Hej
Jeg skal på en jagtrejse i september.
Har opdaget at mit våbenpas udløber lige som jeg skal afsted.
Da det allerede er forlænget een gang skal jeg have søgt et nyt.
Her forstår jeg, at jeg skal udfylde P704-32 samt P704-33 for hvert våben.
Men hvad med lyddæmper? Skal den på som et våben?
Og så fald anført som hvad?
P704-33 beder en udfylde Fremstillingsår. Hvad nu hvis man ikke kender dette? Det står ikke i mine tilladelser...
Nogen der ved hvor lang en behandlingstid man skal forvente i disse koronatider?
HVIS jeg nu ikke når at få mit våbenpas inden rejsen - kan jeg så klare mig uden ved hjælp af import/eksport formularer?
Spørgsmål om nyt våbenpas - skal lyddæmper med, behandlingstid, m.m.
- Raptor357
- Platin Member
- Interesser: At skyde og ramme
- Geografisk sted: Stor Kbh
- Has thanked: 147 times
- Been thanked: 294 times
Re: Spørgsmål om nyt våbenpas - skal lyddæmper med, behandlingstid, m.m.
Sidst jeg spurgte kunne lyddæmpere ikke optages i våbenpasset, ligesom natkikkerten heller ikke kan. Så der skal man lave ind og ud førselspapirer.
Skal du til sverige, så kan man fint klare sig med ind og udførsels papirene, svenskerne er lige glade. de ser på din tilladelse og om du har lavet deres ind og udførsels papirer, dem laver man online.
Skal du til sverige, så kan man fint klare sig med ind og udførsels papirene, svenskerne er lige glade. de ser på din tilladelse og om du har lavet deres ind og udførsels papirer, dem laver man online.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs
-
- Gold Member
- Interesser: Jagt, genladning
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 10 times
Se: viewtopic.php?f=53&t=75664&start=500#p929204
Har netop modtaget fornyet våbenpas på 9 dage inkl. Pesten. Lyddæmper kan ikke optages i våbenpasset, men skal ofte deklareres ved indførelse i det land hvor der jages - hvis de da overhovedet må indføres.
Har netop modtaget fornyet våbenpas på 9 dage inkl. Pesten. Lyddæmper kan ikke optages i våbenpasset, men skal ofte deklareres ved indførelse i det land hvor der jages - hvis de da overhovedet må indføres.
- Ras.Killing
- Platin Member
- Interesser: Jagt & pistolskydning
- Geografisk sted: Sy'Fyn
- Has thanked: 545 times
- Been thanked: 630 times
Og den skal deklareres ved det danske toldere når man forlader landet, og når man kommer retur.Sortseer skrev: ↑15. jun 2020, 19:38Se: viewtopic.php?f=53&t=75664&start=500#p929204
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt, skydning, sport, science
- Geografisk sted: Sjælland
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 754 times
Og det er vigtigt, at man afmelder samme dag, som man kommer hjem. Da jeg sidst var ude forbi Kystvejen på vej hjem fra Sverige fortalte den flinke tolder/politibetjent, at de desværre havde mange, som kom sent hjem og enten glemte at køre forbi Told & Skat, eller gjorde det nogle dage efter, og det var ikke velset.Ras.Killing skrev: ↑15. jun 2020, 21:28Og den skal deklareres ved det danske toldere når man forlader landet, og når man kommer retur.Sortseer skrev: ↑15. jun 2020, 19:38Se: viewtopic.php?f=53&t=75664&start=500#p929204
- Ras.Killing
- Platin Member
- Interesser: Jagt & pistolskydning
- Geografisk sted: Sy'Fyn
- Has thanked: 545 times
- Been thanked: 630 times
Det må være et københavner problemFlugteren skrev: ↑15. jun 2020, 21:51Og det er vigtigt, at man afmelder samme dag, som man kommer hjem. Da jeg sidst var ude forbi Kystvejen på vej hjem fra Sverige fortalte den flinke tolder/politibetjent, at de desværre havde mange, som kom sent hjem og enten glemte at køre forbi Told & Skat, eller gjorde det nogle dage efter, og det var ikke velset.Ras.Killing skrev: ↑15. jun 2020, 21:28Og den skal deklareres ved det danske toldere når man forlader landet, og når man kommer retur.Sortseer skrev: ↑15. jun 2020, 19:38Se: viewtopic.php?f=53&t=75664&start=500#p929204

"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!
- Ingsorsi
- Gold Member
- Interesser: Jagt
- Geografisk sted: Roskilde / København
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 27 times
Tak for de mange hurtige og gode svar.
Er der ingen der har et bud på denne?
Kan jeg bare undlade at udfylde?
Forsinker det mon behandlingstiden jo flere våben jeg tilknytter?
Ellers overvejer jeg bare at tilknytte den ene riffel jeg skal have med nu og så tilknytte de andre senere.
Samme med følgende:
- Fremstillingsland
- Importland
- importår
Går ud fra, at jeg bare kan undlade disse?
Ellers overvejer jeg bare at tilknytte den ene riffel jeg skal have med nu og så tilknytte de andre senere.
Samme med følgende:
- Fremstillingsland
- Importland
- importår
- Bofhenator
- Moderator
- Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 969 times
- Kontakt:
Hvis du ikke kender dem undlader du dem.Ingsorsi skrev: ↑15. jun 2020, 22:21Tak for de mange hurtige og gode svar.
Samme med følgende:
- Fremstillingsland
- Importland
- importår
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor