Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Her kan du primært finde indlæg, hvor ligestillede har søgt hjælp til valg af jagtvåben og/eller kaliber.
Inden du selv opretter et indlæg og stiller spørgsmål så tag et kig rundt i eksisterende indlæg og se om ikke svaret allerede findes.
Brugeravatar
Wetke
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 648
Tilmeldt: 23. apr 2009, 08:28
Interesser: Pistolskydning, 22er plinking
Geografisk sted: Trekantsområdet
Has thanked: 81 times
Been thanked: 49 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af Wetke » 11. mar 2020, 08:23

Savage b22 precision?
Ved ikke om den findes i links


youtu.be/n0la-n14t4w


W
Rigeligt med smør

Brugeravatar
NaChO-LiBrE
Banned
Banned
Indlæg: 45
Tilmeldt: 11. mar 2020, 19:58
Interesser: Jagt/skydning/røgning
Geografisk sted: VestOnTheJylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 15 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af NaChO-LiBrE » 13. mar 2020, 08:48

Du kunne også købe en Browning T Bolt og droppe den i et Boyds skæfte (Jeg linker længere nede)
og de fleste andre rifler kan også droppes i et Boyds skæfte..
husk der kommer told og moms på hvis du bestiller fra dem .. de er residerende i USA.

https://www.boydsgunstocks.com/cart
En prut lugter for at de døve også kan ha glæde af den

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af Bofhenator » 13. mar 2020, 11:29

NaChO-LiBrE skrev:
13. mar 2020, 08:48
Du kunne også købe en Browning T Bolt og droppe den i et Boyds skæfte (Jeg linker længere nede)
og de fleste andre rifler kan også droppes i et Boyds skæfte..
husk der kommer told og moms på hvis du bestiller fra dem .. de er residerende i USA.

https://www.boydsgunstocks.com/cart
De har længe ikke sendt til DK, har det ændret sig?

De kan findes hos forhandlere i EU også.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
NaChO-LiBrE
Banned
Banned
Indlæg: 45
Tilmeldt: 11. mar 2020, 19:58
Interesser: Jagt/skydning/røgning
Geografisk sted: VestOnTheJylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 15 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af NaChO-LiBrE » 13. mar 2020, 11:41

Der står på deres side at de exportere til danmark .. men jeg var lige inde for at rode lidt rundt og smider man et skæfte i indkøbskurven og går til bestilling så står der at beløbet er over grænsen for hvad de vil exportere .. snusede lidt videre rundt og grænsen går vist ved 100 dollars så vidt jeg kan se.. så man skal nok kende nogen derover og så bestille igennem dem, det tror jeg er lettest..
En prut lugter for at de døve også kan ha glæde af den

CDinesen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 253
Tilmeldt: 28. okt 2016, 21:30
Interesser: Pistol, Jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 5 times
Been thanked: 11 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af CDinesen » 13. mar 2020, 15:38

Wetke skrev:
11. mar 2020, 08:23
Savage b22 precision?
Ved ikke om den findes i links

W
Mange tak - jeg syntes ikke jeg kan finde den i links :( men heller ikke i DK :wall:

CDinesen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 253
Tilmeldt: 28. okt 2016, 21:30
Interesser: Pistol, Jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 5 times
Been thanked: 11 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af CDinesen » 13. mar 2020, 15:41

NaChO-LiBrE skrev:
13. mar 2020, 08:48
Du kunne også købe en Browning T Bolt og droppe den i et Boyds skæfte (Jeg linker længere nede)
og de fleste andre rifler kan også droppes i et Boyds skæfte..
husk der kommer told og moms på hvis du bestiller fra dem .. de er residerende i USA.

https://www.boydsgunstocks.com/cart
Mega sejt - men så må man se hvordan man får det herover
Man kan da lave denne.... - Svært at se om det gør noget med links version :(
85112.png

CDinesen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 253
Tilmeldt: 28. okt 2016, 21:30
Interesser: Pistol, Jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 5 times
Been thanked: 11 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af CDinesen » 13. mar 2020, 15:42

NaChO-LiBrE skrev:
13. mar 2020, 11:41
Der står på deres side at de exportere til danmark .. men jeg var lige inde for at rode lidt rundt og smider man et skæfte i indkøbskurven og går til bestilling så står der at beløbet er over grænsen for hvad de vil exportere .. snusede lidt videre rundt og grænsen går vist ved 100 dollars så vidt jeg kan se.. så man skal nok kende nogen derover og så bestille igennem dem, det tror jeg er lettest..
Mange tak - jeg var ikke kommet så langt...

