Sportshooter.de en ærgelig situation

For sportsskytter der vil lidt mere...
Besvar
InMySights
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 331
Tilmeldt: 26. dec 2020, 22:16
Interesser: jagt og regulering af skadedyr
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 175 times
Been thanked: 86 times

Sportshooter.de en ærgelig situation

Indlæg af InMySights » 9. jun 2022, 21:05

Jeg er ved at være godt frustreret over Sportshooter.de

Købte i april en ret stor ordre hvor 2 ting var i restordre. Den seneste ville ankomme 30 Maj
første del af pakken ankom som aftalt og alt var godt så jeg så frem til de sidste 3 ting og havde allerede planer om en ny indkøbskurv
Men det blev d 30 Maj og så den 3 Juni og jeg hørte intet så jeg kiggede på siden og blev noget forundret da ordren står som completed i deres system,, trods jeg har følgeseddel der viser de 3 varer ikke er sendt i første sending og har faktura med gebyr for partial shipping.

Jeg skriver derfor en mail til dem og hører intet i 2 dage. så skriver jeg igen og stadig høfligt på instagram igår og har så endeligt sendt en mail mere idag hvor jeg beder om en forklaring på situationen. stadig høfligt

Det er trods alt 220 euro der er ude og hænge så det er ikke helt lige meget i mit skyde budget

det er nogle ærgerlige skår i en iøvrigt god oplevelse. Men min næste ordrer foretrækker jeg nok at ligge andetsteds
.177
.5,5
22LR
243W
12/70

Brugeravatar
FBN
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1070
Tilmeldt: 8. dec 2013, 19:49
Interesser: Alt med/om våben :-)
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 215 times

Re: Sportshooter.de en ærgelig situation

Indlæg af FBN » 9. jun 2022, 21:24

Hvis det er dankort betalt skynder du dig at oprette en
claim ved din bank og vedhæfter det bevis og mail du har
på det du mangler, er det betalt via PayPal opretter du claim
hos dem istedet….
MVH Frank.
Iøvrigt mener jeg vi skal beholde Kongehuset.!

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7568
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 451 times
Been thanked: 909 times

Re: Sportshooter.de en ærgelig situation

Indlæg af Raptor357 » 9. jun 2022, 23:47

Prøv at ring til dem, husk at tyskere er glade for formalia og titler. Man tiltaler gerne hinanden som Hr. eller Fru. det uanset om det foregår på tysk eller engelsk.
Er man tålmodig og flink, så plejer man at komme godt ud af det med en tysk slambert.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

InMySights
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 331
Tilmeldt: 26. dec 2020, 22:16
Interesser: jagt og regulering af skadedyr
Geografisk sted: Skanderborg
Has thanked: 175 times
Been thanked: 86 times

Re: Sportshooter.de en ærgelig situation

Indlæg af InMySights » 11. jun 2022, 05:50

Har ikke fået ringet til dem. Kan ikke et ord tysk og har haft en vanvittig travl tid ml to jobs og skal ha lørdagen med :(

Men undrer mig dælme de ikke svarer på ellers høflige henvendelser når jeg har både ordre bekræftelse og følgesedel der viser jeg ikke har fået de sidste par ting.
Er godt nok svært skuffet og ked af der skal være bøvl når de i øvrigt har et godt ry efter hvad jeg kunne se inden jeg handlede

Nu tager jeg til match med en nettopose til mit gear med et skilt der står det er sportshooter.de's skyld og så spreder det på SOME :biggrin:
.177
.5,5
22LR
243W
12/70

Besvar