Otterup gjort klar til banen.

Beskriv dine tips, tricks og gør-det-selv projekter.
Dette forum er IKKE til at stille spørgsmål om ting du gerne vil gøre, men til at FORTÆLLE OM TING DU HAR LAVET, til glæde og inspiration for andre.
THG Shooter
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 111
Tilmeldt: 2. apr 2018, 08:33
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Otterup gjort klar til banen.

Indlæg af THG Shooter » 23. mar 2019, 14:52

Styer SSG skrev:
19. mar 2019, 23:14
Styer SSG skrev:
23. feb 2019, 23:47
ThomasGorski skrev:
23. feb 2019, 06:55
Styer SSG skrev:
22. feb 2019, 23:20
Jeg kan se , at du har været forbi Astro i Skalborg. Jeg venter på en kikkert mage ved. De havde ikke flere i mrad. og 4 - 16 x 50.
Du skulle vel ikke ha' købt den sidste, de havde på lager :blink: Var det ikke den med 6 -26, du søgte?

Styer ssg
Jo det var den sidste de havde i 4-16x44.

Jeg var egentlig kørt op for at købe 6-24x50. Men valgte at købe denne (i første omgang grundet lidt lavere forstørrelse i bunden). Så ryger den nemlig over på jagtriflen, hvis jeg er tilfreds.
JA, og så må jeg vente i ca. 3 uger på, at de får en ud sending hjem :impatient: :fun:
Men det ser ud til, at den virker. :thumbup:
Håber du er rigtig glad for din kikkert, for jeg har lige fået en melding, om at min stadig er i restordre :wall: :razz:
Jeg er super glad for den. Den bliver strukket ud til 550meter her næste søndag. Så må jeg se om 16x er nok eller om jeg skal op i 6-24x50.

Så den skyder sgu rigtig fint den gamle Otterup. Var lige i vingsted og skyde i tirsdags. Skudene sad inden for *10 på både 100 og 300meter banen 👍 (kan ikke ligge billederne op da de er for store)

Besvar