Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Uniformer, Personligheder, hovedbeklædning, udrustning, mærker, emblemer m.m.
Besvar
Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 9. jun 2016, 08:16

Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?
Bare af ren og skær nysgerrighed.
Synes nemlig ikke, normalt, jeg ser hverken politi eller forsvar i Volvo stationcar.
Jeg fik selvfølgelig ikke nummerpladen, og det er jo heller ikke sikkert, at den siger noget.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

MichaelMejer
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 196
Tilmeldt: 10. dec 2013, 15:42
Interesser: Blankvåben og luftrifler
Geografisk sted: Kongernes Nordsjælland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af MichaelMejer » 9. jun 2016, 11:53

Kunne være en civilt indregistreret ambassadebil... Dem havde vi da nogen stykker af dengang jeg var i lære hos Volvo... Måske kongehuset ?? De har også en del volvoer i udvalget, kunne også sagtens være en bilinspektør...

Hvad får dig til at tro den skulle politi eller forsvar ?? Kørte den med udrykning eller hvordan ??

Hvad angår nummerpladen så kan man udlede forsikringsoplysninger af den, selvforsikret er som regel et statsejet køretøj...

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 9. jun 2016, 16:50

Øhhhhh, så må jeg hellere svare lidt på mit eget spørgsmål, samt uddybe lidt:
Nej, Volvoen er nok ikke tilhørende det danske politi eller forsvar. Den har nemlig udenlandske nummerplader. Men jeg er nu stadig sikker på, at den ikke er civil. De andre sorte biler på den holdeplads, er modeller, som jeg tidligere har set i dansk politis tjeneste, så derfor var det i første omgang bare Volvoen, jeg var lidt nysgerrig omkring.

Mere forklaring:
På en lille rasteplads/holdeplads (der er hverken toilet, bord og bænk eller andet, blot en skraldespand), som jeg kører forbi til og fra arbejde hver dag.
I torsdags på vej til arbejde, holdt der en ret ny sort VW Passat st. med tonede ruder. Den lugtede langt væk af politi, men jeg tænkte ikke nærmere over det (de har jo da også ret til lige at holde ind og tjekke en SMS eller en e-mail på deres smartphone :-))
På vej hjem igen, holdt den der stadig.
Fredag morgen, holdt der en sort Passat st., en sort Volvo st. og en sort VW transporter. Alle på hvide nummerplader og med meget mørke ruder.
Fredag eftermiddag holdt der en sort Merceds 4WD (igen med hvide plader og mørke ruder) og så Volvoen.
Alle dagene, inklusiv i dag, har der holdt mellem 1 og 3 af ovennævnte 4 biler på den rasteplads.
Jeg har ikke set nogen personer omkring bilerne.
I dag, på vej hjem, hvor Volvo og Mercedes 4WD holdt der, fik jeg sagtnet farten så meget, at jeg kunne se lidt på nummerplader.
Jeg havde forberedt mig på at memorere en dansk nummerplade, så jeg blev lidt forvirret, da jeg opdagede, at de havde udenlandske nummerplader, og fik derfor ikke fat i nationalitet.
Nu ved jeg godt at vi har NATO-øvelse, og jeg kunne forestille mig, at det har noget med det at gøre. Jeg er bare nysgerrig efter HVAD :smile:

Der er i øvrigt en lille pudsighed ved den der lille rasteplads, som jeg altid lige tænker på og undrer mig over, når jeg kører forbi (og efter at have set alle de sorte biler nu her, tror jeg det hænger sammen):
For omkring et år siden, holdt der, i vel 2-3 dage, nogle hvide kassevogne med noget der lignede elektrikere, som rodede voldsomt rundt i et lille "elskab" (på størrelse med en kuffert), som står på rastepladsen.
Det har altid undret mig, for det ligner ikke et elskab eller lille telefondims, som jeg ellers ser dem.
Grunden til at det har undret mig er, at rastepladsen absolut ikke er udstyret med noget som helst. Ikke så meget som en enkelt lille gadelampe, og der er ingen huse i nærheden.
Jeg vil se om ikke jeg kan få lagt telefonen i forruden, så den kan filme, i morgen tidlig når jeg kører forbi.

