Jack russell terrier som "tøsehund"?

Jagtkammerater er rummet hvor du kan bytte en jagt. Eller fortælle eller stille spørgsmål der angår din bedste Jagtkammerat - din HUND.
PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 3. jul 2019, 20:01

Bullitt skrev:
3. jul 2019, 19:29
Hvad siger viceværten ?

Mvh Bullitt
Ikke en lyd fra ham/hende endnu, og det er jo et godt tegn! :giggle:

Peter

Jeg vil på jagt
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 156
Tilmeldt: 16. okt 2019, 19:29
Interesser: Luftgevær og lystfiskeri
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 81 times
Been thanked: 40 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Jeg vil på jagt » 18. okt 2019, 16:39

Jeg har selv en tæve på 1,5 år og ja de er Søde, men de kræver en masse aktivering og opmærksomhed og hvis sådan en ikke får det kan det være et helt utroligt irriterende dyr :fun: ..og de er kloge, men svære at opdrage da de er meget selvstændige og i den grad kun gør hvad de synes er sjovest lige nu og gang på gang er jeg blevet imponeret over det ego den har, sidst legede den med en stor labrador og på et tidspunkt knurrende labradoren af den og helvede brød løs, jeg nåede lige at få fat i mit lille rovdyr ellers var den fløjet på den :biggrin:

Desværre er det blevet en mode hund, alle vil ha’ en og de forelsker sig i billeder af en lille nuttet hund der ligger og sover i en sofa, sådan er det bare ikke i virkeligheden, eller jo selvfølgelig sover en JRT også, men først efter du har gået en lang tur med den eller aktiveret den på anden vis og når den har fået en lur er den klar til en ny tur :smile:
Senest rettet af Jeg vil på jagt 20. okt 2019, 15:56, rettet i alt 1 gang.
War is when your government tells you who the enemy is….Revolution is when you figure it out by yourself..!

Niller73
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 130
Tilmeldt: 25. feb 2010, 22:20
Interesser: Jagt, vildt og våben
Geografisk sted: Aarhus, syd på.
Has thanked: 126 times
Been thanked: 17 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Niller73 » 19. okt 2019, 17:18

Det her er den SJOVESTE tråd jeg længe har læst... :biggrin: :rolf:
Jeg håber det hele flasker sig.
"Barren for panik, angst og almindelig sund fornuft er for lav."

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 8. dec 2019, 12:54

Så skete der desværre det som gammelsmølfen her både har frygtet og advaret imod. Underboen har klaget til udlejer, og datteren har fået 14 dage til enten selv at flytte eller til at skille sig af med hunden. :cry:

Datteren har oprettet et opslag på FB og har fået mange mange tilbud om langvarig hundepension hos glade hundeelskere der gerne ville hjælpe, indtil datteren har fundet en ny (og billigere) lejlighed, hvor hun må have hund.

Den største udfordring bliver nu at finde en plejefamilie, som rent faktisk er villige til at skille sig af med hunden igen, når datteren har fundet en dyrevenlig lejlighed.

Pue ha, sikke en skodsituation. :wall:

Peter

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af C-X » 8. dec 2019, 13:06

Argh...! Møg og hundelård!

Socialt boligbyggeri og udlejningsejendomme huser bare en helvedes masse mennesker, med for lidt indhold i tilværelsen (har jeg erfaret, da jeg selv bor sådan).

Kan du ikke indrette et julemærkehjem til den? Det er jo alligevel ikke årstid for fritrendende fjerkræ pt.

Og så må du da gerne komme med nogle nyere billeder af kræet.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 8. dec 2019, 13:20

C-X skrev:
8. dec 2019, 13:06
Argh...! Møg og hundelård!

Socialt boligbyggeri og udlejningsejendomme huser bare en helvedes masse mennesker, med for lidt indhold i tilværelsen (har jeg erfaret, da jeg selv bor sådan).

Kan du ikke indrette et julemærkehjem til den? Det er jo alligevel ikke årstid for fritrendende fjerkræ pt.

