Hvis den tyske forhandler mener, at du vil tage magasinerne ud af EU, så må han ikke sælge til dig.
Så bliv ikke overrasket, hvis du kører forgæves.
Magasiner er ikke tilladelseskrævende?
-
- This member is
- Interesser: Våben, Pistolskydning, Jagt
- Geografisk sted: Nuuk, Grønland
- Geografisk sted: Nuuk, Grønland
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 262 times
Re: Magasiner er ikke tilladelseskrævende?
Skyttehilsen fra Nuuk, Grønland
T-Rex
But ain't many troubles that a man cain't fix
With seven hundred dollars and a thirty ought six."
http://dvc.org.uk/jeff/lindy2.html
T-Rex
But ain't many troubles that a man cain't fix
With seven hundred dollars and a thirty ought six."
http://dvc.org.uk/jeff/lindy2.html
-
- Platin Member
- Interesser: UV-jagt, våben, Teknik
- Geografisk sted: København S
- Has thanked: 236 times
- Been thanked: 223 times
@FF, hvis du skal til at begive dig ud i større historier omkring "ordkløvning" i forhold til "ordkløveri", synes du så ikke selv at det er ude på overdrevet?
Men du har i hvert fald fået givet din mening til kende omkring min post, og jeg vil så lade den ligge dér, og lade tråden fortsætte uden mine upræcise kommentarer.
Hilsen Kenneth
Men du har i hvert fald fået givet din mening til kende omkring min post, og jeg vil så lade den ligge dér, og lade tråden fortsætte uden mine upræcise kommentarer.
Hilsen Kenneth
- LapuaMagnum
- Platin Member
- Interesser: Jagt, IPSC langspyt
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 395 times
- Been thanked: 105 times
Det er vel egentlig ret simpelt.
Spørger må gerne have et magasin til den riffel han har taget med til danmark. Han må IKKE bestille et magasin hvor han sidder i Norge og levering sker til Danmark, dvs han kan ikke have en alternativ adresse da det er tilladelseskrævende. Har han hverken det ene eller andet må han ikke besidde eller bestille noget tilladelseskrævende til danmark. Han kan dog spørge en som har samme riffel eller samme magasinbrug og få vedkommende til at bestille helt lovligt ved ansøgning om import af magasin, og vedkommende kan så afhente magasinet i Danmark når han har deklareret sin riffel når han kommer til Danmark, Helt lovligt. For det er vel ikke ulovligt at sælge et magasin til en person som har tilladelse til besidde et våben med tilhørende dele?
mvh
Spørger må gerne have et magasin til den riffel han har taget med til danmark. Han må IKKE bestille et magasin hvor han sidder i Norge og levering sker til Danmark, dvs han kan ikke have en alternativ adresse da det er tilladelseskrævende. Har han hverken det ene eller andet må han ikke besidde eller bestille noget tilladelseskrævende til danmark. Han kan dog spørge en som har samme riffel eller samme magasinbrug og få vedkommende til at bestille helt lovligt ved ansøgning om import af magasin, og vedkommende kan så afhente magasinet i Danmark når han har deklareret sin riffel når han kommer til Danmark, Helt lovligt. For det er vel ikke ulovligt at sælge et magasin til en person som har tilladelse til besidde et våben med tilhørende dele?
mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!
- Fast Fumble
- Moderator
- Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
- Geografisk sted: Nordjylland
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 332 times
- Been thanked: 953 times
- Kontakt:
Det synes jeg lyder som en god beslutning.DeuceCoupe skrev:Takk for alle svar, jeg kommer ikke til å bestille magasiner Poste restante til DK. Jeg har norsk jegerprøve, er medlem av pistolklubb og godkjent våbensamler her i Norge. Så jeg vil helst ikke ha noen problemer, får heller ta en tur til Tyskland med bilen og ta Kiel ferjen til Oslo!
Så kan du jo grænse-handle lidt samtidig, det kan nok betale det meste af turen

Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!
Slava Ukraini!