Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
-
Sthatt
- Newbie

- Interesser: Pistol og rifler
- Geografisk sted: Midt/Vest Jylland
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Jeg har et haglgevær som først var registreret på en samlertilladelse, men som jeg senere har flyttet over på mit jagttegn.
Jeg var ved at rydde op i nogle papire idag, og fandt en "våbenliste" hvor den stod på, får man også en våbenliste ved anmeldelse af haglgevær på jagttegn, eller er det en gammel liste jeg har fundet fra da den var på samlertilladelse?

Senest rettet af
Sthatt 6. sep 2024, 08:32, rettet i alt 1 gang.
-
Ras.Killing
- Platin Member

- Interesser: Jagt & pistolskydning
- Geografisk sted: Sy'Fyn
- Has thanked: 545 times
- Been thanked: 630 times
Sthatt skrev: ↑5. sep 2024, 15:10
Jeg har et haglgevær som først var registreret på en samlertilladelse, men som jeg senere har flyttet over på mit jagttegn.
Jeg var ved at rydde op i nogle papire idag, og fandt en "våbenliste" hvor den stod på, får man også en våbenliste ved anmeldelse af haglgevær på jagttegn, eller er det en gammel liste jeg har fundet fra da den var på samlertilladelse?
Du får ikke en liste for haglgevær, men du får dog en bekræftelse, for hvert haglgevær du anmelder.
Afhængigt af hvor gammel din liste er, så kan det muligvis godt have været anderledes.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.
Make Fyn fin again!
-
Langenge
- This member is

- Interesser: Gamle våben og bamser
- Geografisk sted: Region midtjylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 428 times
Du har fundet en gammel liste fra dengang den var på samlertilladelse.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.
Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!
-
Agamemnon
- Moderator

- Interesser: Skydning genladning Etymologi
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 472 times
- Been thanked: 1072 times
Jeg skal bede dig om at tilrette din overskrift så den lever op til kravene i regelsættet.
viewtopic.php?f=53&t=91721#p1042498
Så slipper du for at din tråd låses eller slettes.
Rettelsen bedes foretaget ved førstkommende login.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Edmund Burke, 1729-1797.
-
Sthatt
- Newbie

- Interesser: Pistol og rifler
- Geografisk sted: Midt/Vest Jylland
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Agamemnon skrev: ↑5. sep 2024, 19:31
Jeg skal bede dig om at tilrette din overskrift så den lever op til kravene i regelsættet.
viewtopic.php?f=53&t=91721#p1042498
Så slipper du for at din tråd låses eller slettes.
Rettelsen bedes foretaget ved førstkommende login.
Så skulle det være bedre.