Vis mig dit gejlet våbenskab.

Beskriv dine tips, tricks og gør-det-selv projekter.
Dette forum er IKKE til at stille spørgsmål om ting du gerne vil gøre, men til at FORTÆLLE OM TING DU HAR LAVET, til glæde og inspiration for andre.
Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Frantz » 5. okt 2020, 15:30

Jeg har gravet et godt gammel skafor blå skab frem for gemmerne. Det var noget beskidt, rusten og grim. Men nu har jeg bestemt mig for at give det nyt liv, så det skal males og indrettes på ny.

Lad os se Aller de fede smarte indretninger folk har lavet i årenes løb.


Når mit skab er malet kommer der lys i og udtræk hylder.
Jeg vil ha lavet gevær rack i venstre dør men har ikke helt luret hvordan endnu...... Nogen forslag?

Billeder fra før begyndelse af projektet starter
IMG_20201005_153152.jpg
IMG_20201005_153125.jpg
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

Aratan
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 405
Tilmeldt: 1. jul 2014, 12:48
Interesser: Jagt, natur og oplevelser
Geografisk sted: Vestsjaelland
Geografisk sted: Vestsjalland, Denmark
Has thanked: 31 times
Been thanked: 133 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Aratan » 5. okt 2020, 15:50

Jeg lavede en hævet bund til mit i weekenden, med udskæringer til boltene og tæppe på toppen...

Når elektrikeren har været der og lave stikkontakten over skabet kommer der lys, varme og oplader til Shotkam inde i skabet.
12/76
.308
6,55x55
..22LR

Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Frantz » 5. okt 2020, 17:19

Aratan skrev:
5. okt 2020, 15:50
Jeg lavede en hævet bund til mit i weekenden, med udskæringer til boltene og tæppe på toppen...

Når elektrikeren har været der og lave stikkontakten over skabet kommer der lys, varme og oplader til Shotkam inde i skabet.
God plan med et hævet gulv. Der er jo bare en træplade hvor man har fræst ud til boltene. God plan den snupper jeg til mit skab....


Så er skabet renset, vasket, slebet og malet 1. Gang.
IMG_20201005_171559.jpg
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

Brugeravatar
FrederikF
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 5. jan 2015, 21:25
Interesser: Våben, ammunition, jagt
Geografisk sted: Gentofte
Has thanked: 304 times
Been thanked: 605 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af FrederikF » 5. okt 2020, 17:33

Terrarie måtter som en del af beklædning i bund. De trækker ikke mange watt og sikrer at temperaturen er lidt højere i skab end udenfor (så fryser våbnene ikke og man minimerer også potentielle fugtproblemer.) Timsvarende effekt opnåes ved at lade lyset brænde men terrariemåtterne er bedre til at afgive varme på overflader.

Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Frantz » 6. okt 2020, 06:47

FrederikF skrev:
5. okt 2020, 17:33
Terrarie måtter som en del af beklædning i bund. De trækker ikke mange watt og sikrer at temperaturen er lidt højere i skab end udenfor (så fryser våbnene ikke og man minimerer også potentielle fugtproblemer.) Timsvarende effekt opnåes ved at lade lyset brænde men terrariemåtterne er bedre til at afgive varme på overflader.
Åh ja det var måske også noget det kunne bygges ind i skabet. Jeg har været inde og se på terrariet måtter og de fåes i mange størrelser og effekt. Så er spørgsmålet om hvad størelse og effekt man skal bruge? Jeg har minus erfaring med varme måtter. Nu er skabet 190x100x50. Det kommer til at stå i opvarmet garage på 10-12 grader i vinter halvår. Skabet er ikke isoleret
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

Brugeravatar
FrederikF
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2378
Tilmeldt: 5. jan 2015, 21:25
Interesser: Våben, ammunition, jagt
Geografisk sted: Gentofte
Has thanked: 304 times
Been thanked: 605 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af FrederikF » 6. okt 2020, 07:00

Jeg har et 10w i skabet, det er tilstrækkeligt hos mig. (Står i uopvarmet kælderrum)

SuneHJ
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 226
Tilmeldt: 1. dec 2015, 15:11
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 35 times
Been thanked: 25 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af SuneHJ » 13. okt 2020, 08:50

Det lyder som en rigtig god idé med en terrariemåtte i bunden af skabet. Kan man umiddelbart bore hul i siden af et almindeligt våbenskab til strømmen?

Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Frantz » 13. okt 2020, 10:22

SuneHJ skrev:
13. okt 2020, 08:50
Det lyder som en rigtig god idé med en terrariemåtte i bunden af skabet. Kan man umiddelbart bore hul i siden af et almindeligt våbenskab til strømmen?
Man kan også benytte sig af et af de huller til fæstning.
Jeg fæstner alle huller i bunden og alle i bagsiden på nær et som jeg så føre en ledning ind af til strøm
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11032
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 723 times
Been thanked: 2616 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af C-X » 13. okt 2020, 10:33

Overvej en overbelastningsbeskyttelse, f.eks. i form af en finsikring. Forhåbentlig vil husets sikringer yde kortslutningsbeskyttelse. Små strømme er gode til brand.

Husk også at få skabet udlignet til jord. Ikke alle disse terrarieprodukter er lige sikre. Der er solgt meget elendigt kinahejs.

Jeg ville ikke betænke mig med, at bore et hul til ledning. Skabet skal alligevel kun forsinke tyvens adgang, samt holde pilfingre ude. God afgratning og aflastning af ledning må være et must.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21638
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Refraktorius » 13. okt 2020, 22:10

Geværrack: En smal hylde nederst med udskæringer til kolberne og så en tilsvarende stribe "haveredskabsklemmer" oppe i løbshøjde?

Kønnere, men lidt mere arbejdskrævende er at bruge en plade med udsnit til løbene, og så et lille "led" på hvert udsnit til at holde løbene (geværerne kommer til at stå næsten lodret, så de skal holdes inde på plads).


Og var jeg dig, ville jeg tage et billede af godkendelsesmærkaten og gemme den i min eboks.
Det ligner et af de skabe hvor SKAFOR har haft en gavmild dag, så skulle det blive brækket op, er det rart at have en sikkerhedskopi af mærkaten.
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af ESAF » 14. okt 2020, 06:46

Refraktorius skrev:
13. okt 2020, 22:10
...Kønnere, men lidt mere arbejdskrævende er at bruge en plade med udsnit til løbene, og så et lille "led" på hvert udsnit til at holde løbene (geværerne kommer til at stå næsten lodret, så de skal holdes inde på plads)...
Det kan evt. blot være en (pæn) skrue på hver side af slidsen og så en o-ring der strækkes fra den ene til den anden :)
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 285 times
Been thanked: 1062 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Langenge » 14. okt 2020, 09:35

Husk, at jo mere indretning du hælder i skabet, des mindre plads til skydere.

Vi har vist vendt denne før, men den kan godt tåle en gentagelse:
Du skal fore skabet, eventuelt med noget tyndt gummi, lægge skabet ned på bagsiden og så ellers hælde skydere og patroner i. Mest plads får du, hvis du hælder patronerne løst ned oveni skyderene. Så lukker du skabet. Man kan med fordel trampe lidt på lågen, hvis den ikke vil lukke helt i...
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af ESAF » 14. okt 2020, 12:25

Langenge skrev:
14. okt 2020, 09:35
Husk, at jo mere indretning du hælder i skabet, des mindre plads til skydere.

Vi har vist vendt denne før, men den kan godt tåle en gentagelse:
Du skal fore skabet, eventuelt med noget tyndt gummi, lægge skabet ned på bagsiden og så ellers hælde skydere og patroner i. Mest plads får du, hvis du hælder patronerne løst ned oveni skyderene. Så lukker du skabet. Man kan med fordel trampe lidt på lågen, hvis den ikke vil lukke helt i...
Det er mere eller mindre den strategi jeg bruger. Har dertil skruet skæfterne af dem jeg bruger sjældnest, så de fylder endnu mindre. Skæfterne pynter på mit sovekammer sammen med kummefryseren.
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7273
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 285 times
Been thanked: 1062 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Langenge » 14. okt 2020, 13:17

ESAF skrev:
14. okt 2020, 12:25
Langenge skrev:
14. okt 2020, 09:35
Husk, at jo mere indretning du hælder i skabet, des mindre plads til skydere.

Vi har vist vendt denne før, men den kan godt tåle en gentagelse:
Du skal fore skabet, eventuelt med noget tyndt gummi, lægge skabet ned på bagsiden og så ellers hælde skydere og patroner i. Mest plads får du, hvis du hælder patronerne løst ned oveni skyderene. Så lukker du skabet. Man kan med fordel trampe lidt på lågen, hvis den ikke vil lukke helt i...
.. Har dertil skruet skæfterne af dem jeg bruger sjældnest, så de fylder endnu mindre. ...
Den med skæfterne bruger jeg også :biggrin:

Men selv om ovenstående selvfølgelig er lidt drastisk, så var det lige så meget for at illustrere, at det der med indretning af våbenskab, godt kan blive for meget, og snildt ende med at gå ud over både funktionalitet og plads, hvis man overdriver.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af ESAF » 14. okt 2020, 14:15

Langenge skrev:
14. okt 2020, 13:17
ESAF skrev:
14. okt 2020, 12:25
Langenge skrev:
14. okt 2020, 09:35
Husk, at jo mere indretning du hælder i skabet, des mindre plads til skydere.

