyr
Geografisk sted: Djævleøen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 189 times

Re: Scoutgrej.

Indlæg af Sierra13 » 1. dec 2019, 22:39

C-X skrev:
1. dec 2019, 22:16
Finnerne er med i €U, så du betaler ikke told. De er fine at handle med og svarer gerne på spørgsmål.
Tak skal du have CX.

Jeg tog det er det eksamenshjerne der lige drabte mit EU kendskab :oops:

Selvfølgelig er min størrrelse også udsolgt pt.
Så jeg kan snildt nå at sende dem en mail med alle mine ekstra spørgsmål :giggle:

Brugeravatar
Scout
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3163
Tilmeldt: 27. dec 2004, 14:35
Interesser: Våbenhistorie
Geografisk sted: Pendling Kbh Jylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 279 times

Re: Scoutgrej.

Indlæg af Scout » 1. dec 2019, 22:45

Morten273 skrev:
1. dec 2019, 22:14
]

Bedre sent end aldrig,
Jeg er alligevel først ved at få bestilt min nu fra https://www.varusteleka.com/

Var det også der du bestilte fra? Og ved du om der kommer told osv oveni prisen?
Kan squ ikke helt lure det :oops:

Og er der evt andet du kan anbefale, som must haves nu jeg er i gang med Anorak og bukser :biggrin:
Finnerne hos Varusteleka er skøre men som C-X sagde helt OK at handle med. Ingen told, da de ikke har forladt EU (Fexit?).
Niks, jeg bestilte direkte fra Moskva til en meget lavere pris inkl forsendelse. Prisen var helt til grin.
Du spørger efter anbefalelsesværdigt grej i forbndelse med køb af Gorka. Kommer dit sæt med seler (mit sæt kom med seler OG en 'patrol cap' i samme farver som Gorka-sættet)?
Gorka-sættets seler er lidt specielle (i hvert fald på mit Gorkasæt). De trevlede hurtigt og kom til at se slidte ud.
Selerne virker fint, selv om de trevler i kanterne, men hvis de ryger, så kan du med fordel købe de fabelagtige Blackhawk Combat Suspenders.
Hvis du bruger bælte, så er det naturligvis lige meget.

Besvar