Rastepladsen ligger på Gammel Horsens landevej mellem Århus og Hovedgaard. På højre side af vejen, når man kører sydpå. lige ned til Solbjerg sø.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
Kleth
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5290
Tilmeldt: 27. mar 2013, 15:20
Interesser: Jage,Skyde,Ammo&Historie
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 971 times
Been thanked: 725 times

Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Kleth » 9. jun 2016, 17:00

Et sted jeg arbejdede havde jævnligt besøg af diverse VIPs. Når de havde eskorte af bl.a. danske bodyguards m.v. kørte de i sorte biler, hvis jeg ikke husker helt galt Mercedes minibus, men jeg kan ikke huske hvad mærke deres stationcars var. Ofte var de i selskab med biler på udenlandske/CD plader. "Vores" parkeringsplads blev også ofte brugt som staging area for eskorter på trods af at VIPs og kongelige var andetsteds i byen.
Jeg har også set at eskorter har haft poster og radiovogne ude.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Maxim #28: “If the price of collateral damage is high enough, you might be able to get paid for bringing ammunition home with you.”

BSkovgaard
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 32
Tilmeldt: 20. mar 2016, 14:11
Interesser: Jagt, hund og soldat
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af BSkovgaard » 9. jun 2016, 17:06

Det er der vi altid holder når vi træner vand med hundene :shock: (Gammel mazda, så vi kan udelukkes)
Er i øvrigt selv fra Solbjerg, så skal nok lige se om jeg kan opsnuse nogle rygter eller sladder omkring emnet. Folk plejer at være pænt nysgerrige herude :fun:

Med hensyn til den lille "elboks". Ingen ide. Aldrig faldt mig ind :???:

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 9. jun 2016, 17:42

BSkovgaard skrev:Det er der vi altid holder når vi træner vand med hundene :shock: (Gammel mazda, så vi kan udelukkes)
Ja, der er ofte en del hundeluftere :-) Men de plejer ikke at holde der i dage i træk..
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
DeVille
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 746
Tilmeldt: 9. jun 2011, 22:11
Interesser: Jagt, skydning og ældre våben
Geografisk sted: Frankrig
Has thanked: 9 times
Been thanked: 78 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af DeVille » 9. jun 2016, 17:57

Hvis du har tid, kan du vel også bare holde in på rastepladsen og banke på ruden på en af bilerne? :smile:

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 9. jun 2016, 18:20

PeterLH skrev:Hvis du har tid, kan du vel også bare holde in på rastepladsen og banke på ruden på en af bilerne? :smile:
Ja da :smile:
Har også overvejet det.
Men på vej på arbejde har jeg travlt, og det er i den forkerte side af vejen.
På vej hjem, er jeg træt og udkørt, men er de der igen i morgen eftermiddag, så kører jeg derind.
I dag havde jeg bare lidt travlt, da jeg skulle hente knægten i skolen og videre til børnelægen.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Kalthoff
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 8. jan 2012, 22:48
Interesser: jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 3317 times
Been thanked: 413 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Kalthoff » 9. jun 2016, 18:31

Stop og spørg.

Ud fra måden du bliver høfligt eller u-høfligt afvist på, sprogbrug, kropssprog, accent, solbrillemode, bicepsomkreds etc. kan du normalt udlede hvilken af de "hemmelige tjenester" eller "kriminelle grupperinger" du står overfor :giggle:

Hvis de derimod begynder at fortælle om deres store interesse for at træne vand med deres hunde og hvor godt netop det sted er til den fritidsinteresse, så er det enten helt normale fredelige mennesker med interesse for hundetræning, eller også et det nogle af de virkelige elitestyrker der er elitære nok til at opfinde og holde fast i en troværdig dækhistorie :biggrin:

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af ReneKJ » 9. jun 2016, 18:44

Er jeg virkelig den eneste der tænkte Brødrene Bisp så snart jeg så ordene "Sort Volvo"?

https://www.youtube.com/watch?v=FhsBU-qyqDE

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 9. jun 2016, 18:57

Kalthoff skrev:Stop og spørg.