Vi har vist vendt denne før, men den kan godt tåle en gentagelse:
Du skal fore skabet, eventuelt med noget tyndt gummi, lægge skabet ned på bagsiden og så ellers hælde skydere og patroner i. Mest plads får du, hvis du hælder patronerne løst ned oveni skyderene. Så lukker du skabet. Man kan med fordel trampe lidt på lågen, hvis den ikke vil lukke helt i...
.. Har dertil skruet skæfterne af dem jeg bruger sjældnest, så de fylder endnu mindre. ...
Den med skæfterne bruger jeg også :biggrin:

Men selv om ovenstående selvfølgelig er lidt drastisk, så var det lige så meget for at illustrere, at det der med indretning af våbenskab, godt kan blive for meget, og snildt ende med at gå ud over både funktionalitet og plads, hvis man overdriver.
Jeg kunne ikke være mere enig :)

Forresten kan det også svare sig at vende hver anden skyder på hovedet, så kan de stå forbløffende tæt :mrgreen:

Patroner og revolver har jeg i et pengeskab for sig, det er ikke højt nok til geværerne, men meget rummeligt og langt det meste af mit ammo kan være deri, resten er fordelt i hulrummene i de andre skabe :)
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11032
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 723 times
Been thanked: 2616 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af C-X » 14. okt 2020, 14:24

Hvor er ejerglæden i det? :???:

Jeg er selv ved at nå begrænsningen, for normal opbevaringsplads i mit skab, men vil hellere sætte indkøbene lidt i bero, end overfylde skabet. Ved næste bolig kommer der et skab mere op, og nuværende bliver til ammunition og andet. Foretrækker mine våben klar til brug og vil nødigt påføre dem flere ridser end nødvendigt.

Er det samlermani der har taget overhånd?
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af ESAF » 14. okt 2020, 15:26

C-X skrev:
14. okt 2020, 14:24
Hvor er ejerglæden i det? :???:

Jeg er selv ved at nå begrænsningen, for normal opbevaringsplads i mit skab, men vil hellere sætte indkøbene lidt i bero, end overfylde skabet. Ved næste bolig kommer der et skab mere op, og nuværende bliver til ammunition og andet. Foretrækker mine våben klar til brug og vil nødigt påføre dem flere ridser end nødvendigt.

Er det samlermani der har taget overhånd?
Jeg har såmænd stor ejerglæde ved mine mange våben, har altid en håndfuld af rifler i diverse kalibre og et par haglbøsser skydeklar. Jeg bor bare på meget begrænset plads og må derfor begrænse den plads våbenskabene optager (det er jo ikke for sjov jeg er nødsaget til at have en kummefryser og filebænk på sovekammeret, det er blot et billede på mine pladsudfordringer).

Om det er samlermani der har taget overhånd... tja... måske... men jeg er nu godt tilfreds med tingenes tilstand :mrgreen:
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11032
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 723 times
Been thanked: 2616 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af C-X » 14. okt 2020, 15:30

Hvad sker der så i livet for de våben der bare ligger adskilt?

Håber du snart får plads til det hele og dig selv :razz:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Frantz » 14. okt 2020, 17:15

Langenge skrev:
14. okt 2020, 09:35
Husk, at jo mere indretning du hælder i skabet, des mindre plads til skydere.