Og så må du da gerne komme med nogle nyere billeder af kræet.
Det er ikke engang et socialt boligbyggeri men et nyt, dyrt og eksklusivt byggeri i Sydhavnen.
(Men stadig en udlejningsejendom)

Det går ikke rigtigt. Vi har både fritgående høns, moskusænder og løbeænder på matriklen.

Det kan jeg, til gengæld, godt love dig. Banditten er seriøst fotogen. :giggle:
Lige nu er mor, datter og hund ude at hilse på en mulig plejemor. :Hug:

Peter
PS: Jeg er glad for at bo "på landet" - her er der sgu lidt højere til loftet. :rock:

Greyberd63
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2106
Tilmeldt: 17. aug 2017, 19:14
Interesser: Westernskydning og genladning
Geografisk sted: hovedstadsområdet
Has thanked: 474 times
Been thanked: 312 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Greyberd63 » 8. dec 2019, 13:27

C-X skrev:
8. dec 2019, 13:06
Argh...! Møg og hundelård!

Socialt boligbyggeri og udlejningsejendomme huser bare en helvedes masse mennesker, med for lidt indhold i tilværelsen (har jeg erfaret, da jeg selv bor sådan).

Kan du ikke indrette et julemærkehjem til den? Det er jo alligevel ikke årstid for fritrendende fjerkræ pt.

Og så må du da gerne komme med nogle nyere billeder af kræet.
Uden kendskab til den pågældende sag, så min kommentar er ikke relateret

Evigt bjæffende/ hylende hunde er sgu en pest, især i lejligheder, jeg bor i socialt boligbyggeri, der er sgu mange som har hund, men som ikke har forstand på hunde.
Og de er fandme til gene.

mvh
Grey

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af C-X » 8. dec 2019, 13:35

Kunne de kære fjerkræ ikke blive lukket inde, til f.eks. Marts? Det er alligevel begrænset hvad udbytte de har af at rende frit om vinteren.

Håber I finder en god løsning, for alle parter. Og så ville jeg da personligt se krigen mod underboen som værende åbnet... :impatient:

(Jeg har aldrig lavet en naboklage, da jeg hellere vil have langvarig fred, men hvis nogen skulle genere mig, for noget der ikke reelt har generet dem, så ville jeg benytte mig af al mulig kreativitet - for så smålig kan jeg også blive)

@ Grey

Ja, hvis de hyler og bjæffer hjernedødt omkring, så er vi enige. Et vuf! fra tid til anden, hvis der er støj i opgangen, det generer mig absolut ikke. Generelt er det ejerne jeg har et problem med.
Egentlig er jeg mere generet af larmende menneskeligt afkom, samt naboer med alternative aktivitetsmønstre, da jeg har et 7-16 job der skal passes.

Arghh... Jeg savner at bo på landet, selv om Randers er landets største landsby, så er det bare ikke rigtig fredeligt nok.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21657
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Refraktorius » 8. dec 2019, 14:16

PSindrup skrev:
8. dec 2019, 12:54
Så skete der desværre det som gammelsmølfen her både har frygtet og advaret imod. Underboen har klaget til udlejer, og datteren har fået 14 dage til enten selv at flytte eller til at skille sig af med hunden. :cry:
......
Pue ha, sikke en skodsituation. :wall:
...
Du er ikke overrasket, og hun burde ikke være det.
Hun har bevidst overtrådt de regler hun har skrevet under på at ville overholde i lejekontrakten.

Vi har haft familiemedlemmer med terriere, og magen til øresønderrivende skrigende rotter skal man lede længe efter.




..... jeg er mest imponeret over, at naboerne først nåede grænsen hvor de brokkede sig efter fem måneder.
Jeg plejer at kigge mig om efter battet efter mindre end en time i stue med de verderstyggelige hundeprodukter.
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 8. dec 2019, 14:19

Greyberd63 skrev:
8. dec 2019, 13:27
C-X skrev:
8. dec 2019, 13:06
Argh...! Møg og hundelård!