Ud fra måden du bliver høfligt eller u-høfligt afvist på, sprogbrug, kropssprog, accent, solbrillemode, bicepsomkreds etc. kan du normalt udlede hvilken af de "hemmelige tjenester" eller "kriminelle grupperinger" du står overfor :giggle:

Hvis de derimod begynder at fortælle om deres store interesse for at træne vand med deres hunde og hvor godt netop det sted er til den fritidsinteresse, så er det enten helt normale fredelige mennesker med interesse for hundetræning, eller også et det nogle af de virkelige elitestyrker der er elitære nok til at opfinde og holde fast i en troværdig dækhistorie :biggrin:
Jeg har nu ikke mistanke om kriminelle, men jeg havde bare NATO-øvelsen i baghovedet, og tænkte, at det måske hang sammen. Også derfor, at den underlige "elboks" poppede op i baghovedet. (Den står i øvrigt helt ude mellem rastepladsen og vejen. Lige midt for)
Men måske Kleth har ret, og det er et lille samlingssted for nogle vagter i forbindelse med noget VIP-besøg i Århus (men havde jeg i så fald været dem, havde jeg nok taget den store rasteplads helt inde ved Tranbjerg. Der er langt mere plads, langt mere uforstyrret, og så vidt jeg forstår, så er man vist også der, mere vant til ting man ikke skal blande sig i)
Men jeg kører da ind på rastepladsen i morgen eftermiddag, og piller lidt ved min smartphone.

Men uha :shock: Tænk nu HVIS det er noget vagt og VIP-besøg... Er det ikke i parcelhuskvarterene i Århusområdet, at hævneren med battet og den sorte munkekutte, bevæger sig rundt :what: Har de en hemmelig sortklædt loge :what:
Man HAR jo hørt et eller andet om disse parcelhuskvarterer og indestængte aggressioner og skjulte perversioner..... og manden skulle oven i købet være i besiddelse af skydevåben :fun:
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 9. jun 2016, 23:42

Det KAN selvfølgelig også bare være nogle gode venner, der har aftalt at tage et smut fra udlandet og til en østjysk rasteplads.
De har så bare aftalt, at de alle sammen vil køre i sorte stationcars/SUV'er/minivans, der alle sammen skal have ruder, der er tonede mere end normal fabriksstandard, og så har de aftalt, at deltagerene i udflugten til omtalte østjyske rasteplads, KUN gælder for de sorte biler, med mørke ruder, som samtidig har en diskret ekstra antenne.
Jeg SKAL ikke kunne afvise, at der findes en sådan civil, udenlandsk hundelufterklub, som så har aftalt en uges ferie ved Solbjerg.....
Meeeeennnnn..................
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

MichaelMejer
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 196
Tilmeldt: 10. dec 2013, 15:42
Interesser: Blankvåben og luftrifler
Geografisk sted: Kongernes Nordsjælland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af MichaelMejer » 9. jun 2016, 23:47

Nu er jeg da mere nysgerrig end før, bare ærgeligt det er i den gale ende af landet til at undersøge det selv...

Muligheden med bodyguards til VIPs foreligger umiddelbart meget sandsynligt, og umiddelbart kun overgået af teorien omkring Nato-øvelsen... Men lidt foto/video kan jo hjælpe usandsynligt meget på tingene... Også husk på, offentlig grund så er der frit spil med kameraet, også hvad der er inde i bilerne, ihvert fald jvf journalistforbundets tolkning af lovgivningen...