Brugeravatar
NaChO-LiBrE
Banned
Banned
Indlæg: 45
Tilmeldt: 11. mar 2020, 19:58
Interesser: Jagt/skydning/røgning
Geografisk sted: VestOnTheJylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 15 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af NaChO-LiBrE » 13. mar 2020, 21:59

CDinesen skrev:
13. mar 2020, 15:41
NaChO-LiBrE skrev:
13. mar 2020, 08:48
Du kunne også købe en Browning T Bolt og droppe den i et Boyds skæfte (Jeg linker længere nede)
og de fleste andre rifler kan også droppes i et Boyds skæfte..
husk der kommer told og moms på hvis du bestiller fra dem .. de er residerende i USA.

https://www.boydsgunstocks.com/cart
Mega sejt - men så må man se hvordan man får det herover
Man kan da lave denne.... - Svært at se om det gør noget med links version :(
85112.png
Boyds er rigtig gode til at svare.. så har du spørgsmål så skriv endelig en mail til dem.. jeg har været MEGET i kontakt med dem for nogle år tilbage da vi arbejde på at få distrubitions rettighederne i europa.. men det blev simpelthen for bøvlet . de havde en meget urealistisk forventning til hvad vi skulle ta hjem og ha på lager , heriblandt skæfter til modeller vi slet ikke har herhjemme og samtidig ville de ha vi skulle ta extremt mange af hver slags.. det bliver hurtigt voldsomt når man tænker på hvor mange forskellige de tilbyder og de forskellige konfigurations muligheder.. sammenholdt med at de havde haft RIGTIG meget bøvl med told og pjat her i DK gjorde at de stoppede med at sælge hertil . det er de så vidt jeg kan se heldigvis startet op med igen..
jeg skal selv ha et skæfte hjem i nær fremtid til min T Bolt ala den du linker til , jeg tror skæftet er ens om du hjemtager den til links eller højre (jeg er selv links skytte) men det er noget jeg 100% vil skrive og spørge dem om .. jeg bestiller den dog hjem via en af mine kammerater i USA når den tid kommer.. og jeg giver gerne et bip når tiden nærmer sig såfremt du vil ha et med.. der skal dog forudbetales og forsendelsen vil blive delt op så pakken kommer direkte til dig og min egen til mig selv selvf .. men nu skal vi lige ud af det her Corona halløj før jeg ska ha bjæffet alt for meget.. både min kone og jeg er tvunget hjem uden løn :mob: .... tossede regering og gi alle offentlig ansatte fri med fuld løn og så ellers prutte dem der betaler festen et stykke .. men det er en helt anden snak :)

EDIT: overvejer du en T Bolt som er MEGA fed i mine øjne, så ska du være opmærksom på at aftrækkeren ikke er det allerbedste .. den er dog nem og udskifte med en der er rigtig god.. og så har man altså hurtigt et ufattelig lækkert lille stykke skydejern .. :)
En prut lugter for at de døve også kan ha glæde af den

CDinesen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 253
Tilmeldt: 28. okt 2016, 21:30
Interesser: Pistol, Jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 5 times
Been thanked: 11 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af CDinesen » 14. mar 2020, 17:00