Socialt boligbyggeri og udlejningsejendomme huser bare en helvedes masse mennesker, med for lidt indhold i tilværelsen (har jeg erfaret, da jeg selv bor sådan).

Kan du ikke indrette et julemærkehjem til den? Det er jo alligevel ikke årstid for fritrendende fjerkræ pt.

Og så må du da gerne komme med nogle nyere billeder af kræet.
Uden kendskab til den pågældende sag, så min kommentar er ikke relateret

Evigt bjæffende/ hylende hunde er sgu en pest, især i lejligheder, jeg bor i socialt boligbyggeri, der er sgu mange som har hund, men som ikke har forstand på hunde.
Og de er fandme til gene.

mvh
Grey
Jeg er, i udgangspunktet, helt enig!

At have hund i en københavner-lejlighed er bestemt en udfordring, specielt hvis man bor alene ...

Jeg har selv (i en kortere overgang) boet boet i en lejlighed på Vesterbro.
Her anskaffede en nabo sig en hund, og den hylede og gøede non-stop fra han forlod lejligheden til han kom hjem igen. Det var BESTEMT ikke sjovt. Naboen var en rigtigt "københavner-type" (af den ikke så fede slags) så jeg var meget i tvivl om hvordan jeg skulle gribe situationen an. En dag tog jeg mig sammen og spurgte ham om han var opmærksom på at hans hund var ulykkelig og "græd" så snart han forlod lejligheden. Jeg foreslog også at han "testede" min påstand ved at forlade lejligheden og så "liste tilbage". (Om han gjorde det, fandt jeg aldrig ud af), men mindre end 14 dage efter min henvendelse, havde han skilt sig af med hunden igen.

Min datter spurgte os aldrig til råds om at anskaffe sig hund i en lejlighed hvor man ikke må have husdyr. Havde hun det ville vores anbefaling naturligvis have været at det var en absolut NO-GO

Man lærer hele livet igennem, og dette vil formodentlig være en lærestreg af de mere brutale for datteren ... :cry:

Peter

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af C-X » 8. dec 2019, 14:21

Nu skriver du rotter, Ref., og Peter her har jo ofte haft problemer med sådanne, så han burde jo genoverveje at huse bæstet vinteren over, så han kan overbevise rotterne om, at flytte over til naboen. :giggle:
En terrier der kalder ned i et rottehul er en trussel de ikke tager let på.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21657
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Refraktorius » 8. dec 2019, 14:24

Jeg ville faktisk foretrække rotterne.
Dem er det i det mindste socialt acceptabelt at skaffe af vejen med fælder, gift og skydevåben.


(Jeg har altså et rimeligt anstrengt forhold til små bjæffende hundeprodukter)
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af C-X » 8. dec 2019, 14:27

:rolf:

Jeg elsker at hade vildrotter! Og så har jeg ikke mødt mange terriere, der ikke kunne dresseres på, ved en kombination af lokkemidler og anden motivation, samt et, til lejligheden, afmonteret bordben... Alle hunde kan dog ødelægges, hvis de kommer i de forkerte hænder.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 8. dec 2019, 14:29

