Garmin Xero A1i, pengene værd ?

Går du på buejagt eller skyder du med armbrøst, eller har du planer herom? Forum for historier, spørgsmål og grej til strengeinstrumenter.
Besvar
Brugeravatar
ThomasRJ
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 890
Tilmeldt: 1. aug 2011, 19:03
Interesser: Jagt/Skydevåben/Knive
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 43 times

Garmin Xero A1i, pengene værd ?

Indlæg af ThomasRJ » 5. feb 2019, 20:07

Er faldet over Garmins svar på et ballistisk sigte til bue, og må sige jeg er en smule fristet. Det er ret mange penge for et buesigte, da det koster over det dobbelte af, hvad et andet topklasse buesigte gør, men det kan (på papiret) også noget som intet andet sigte kan.

Mit spørgsmål hertil er så: Er det pengene værd, og er det den ny dybe tallerken inden for buejagt? Har fundet lidt blandede anmeldelser mht. byggekvalitet osv.

TGR
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 114
Tilmeldt: 5. sep 2012, 19:21
Interesser: Buejagt, Bueskydning
Geografisk sted: Rødekro
Been thanked: 4 times

Re: Garmin Xero A1i, pengene værd ?

Indlæg af TGR » 6. feb 2019, 13:04

Jeg bryder mig ikke om konceptet. Alt er afhængigt af elektronik.
Jeg er langt mere fan af Field logics udgave. Manuelle pins der ikke kan fejle og aflæsning af afstand lige ved siden af Pinsne.
Mener ikke man må linke i kommentarerne, men det koster 2980,- også langt mere spiseligt.

Brugeravatar
ThomasRJ
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 890
Tilmeldt: 1. aug 2011, 19:03
Interesser: Jagt/Skydevåben/Knive
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 43 times

Re: Garmin Xero A1i, pengene værd ?

Indlæg af ThomasRJ » 7. feb 2019, 21:10

Jeg er ikke den store fan af sigter med flere pins 😖 købte et Axcel 5 Pinds sigte til min første bue, men byttede det efter en uge til et hha kingpin, som jeg egentlig er meget glad for. Men syntes bare det andet virker til at være ret lækkert 👌

Det fra fieldlogics virker også bare ret stort og tungt oveni 🤔

Besvar