MVH
Lars

Tillykke med skyderen!CRV skrev:Har købt en Browning HP 9 mm på e gun.
Uanset skydedisciplin skal våbenet stadig overholde dansk lovgivning - derfor skal den min. være 210 mm lang. Hvor ser du, at historisk skydning fritager våben for dette krav?Pistolen skal bruges til Historisk skydning og derfor er der en mulighed for at pistolen ikke skal modificeres til totalængde 21 cm.
Hvis jeg var dig, ville jeg tage kontakt til en våbenhandler - fx. Per D fra Denarms i Varde - og få ham til at stå for importen. Herefter kan du - mens den står i hans våbenbog - få udskiftet piben til en længere model, og derefter søge SKV på den. På den måde står du ikke med en ulovlig pistol i hånden, før den er lovliggjort til danske forhold.Mit spørgsmål går på om jeg nu kan få importilladelse og så senere hvis det er nødvendigt kan fks udskifte løbet med et som er ca 1 cm længere
Uhhh - det lyder spændende. Fortæl venligst mer' når der er nyt i den sag!CRV skrev:Der er nogle prøvesager hos myndighederne lige nu.
hvorfor har man beavertail på en neuhausen den opfylder da mindstemålet udenØlgaard skrev:Vi har en i klubben som har en Neuhausen som der er sat en LAAANG beavertail på som kan skrues af, den fik han lavet i HH, det ser noget så forfærdeligt ud.Hav en god søndag
Sikkert pga af en fyldig hånd og man derfor får huden i klemme mellem hammer og rammen - tror ikke det har noget at gøre med mindstemål ..Truffel skrev:hvorfor har man beavertail på en neuhausen den opfylder da mindstemålet udenØlgaard skrev:Vi har en i klubben som har en Neuhausen som der er sat en LAAANG beavertail på som kan skrues af, den fik han lavet i HH, det ser noget så forfærdeligt ud.Hav en god søndag