Vi har vist vendt denne før, men den kan godt tåle en gentagelse:
Du skal fore skabet, eventuelt med noget tyndt gummi, lægge skabet ned på bagsiden og så ellers hælde skydere og patroner i. Mest plads får du, hvis du hælder patronerne løst ned oveni skyderene. Så lukker du skabet. Man kan med fordel trampe lidt på lågen, hvis den ikke vil lukke helt i...
Tjov men nu er det jo stort nok indtil videre..
Planen er et udtræks arbejdsbord som kan skubbes ind i skabet med adskilte dele på og låses i tilfælde af man bliver kald væk fra "herre værelset"
Arbejds bord og hylder her under
IMG_20201007_193406.jpg
Det bliver en hylde med plads til 15 pistol kasser.
Væggene bliver der monteret "værktøjs væg" til ophængning af våben som dette her under
incredible-room-with-wall-mounted-pistols-and-red-paint.jpg
incredible-room-with-wall-mounted-pistols-and-red-paint.jpg (92.72 KiB) Vist 6071 gange
I lågen kommer der holder til lange våben når det bliver relavant. Ellers bliver der magnetiske flytbare hylder fra biltema
Screenshot_20201014-171026.jpg

Alternativt må man jo til at bygge.....
2f6156b21f5e136b4f30047e1f8ac665.jpg
cf72294474144debd6d34fbad2e08f4f.jpg
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

Brugeravatar
Topcat
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2072
Tilmeldt: 21. feb 2008, 12:45
Geografisk sted: Nordjylland.
Has thanked: 100 times
Been thanked: 109 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Topcat » 15. okt 2020, 10:00

Refraktorius skrev:
13. okt 2020, 22:10
Kønnere, men lidt mere arbejdskrævende er at bruge en plade med udsnit til løbene, og så et lille "led" på hvert udsnit til at holde løbene (geværerne kommer til at stå næsten lodret, så de skal holdes inde på plads).
Nogen der har et eksempel på en elegant udgave af sådan et led?

Tænker at kigge i Bauhaus næste gang jeg kommer forbi.
Demokrati er to ulve og et får der stemmer om hvad de skal spise til aftensmad.

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af ESAF » 15. okt 2020, 10:59

Topcat skrev:
15. okt 2020, 10:00
Refraktorius skrev:
13. okt 2020, 22:10
Kønnere, men lidt mere arbejdskrævende er at bruge en plade med udsnit til løbene, og så et lille "led" på hvert udsnit til at holde løbene (geværerne kommer til at stå næsten lodret, så de skal holdes inde på plads).
Nogen der har et eksempel på en elegant udgave af sådan et led?

Tænker at kigge i Bauhaus næste gang jeg kommer forbi.
Du kan jo, som tidligere nævnt, bruge en o-ring på to skruer, eller en kahytskrog som denne: https://www.villahus.dk/shop/299-kahyts ... ing-60-mm/ de fåes i et utal af forskellige længder og er vældigt elegante :)
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af ESAF » 15. okt 2020, 11:02

C-X skrev:
14. okt 2020, 15:30
Hvad sker der så i livet for de våben der bare ligger adskilt?

Håber du snart får plads til det hele og dig selv :razz:
Hehe godt ord igen. Det bør nævnes at ingen af våbnene får lov at stå mere end et år uden at komme på skydebanen (bortset fra mine samlervåben, som det jo er meget fyfy at skyde med, disse bliver dog jævnligt samlet og kælet for). Hold kæft hvor jeg glæder mig til at flytte til et land med en noget mere afslappet opbevaringslov når jeg er færdig med at læse...
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11032
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 723 times
Been thanked: 2616 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af C-X » 15. okt 2020, 11:10

Boksdør til herreværelset, om vi må be :razz:
Den løsning kunne jeg godt stille mig tilfreds med.

Synes desværre verden er ved at løbe tør for attraktive lande.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af ESAF » 15. okt 2020, 13:06

C-X skrev:
15. okt 2020, 11:10
Boksdør til herreværelset, om vi må be :razz:
Den løsning kunne jeg godt stille mig tilfreds med.

Synes desværre verden er ved at løbe tør for attraktive lande.
Ja, der er sgu ikke mange fornuftige steder tilbage.

Jeg selv flytter til Grønland når jeg er færdig som maskinmester om godt to år.
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Re: Forslag og muligheder til smart indretning af våbenskab.

Indlæg af Frantz » 15. okt 2020, 13:15

C-X skrev:
15. okt 2020, 11:10
Boksdør til herreværelset, om vi må be :razz:
Den løsning kunne jeg godt stille mig tilfreds med.

Synes desværre verden er ved at løbe tør for attraktive lande.
Altså herre værelse som dette?

armory-room-design-with-glass-cases.jpg
armory-room-design-with-glass-cases.jpg (48.32 KiB) Vist 5925 gange
basement-gun-room-inspiration.jpg
basement-gun-room-inspiration.jpg (60.5 KiB) Vist 5925 gange
brown-wood-cabinetry-custom-gun-room.jpg
brown-wood-cabinetry-custom-gun-room.jpg (51.8 KiB) Vist 5925 gange
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

Besvar