Kan man få en Hylster deflektor til Winchester SX4?

Her kan du primært finde indlæg, hvor ligestillede har søgt hjælp til valg af jagtvåben og/eller kaliber.
Inden du selv opretter et indlæg og stiller spørgsmål så tag et kig rundt i eksisterende indlæg og se om ikke svaret allerede findes.
Besvar
kongenafdanmark
Newbie
Newbie
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. okt 2016, 20:24
Interesser: Våben
Geografisk sted: Århus

Kan man få en Hylster deflektor til Winchester SX4?

Indlæg af kongenafdanmark » 2. jul 2017, 11:40

Hej,
jeg har fået anskaffet mig en Winchester SX4. Har haft den med på bane et par gange for at få trænet med den, er det gået op for mig at min sidemand ikke altid sætter pris på at tomme hylstre i hovedet.

Er blevet fortalt at man kan burde kunne få en deflektor som skulle kunne rette hylstrene ned af istedet for ud ad. Men jeg kan simpelhen ikke finde en nogen steder.


Nogen der ved om de overhovedet findes til Winchester SX4 eller om det kan lade sig gøre?
Senest rettet af Refraktorius 2. jul 2017, 18:45, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Overskrift tilpasset indlægget

Øboen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 395
Tilmeldt: 1. apr 2013, 23:00
Interesser: IPSC, jagt, genladning og luft
Geografisk sted: Bornholm
Has thanked: 266 times
Been thanked: 88 times

Re: Hylster deflektor til Winchester SX4

Indlæg af Øboen » 2. jul 2017, 13:21

Umiddelbart findes der ikke nogen original deflektor til SX3 eller SX4. Men hvis problemet begrænser sig til trap skydning, så kunne løsningen være en 'BIRCHWOOD CASEY SAVE-IT SHELL CATCHER'. Den sættes på med dobbeltklæbende tape ved udkasterporten, og kan gribe hylsteret for dig. Ulempen er, at det kun fungerer ved et enkelt skud.

kongenafdanmark
Newbie
Newbie
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. okt 2016, 20:24
Interesser: Våben
Geografisk sted: Århus

Re: Hylster deflektor til Winchester SX4

Indlæg af kongenafdanmark » 2. jul 2017, 17:40

uha. tror faktisk den ville kunne klare jobbet. For den ser ud til at man ret hurtigt kan "slå den fra" så man kan skyde dobbelt skud. Den er et forsøg værd. tak for ideen

Besvar