Udprint af IPSC reglementet og hvor meget skal være paratviden??

For sportsskytter der vil lidt mere...
Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Udprint af IPSC reglementet og hvor meget skal være paratviden??

Indlæg af LapuaMagnum » 10. jan 2018, 21:38

Caspian1911 skrev:
LapuaMagnum skrev:Så har jeg cirka 80 % besvarelse uden regelsættet ved min side dog har jeg læst på den danske udgave, så tager prøven imorgen med regelsættet og opslag når jeg er kommet hjem fra de Kanariske øer og giver mig god tid til de mange spørgsmål.

Mangler dog noget at aflevere bly med inden den praktiske prøve, men mon ikke der kommer en SKV inden den praktiske prøve :eek:

mvh
:rolf: :rolf: :rolf:
De må ikke grine herre :smile: Jeg skulle jo helst have haft den i hånden inden jeg drager afsted :oops: :fun:

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Udprint af IPSC reglementet og hvor meget skal være paratviden??

Indlæg af LapuaMagnum » 11. jan 2018, 13:08

Så bestod jeg :rock: Jeg er dog ikke imponeret over mig selv men det er stadig bestået med 86,36 % og jeg er tilfreds. Indlæring skal jo også ske på det praktiske kursus :smile: skriver jeg bare for at trøste mig selv :rolf:

Så skal der læses op på alle fejlene!!

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Udprint af IPSC reglementet og hvor meget skal være paratviden??

Indlæg af Fast Fumble » 11. jan 2018, 15:23

LapuaMagnum skrev:Så bestod jeg :rock: Jeg er dog ikke imponeret over mig selv men det er stadig bestået med 86,36 % og jeg er tilfreds. Indlæring skal jo også ske på det praktiske kursus :smile: skriver jeg bare for at trøste mig selv :rolf:
Velkommen i flokken!
Jep, man lærer utrolig meget under det praktiske kursus - og det gør man i øvrigt også på de første matcher.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Udprint af IPSC reglementet og hvor meget skal være paratviden??

Indlæg af LapuaMagnum » 11. jan 2018, 15:29

Fast Fumble skrev:
LapuaMagnum skrev:Så bestod jeg :rock: Jeg er dog ikke imponeret over mig selv men det er stadig bestået med 86,36 % og jeg er tilfreds. Indlæring skal jo også ske på det praktiske kursus :smile: skriver jeg bare for at trøste mig selv :rolf:
Velkommen i flokken!
Jep, man lærer utrolig meget under det praktiske kursus - og det gør man i øvrigt også på de første matcher.
Tak for det :smile: Ja, man lærer hele tiden og specielt i starten kan det være/gøre et stort indtryk.

Glæder mig til at komme igang og mærke suset og spændingen igen.

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Besvar