Regler for indlæg.

Et forum til os der har detektering som hobby eller erhverv, og gerne vil vise fundne ting frem, eller har spørgsmål til dem. Der er naturligvis også plads til at nye Skattejægere kan stille spørgsmål til de rutinerede, ligesom der kan linkes til internationale fund. Lad os sammen tage tilbage i tiden...
Besvar
Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14304
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1736 times
Been thanked: 1265 times
Kontakt:

Regler for indlæg.

Indlæg af Lycon » 26. sep 2010, 20:48

Formålet med SJ forummet er at folk med en fælles interesse i detektering kan poste billeder og fortællinger fra deres fund, dette være sig fra Vikinge, Oldtid, Middelalder eller W.W.II, alle fund er velkomne, når blot det er finderen der poster. Om du har gjort dine fund med detektor eller magnet er mindre vigtigt, men lad det indgå i beskrivelsen.

1.) Det er ikke tilladt at poste billeder af andres fund, uden samtykke fra finderen.
2.) Danefæ skal indleveres til Nationalmuseet og tilskyndelse eller opfordring til at undlade dette vil medføre udelukkelse fra NVF. Det kan her nævnes at mønter fra oldtid og vikingetid, mønter fra middelalderen (dvs. fra før 1536), mønter i skattefund (flere mønter nedlagt sammen) og guld- og større sølvmønter, f.eks. dalermønter fra tiden efter 1536 er Danefæ.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Oliv1671
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 25
Tilmeldt: 23. okt 2011, 14:21
Interesser: Jagt, Ande og gåsejagt
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 1 time

Re: Regler for indlæg.

Indlæg af Oliv1671 » 28. jun 2012, 17:09

:NVFrules:

Brugeravatar
C-SB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1103
Tilmeldt: 20. nov 2008, 18:24
Interesser: Luftgevær skydning
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 55 times
Been thanked: 38 times
Kontakt:

Re: Regler for indlæg.

Indlæg af C-SB » 28. jun 2012, 19:19

Lycon skrev:Formålet med SJ forummet er at folk med en fælles interesse i detektering kan poste billeder og fortællinger fra deres fund, dette være sig fra Vikinge, Oldtid, Middelalder eller W.W.II, alle fund er velkommende, når blot det er finderen der poster. Om du har gjort dine fund med detektor eller magnet er mindre vigtigt, men lad det indgå i beskrivelsen.

1.) Det er ikke tilladt at poste billeder af andres fund, uden samtykke fra finderen.
2.) Danefæ skal indleveres til Nationalmuseet og tilskyndelse eller opfordring til at undlade dette vil medføre udelukkelse fra NVF. Det kan her nævnes at mønter fra oldtid og vikingetid, mønter fra middelalderen (dvs. fra før 1536), mønter i skattefund (flere mønter nedlagt sammen) og guld- og større sølvmønter, f.eks. dalermønter fra tiden efter 1536 er Danefæ.
Hej Lycon
Jeg håber ikke jeg har trådt i spinaten ang mine spørgsmål om GPS,osv. Jeg har følt det var den rigtige side at spørge på, så andre også kan få lidt indblik hvad der er godt ekstra-udstyr.
:razz:
Claus

Besvar