C-X skrev:
8. dec 2019, 13:35
Kunne de kære fjerkræ ikke blive lukket inde, til f.eks. Marts? Det er alligevel begrænset hvad udbytte de har af at rende frit om vinteren.ok.
Det kunne vi gøre med hønsene, men til vores moskus- og løbeænder har ikke noget indelukke. De er "vilde dyr" som kun bliver hos os fordi det er sjovere at være her end hos naboen. :giggle:
C-X skrev:
8. dec 2019, 13:35
Håber I finder en god løsning, for alle parter. Og så ville jeg da personligt se krigen mod underboen som værende åbnet... :impatient:
Det kommer der sjældent noget godt ud af, specielt ikke når datteren er en ung 24 årig pige og underboen er en små-aggresiv "københavner"
C-X skrev:
8. dec 2019, 13:35
(Jeg har aldrig lavet en naboklage, da jeg hellere vil have langvarig fred, men hvis nogen skulle genere mig, for noget der ikke reelt har generet dem, så ville jeg benytte mig af al mulig kreativitet - for så smålig kan jeg også blive)
No further comments :giggle:
C-X skrev:
8. dec 2019, 13:35
@ Grey
Ja, hvis de hyler og bjæffer hjernedødt omkring, så er vi enige. Et vuf! fra tid til anden, hvis der er støj i opgangen, det generer mig absolut ikke. Generelt er det ejerne jeg har et problem med.
Egentlig er jeg mere generet af larmende menneskeligt afkom, samt naboer med alternative aktivitetsmønstre, da jeg har et 7-16 job der skal passes.
Vi ved jo ikke hvor meget ballade hunden laver.
Hvis det kun er et lille bjæf i ny og næ, så er det jo ret uskyldigt.
Hvis den gør og skaber sig fra datteren forlader lejligheden til hun er tilbage igen, så forstå jeg sgu godt underboen
(Specielt når det er i en lejlighed hvor man ikke må have husdyr)
C-X skrev:
8. dec 2019, 13:35
Arghh... Jeg savner at bo på landet, selv om Randers er landets største landsby, så er det bare ikke rigtig fredeligt nok.
Jeg savner bestemt ikke at bo i byen.
HVER gang jeg er i hovedstanden tænker jeg, hold kæft hvor er jeg glad for at jeg ikke bor der! :giggle:

Peter

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 8. dec 2019, 14:33

Refraktorius skrev:
8. dec 2019, 14:16
PSindrup skrev:
8. dec 2019, 12:54
Så skete der desværre det som gammelsmølfen her både har frygtet og advaret imod. Underboen har klaget til udlejer, og datteren har fået 14 dage til enten selv at flytte eller til at skille sig af med hunden. :cry:
......
Pue ha, sikke en skodsituation. :wall:
...
Du er ikke overrasket, og hun burde ikke være det.
Hun har bevidst overtrådt de regler hun har skrevet under på at ville overholde i lejekontrakten.
Så vidt jeg har forstået, så har du selv store børn. :???:

Havde datteren spurgt mig inden købet af kræet, så havde mit svar og anbefaling været 100% entydigt. Men nogle gange skal man lære tingende på den hårde måde ...

Når det så er sagt, så opfører banditten sig forholdsvis eksemplarisk når vi passer den.
(Og skide charmerende, det er den) :Hug:

Peter

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 8. dec 2019, 14:36

Refraktorius skrev:
8. dec 2019, 14:24
Jeg ville faktisk foretrække rotterne.
Dem er det i det mindste socialt acceptabelt at skaffe af vejen med fælder, gift og skydevåben.
(Jeg har altså et rimeligt anstrengt forhold til små bjæffende hundeprodukter)
Det tror jeg at vi efterhånden har forstået. :giggle:

Du må have nogle specielt ikke-socialicerede eksemplarer at racen i din nærmeste omgangskreds eller familie. :giggle:

Peter

Brugeravatar
Bullitt
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 232
Tilmeldt: 6. feb 2018, 18:53
Interesser: Jagt, hunde og køretøjer
Geografisk sted: Storkbh.
Been thanked: 54 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Bullitt » 8. dec 2019, 16:17

:popkorn: Det her er topunderholdning - fortæl mere :rolf:

Bullitt :smile:

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21657
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Refraktorius » 8. dec 2019, 21:39

PSindrup skrev:
8. dec 2019, 14:36
.....
Du må have nogle specielt ikke-socialicerede eksemplarer at racen i din nærmeste omgangskreds eller familie. :giggle:

Peter
Cairn terriere!

