Hvad nu hvis jeg vil tilbage til den gamle stigning - og vil lade en bøssemager påsætte min gamle pibe - så jeg igen kan skyde med lettere kugler??!!
Er der nogen som har erfaringer med ovenstående?
Mvh.
Lupo
<Mod: overskrift gjort informativ>
Rent teknisk er det jo et vekselsystem, det tager blot lidt længere tid at veksle.Zoli skrev:Kan du ikke bare få den lavet til vekselsystem ?
Har du skriftligt søgt tilladelse til en vekselpibe og fået skriftligt afslag? Hvis ikke, så ville jeg gøre det. Hvis du så får et skriftligt afslag, uden begrundelse, så ville jeg be' om at få et afslag med henvisning til gældende lovgivning, samt en klagevejledning. Derefter er det så bare at klage...Lupo skrev:Jeg giver dig ret Lycon, men argumentet er, at man selv skal kunne skifte piben, ellers "har jeg ikke brug for at selv at have piben stående" - det var ordene................
Jeg har endnu ikke søgt - kun telefonisk fået formation hos våbenkontoret.Har du skriftligt søgt tilladelse til en vekselpibe og fået skriftligt afslag?
I mange tilfælde skal man som udgangspunkt ikke tage mundtlig information fra landets våbenkontorer for gode varer... :roll:Lupo skrev: Jeg har endnu ikke søgt - kun telefonisk fået formation hos våbenkontoret.
..og ikke nødvendigvis udelukkende fra våbenkontorerne. Jeg har på skrift modtaget yderst tvivlsomme svar fra både politifuldmægtige (jurister) og vicepolitimestre. Det er i den grad bekymrende at der åbenbart er ansatte ved politiet der bekymrer sig så lidt om at efterleve gældende lovgivning.Lassescout skrev:Det er så sandt Topcat. Desværre i visse tilfælde heller ikke skriftlig