Kikkert

Uniformer, Personligheder, hovedbeklædning, udrustning, mærker, emblemer m.m.
Besvar
Ruger 77
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 357
Tilmeldt: 9. sep 2007, 11:07
Interesser: Jagt og Skydning.
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 10 times

Kikkert

Indlæg af Ruger 77 » 18. jan 2008, 19:21

Hej.Jeg har fået fat i en kikkert der skal være taget fra en tysker af frihedskæmpere.Jeg ved ikke ret meget om den men der er nogle numre på den.På venstre side står der "C A G" og på højre "Dienstglas 6x30 119448 h/6400.Nogle der har en ide om oprindelse (jeg ved godt den er tysk).Jeg mener hvilke styrker der har haft den.Jeg glemte at skrive at man skal stille skarpt ved at dreje begge søgeokularer.
Senest rettet af Ruger 77 18. jan 2008, 21:23, rettet i alt 1 gang.
Hej. Det er jo menneskeligt alt fejle,ellers var der jo ingen grund til at lave en blyant med et viskelæder i den anden ende.

Brugeravatar
Mausertossen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2094
Tilmeldt: 8. okt 2007, 20:24
Interesser: skydevåben
Geografisk sted: Bagsværd
Has thanked: 31 times
Been thanked: 42 times

Re: Kikkert

Indlæg af Mausertossen » 18. jan 2008, 19:51

Bortset fra at cag betyder Swarowski (de laver i dag vulgære smykker) så har jeg ikke meget at tilbyde af viden. Den ser pæn dog pæn og velholdt ud. :eek:
Søren
And the Lord said, “Let there be crackpots.”
And there were crackpots.

Spiralis
Newbie
Newbie
Indlæg: 16
Tilmeldt: 2. mar 2008, 15:19
Geografisk sted: Det nordlige Norge

Re: Kikkert

Indlæg af Spiralis » 17. mar 2008, 23:17

Swarovski lager også rett dyre kikkerter og kikkertsikter av usedvanlig høy kvalitet. De stiller helt i klasse med Steiner, Zeiss, Smidt und Bender som det ypperste av denslags fra Tyskland i dag.

Vulgære smykker er også endel av vareutvalget, skjønt Swarovski lager krystallene og ofte er det andre som lager smykkene. De lager også krystallfigurer med utvidet livstidsgaranti. Hvis du knuser deler av figuren, eks armer, ben ,ører eller hoder, reparerer Swarovski figuren gratis. Det skal dog sies at disse figurer er så dyre at porselensfigurer fra Royal Copenhagen virker rimelige i sammenligning! :shock:

Besvar