Hvilket hylster til IPSC?

For sportsskytter der vil lidt mere...
Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5847
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Hvilket hylster til IPSC?

Indlæg af Mapzter » 30. dec 2020, 15:12

Pariah skrev:
28. dec 2020, 11:22
Såfremt man gerne vil tage IPSC-licens (og det er jo nok en god ide, hvis man gerne vil skyde IPSC), er det så en forudsætning, at man har investeret i bælte, hylster og magasin-holdere forinden?
Nogle foreninger, f.eks. Aalborg Skyttekreds, som du måske er medlem af?, har komplette sæt IPSC udstyr der kan lånes.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Re: Hvilket hylster til IPSC?

Indlæg af Frantz » 30. dec 2020, 17:17

Mapzter skrev:
30. dec 2020, 15:12
Pariah skrev:
28. dec 2020, 11:22
Såfremt man gerne vil tage IPSC-licens (og det er jo nok en god ide, hvis man gerne vil skyde IPSC), er det så en forudsætning, at man har investeret i bælte, hylster og magasin-holdere forinden?
Nogle foreninger, f.eks. Aalborg Skyttekreds, som du måske er medlem af?, har komplette sæt IPSC udstyr der kan lånes.
Det har Holstebro skytteforening også, da jeg har solgt min sig sauer P226s med komplet rig og magasiner. Det skulle vist bruges som klub udstyr til IPSC nybegynder (håber ikke jeg har sladret om noget der ikke er offichelt endnu)
Men jeg syns det er plæret at flere og flere foreninger indvistere i IPSC udstyr
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

Pariah

Re: Hvilket hylster til IPSC?

Indlæg af Pariah » 1. jan 2021, 18:46

Mapzter skrev:
30. dec 2020, 15:12
Pariah skrev:
28. dec 2020, 11:22
Såfremt man gerne vil tage IPSC-licens (og det er jo nok en god ide, hvis man gerne vil skyde IPSC), er det så en forudsætning, at man har investeret i bælte, hylster og magasin-holdere forinden?
Nogle foreninger, f.eks. Aalborg Skyttekreds, som du måske er medlem af?, har komplette sæt IPSC udstyr der kan lånes.
Pudsigt nok er det netop Aalborg Skyttekreds, som jeg er medlem i... :blink:

Besvar