Hvalpe på vej (håber vi). Formel 1 labrador

Jagtkammerater er rummet hvor du kan bytte en jagt. Eller fortælle eller stille spørgsmål der angår din bedste Jagtkammerat - din HUND.
Besvar
Lassescout
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt. Riffelskydning.
Geografisk sted: Fyn.
Has thanked: 489 times
Been thanked: 1128 times

Hvalpe på vej (håber vi). Formel 1 labrador

Indlæg af Lassescout » 8. feb 2024, 17:52

Her ser i hunhunden Brown Hunt´s Last Aviaaja (den sorte) og hanhunden Kingsdal Meadow Canvas. Begge er dygtige og veltrænede labrador af brugstype, det de fleste kalder "formel 1" labrador.
A og K.jpg

Nem og vel overstået naturlig parring mandag den 5. februar og tirsdag den 6. februar 2024.
Parring.jpg
Hvis jeg kan tælle dage skal vi forvente fødsel først i april, og hvalpene vil så være 8 uger og klar til nye hjem først i juni. Vi forventer både gule og sorte hvalpe. Vi vil fortrække at sælge hvalpe til mennesker som vil give dem et aktivt liv med megen kontakt, træning og løsning af opgaver. Vel ikke nødvendigvis jagt, men det er da et plus hvis de ender i jægerhjem. Vi ved jo at jægere er de lykkeligste mennesker.

På dette tidspunkt kan vi selvfølgelig ikke vide om parringen bliver en succes, men jeg vil senere opdatere når vi ved mere om antal, farver og køn. Du kan dog allerede nu begynde at overveje om tidsplanen og hundetypen kunne passe med dine planer om udvidelse af familien. Vi bor tæt på Odense, det er første gang vi får hvalpe, så det hedder vist et stueopdræt.
Hilsen Lasse.

... Buy the best and cry once.

Boryx
Gold Member
Gold Member
Interesser: Riffelskydning.
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 170 times
Been thanked: 265 times

Re: Hvalpe på vej (håber vi). Formel 1 labrador

Indlæg af Boryx » 8. feb 2024, 17:57

Den hanhund “kender” jeg - det bliver godt!

Tillykke med parringen, håber det bliver et stort og sundt kuld.

Besvar