Det er mårhunde som utallige generationers indavl har gjort immune mod opdragelse og givet stemmer der kan skære glas!
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af C-X » 8. dec 2019, 22:02

Pjat med dig, Ref., det er gode hunde, hvis de får en passende opdragelse.
Jeg har mødt er hel del af disse, og erindrer ingen eksemplarer, der ville æde mig, ud over den obligatoriske hvalpegumlen, og heller ingen der var aggressive. List selvstændige, godt med gå-på mod, men absolut dressérbare, og helt igennem venlige og kærlige. Skulle jeg have en hund, der ikke skulle bruges til andet end selskab og gåture, kunne det sagtens være en cairn.

Det må have været i hænderne på udprægede bymennesker? :???:
Det moderne, urbaniserede menneske, med bløde værdier, er jo dårligt i stand til, at opdrage en hund.

Randers er så meget en landsby, at de fleste småhunde jeg ser, stadig er DSGH, hvilket er ret hyggeligt.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21657
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Refraktorius » 9. dec 2019, 09:09

Jeg er aldrig blevet bidt af dem (en hund der bed uprovokeret ville blive aflivet ASAP)

Det er alene den uafbrudte faren rundt og hysteriske, konstante, skingre bjæffen.
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Kenned
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2223
Tilmeldt: 28. mar 2008, 12:52
Interesser: UV-jagt, våben, Teknik
Geografisk sted: København S
Has thanked: 460 times
Been thanked: 351 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Kenned » 9. dec 2019, 09:25

Jeg er selv "udsat" for en gøende hund, som underboen for nyligt har anskaffet. Det er tilladt at have "ikke støjende" hunde i ejendommen. Vi må se hvad det ender med...

@Psindrup: Det er meget naturligt at der er højere til loftet på landet. Naboens gøende hund generer jo næppe nævneværdigt på afstand. Til gengæld er der så ikke nogen der vil hilse på én fra husstanden de næste 3 generationer hvis man glemmer at hilse når man kører forbi én fra lokalområdet :twisted:

Hilsen Kenneth
Jeg er multi-religiøs - jeg tror lige lidt på alle religioner

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 9. dec 2019, 10:05

Refraktorius skrev:
9. dec 2019, 09:09
Det er alene den uafbrudte faren rundt og hysteriske, konstante, skingre bjæffen.
"Vores" (ja, konen er faktisk begyndt at holde af banditten) fiser også nogle frem og tilbage igennem stuen, men heldigvis uden at sige en lyd. Havde den også gøet var jeg også blevet "træt" meget hurtigt, for hvis der er noget jeg har det stramt med, så er det hundeglam.

Peter

Bobo
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 1. jun 2014, 15:04
Interesser: jagt, natur, vildt, hund, osv
Geografisk sted: sydjylland
Has thanked: 522 times
Been thanked: 234 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Bobo » 9. dec 2019, 11:04

Kenneth Jensen skrev:
9. dec 2019, 09:25
Til gengæld er der så ikke nogen der vil hilse på én fra husstanden de næste 3 generationer hvis man glemmer at hilse når man kører forbi én fra lokalområdet :twisted:

Hilsen Kenneth
:numberone:
meget præcis betragtning af hvordan det er på landet :razz:
Bobo ------ Igen uden billeder

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af PSindrup » 9. dec 2019, 11:55

Bobo skrev:
9. dec 2019, 11:04
Kenneth Jensen skrev:
9. dec 2019, 09:25
Til gengæld er der så ikke nogen der vil hilse på én fra husstanden de næste 3 generationer hvis man glemmer at hilse når man kører forbi én fra lokalområdet :twisted:

Hilsen Kenneth
:numberone:
meget præcis betragtning af hvordan det er på landet :razz:
Så rabiate er vi ikke blevet i Stenlille endnu :Hug:

Peter

Slettet bruger

Re: Jack russell terrier som "tøsehund"?

Indlæg af Slettet bruger » 13. dec 2019, 22:31

Hvorfor ikke lære/...... fortælle den, at de høns og ænder der er på matriklen, ikke må røres - du kan jo tydeligvis godt lide hunden og vil egentlig gerne have den.

Besvar