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Timber » 11. jun 2016, 23:28

Hmm, er vi kommet videre i mysteriet, og er der i det hele taget nogen der har hørt fra Langenge siden i torsdags??? :Agents: :getout: :prisoner:


:fun: :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

MichaelMejer
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 196
Tilmeldt: 10. dec 2013, 15:42
Interesser: Blankvåben og luftrifler
Geografisk sted: Kongernes Nordsjælland
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af MichaelMejer » 11. jun 2016, 23:32

Nope... Tror at han er blevet 'fjernet' fordi han stillede kritiske spørgsmål[emoji6][emoji12]

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Timber » 11. jun 2016, 23:55

MichaelMejer skrev:Nope... Tror at han er blevet 'fjernet' fordi han stillede kritiske spørgsmål[emoji6][emoji12]
Tja, jeg har i hvert fald ingen chancer taget--> :tinfoil:


:fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Uldsok
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. jan 2013, 13:18
Interesser: Genladning, skydning, fiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 28 times
Been thanked: 52 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Uldsok » 12. jun 2016, 00:16

Fuk!, så var det sgu nok Brødrene Bisp. :shock:
Han er nok kommet i klemme mellem dem og Tannhäuser, eller er bortført til Reinhards Auto :???:

VÅÅÅÅÅÅLLLDSOM VOLVO
Fra 0-100 i første gear
Tak for i aften og hurtigt væk :getout:

Brugeravatar
FrederikF
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 5. jan 2015, 21:25
Interesser: Våben, ammunition, jagt
Geografisk sted: Gentofte
Has thanked: 304 times
Been thanked: 616 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af FrederikF » 12. jun 2016, 01:39

Fangede det på video, men hvem af de implicerede er Langenge?
Og hvem er de mystiske herrer?

https://youtu.be/FT69zA1P5r0



Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 13. jun 2016, 08:39

FrederikF skrev:Fangede det på video, men hvem af de implicerede er Langenge?
Og hvem er de mystiske herrer?

https://youtu.be/FT69zA1P5r0
Sent from my iPad using Tapatalk
Ak, den slags TV laver de vist desværre ikke mere :cry:
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 13. jun 2016, 08:42

Nå, efter at have arrangeret et kamera i forruden, så var de selvfølgelig væk, da jeg kørte forbi fredag morgen og fredag eftermiddag.
Men med tanken på de udenlandske nummerplader, så hælder jeg mest til den teori som Kleth kom med, at den kunne være vagter i forbindelse med et VIP-besøg i Århus.
Om det var Lycon, der besøgte Refraktorius, eller noget helt andet, det må så blive gætværk :smile:
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af ReneKJ » 13. jun 2016, 08:52

Langenge skrev:
FrederikF skrev:Fangede det på video, men hvem af de implicerede er Langenge?
Og hvem er de mystiske herrer?

https://youtu.be/FT69zA1P5r0
Sent from my iPad using Tapatalk
Ak, den slags TV laver de vist desværre ikke mere :cry:
Bare rolig, det hele ligger tilgængeligt i DRs arkiver. Besøg frarådes hvis man har planlagt en produktiv dag :blink:

http://www.dr.dk/Bonanza/serie/Underhol ... ouffle.htm

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 13. jun 2016, 08:58

ReneKJ skrev: Bare rolig, det hele ligger tilgængeligt i DRs arkiver. Besøg frarådes hvis man har planlagt en produktiv dag :blink:
Så må jeg vist hellere lade være med at trykke på linket i dag :smile:
Synes også at stakken med papir her på skrivebordet ser faretruende stor ud...
Må hellere logge af og komme i gang..
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Unknown
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 421
Tilmeldt: 28. jul 2015, 21:23
Interesser: jagt
Geografisk sted: udkantsdanmark
Has thanked: 11 times
Been thanked: 11 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Unknown » 13. jun 2016, 09:52

Ac/Dc


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Sort Volvo st. Er det politi eller forsvar?

Indlæg af Langenge » 13. jun 2016, 10:22

Unknown skrev:Ac/Dc


Sent from my iPhone using Tapatalk
Absolut en mulighed :thumbup:
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Besvar