Regler for indlæg.

Jagtkammerater er rummet hvor du kan bytte en jagt. Eller fortælle eller stille spørgsmål der angår din bedste Jagtkammerat - din HUND.
Besvar
Brugeravatar
Gunnut
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 6876
Tilmeldt: 10. apr 2004, 18:40
Interesser: Genladning, jagt
Geografisk sted: Danmark (Jylland nord)
Been thanked: 33 times

Regler for indlæg.

Indlæg af Gunnut » 26. sep 2010, 15:05

Jagtkammerater er IKKE stedet hvor du efterlyser en bestemt jagtform du gerne vil på. Rummet er stedet hvor du primært udbyder en jagt af en eller anden form, og samtidig skriver hvad du godt kunne tænke dig i stedet for.
Eksemplet skrev:2 pladser til rævejagt lørdag xxx DEC ved Skive. Har fire kunstgrave, hvor der er ræv i alle. Har gravhund. Kunne du tænke dig at skyde ræv ved grav, så giv lyd.

Selv er jeg meget interesseret i at komme på andejagt i mit eget lokalområde.
:hunter:
Ovenstående eksempel er et indlæg som annoncørene i dette forum, skal forsøge at holde sig til. Vi ønsker ikke indlæg som fx. dette:
Eksemplet skrev:Jeg vil gerne have nogle invitationer til pürsch...
For at dette rum skal blive en succes, så er det primært dem der har plads til at invitere andre med på jagt, der skal føre sig frem. Samtidig kan man så fortælle hvad man evt. selv godt kunne tænke sig at bytte med.
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
-Sir Winston Churchill

PS Har skudt råvildt med 12, .222, .223, .243, 6,5x55, .30.30, .308, .30-06, 7x65R

Besvar