NaChO-LiBrE skrev:
13. mar 2020, 21:59
Boyds er rigtig gode til at svare.. så har du spørgsmål så skriv endelig en mail til dem.. jeg har været MEGET i kontakt med dem for nogle år tilbage da vi arbejde på at få distrubitions rettighederne i europa.. men det blev simpelthen for bøvlet . de havde en meget urealistisk forventning til hvad vi skulle ta hjem og ha på lager , heriblandt skæfter til modeller vi slet ikke har herhjemme og samtidig ville de ha vi skulle ta extremt mange af hver slags.. det bliver hurtigt voldsomt når man tænker på hvor mange forskellige de tilbyder og de forskellige konfigurations muligheder.. sammenholdt med at de havde haft RIGTIG meget bøvl med told og pjat her i DK gjorde at de stoppede med at sælge hertil . det er de så vidt jeg kan se heldigvis startet op med igen..
jeg skal selv ha et skæfte hjem i nær fremtid til min T Bolt ala den du linker til , jeg tror skæftet er ens om du hjemtager den til links eller højre (jeg er selv links skytte) men det er noget jeg 100% vil skrive og spørge dem om .. jeg bestiller den dog hjem via en af mine kammerater i USA når den tid kommer.. og jeg giver gerne et bip når tiden nærmer sig såfremt du vil ha et med.. der skal dog forudbetales og forsendelsen vil blive delt op så pakken kommer direkte til dig og min egen til mig selv selvf .. men nu skal vi lige ud af det her Corona halløj før jeg ska ha bjæffet alt for meget.. både min kone og jeg er tvunget hjem uden løn :mob: .... tossede regering og gi alle offentlig ansatte fri med fuld løn og så ellers prutte dem der betaler festen et stykke .. men det er en helt anden snak :)

EDIT: overvejer du en T Bolt som er MEGA fed i mine øjne, så ska du være opmærksom på at aftrækkeren ikke er det allerbedste .. den er dog nem og udskifte med en der er rigtig god.. og så har man altså hurtigt et ufattelig lækkert lille stykke skydejern .. :)
Hej NaChO
Jeg har denne https://en.browning.eu/t-bolt-composite ... hand.shtml jeg har dog ikke rodet med aftrækkeren endnu - men kunne være det næste :biggrin: det var mest får at få noget som var pistol greb. Jeg kan være jeg også kigger på en til .308 - ved du hvor lang tid i forvejen det skal leveres - jeg havde selv planer til sommer (aug) men med C-19 er det ikke til at vide.

Så du har selv en T-Bolt?

Brugeravatar
NaChO-LiBrE
Banned
Banned
Indlæg: 45
Tilmeldt: 11. mar 2020, 19:58
Interesser: Jagt/skydning/røgning
Geografisk sted: VestOnTheJylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 15 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af NaChO-LiBrE » 14. mar 2020, 21:19

Jeg har en T Bolt ja :) (Magen til din)

Mht levering så må jeg være dig svar skyldig.. jeg skal ha afklaret med Boyds om deres grænse går ved 100$ , gør den bestiller jeg igennem en kammerat i USA, gør den ikke bestiller jeg direkte hos dem ..
mht skæftet til T Bolt.. så TROR jeg ikke det betyder noget om det er til en links eller "alm" det er ihvertfald ikke et valg jeg får som når jeg går ind på skæfter til EX Tikka men det er også noget jeg vil skrive og spørge dem om da jeg selv er links skytte.. på billederne ser det dog ud til at skæftet er "ens" på begge sider så den passer til både links og "alm"

EDIT: Jeg mener og ha læst på deres side at efter bestilling af skæfte går den i produktion og derefter til forsendelse efter 7-10 dage
En prut lugter for at de døve også kan ha glæde af den

CDinesen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 253
Tilmeldt: 28. okt 2016, 21:30
Interesser: Pistol, Jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 5 times
Been thanked: 11 times

Re: Links .22 LR riffel med pistolgreb - hvor finder jeg det?

Indlæg af CDinesen » 9. apr 2020, 10:28

Hej jeg har talt med dem - de sender desværre ikke - min egen tur til sommer til US ser ud til at hænge i tynd tråd så det er nok svært at få det sendt og derefter hente det :(

Men spændende at du delte det - tak...

Besvar