Lars Mikkelsen skal spille Grand Admiral Thrawn i den nye Star Wars serie Ahsoka!

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Lars Mikkelsen skal spille Grand Admiral Thrawn i den nye Star Wars serie Ahsoka!

Indlæg af Ras.Killing » 8. apr 2023, 14:40

Ja nerd alert!... Men jeg er næppe den eneste Star Wars fan her på forum :oops:

Det er netop blevet bekræftet, at det er Lars Mikkelsen der spiller Thrawn i den nye Ahsoka-serie :biggrin: en rolle han også har lagt stemme til i den animerede serie Star Wars Rebels.


youtu.be/HnzNZ0Mdx4I
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11101
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 733 times
Been thanked: 2640 times

Re: Lars Mikkelsen skal spille Grand Admiral Thrawn i den nye Star Wars serie Ahsoka!

Indlæg af C-X » 8. apr 2023, 14:55

Beam me up, Scotty! :fun:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Øboen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 397
Tilmeldt: 1. apr 2013, 23:00
Interesser: IPSC, jagt, genladning og luft
Geografisk sted: Bornholm
Has thanked: 266 times
Been thanked: 88 times

Re: Lars Mikkelsen skal spille Grand Admiral Thrawn i den nye Star Wars serie Ahsoka!

Indlæg af Øboen » 8. apr 2023, 16:09

Jeg må indrømme, at jeg sluger disse spin offs råt, da jeg altid har været glad for Star Wars siden jeg var helt lille.

The Mauer
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 541
Tilmeldt: 8. jan 2012, 17:28
Interesser: jagt
Geografisk sted: ringsted
Has thanked: 9 times
Been thanked: 58 times

Re: Lars Mikkelsen skal spille Grand Admiral Thrawn i den nye Star Wars serie Ahsoka!

Indlæg af The Mauer » 13. apr 2023, 06:29

Da det i sin tid blev annonceret at der kom 3 nye Star Wars film, i forlængelse af de originale, håbede jeg virkelig at det var Timothy Zahns triologi med Thrawn der blev filmatiseret. For han er da det fedeste karakter. Har læst de bøger et par gange! Og havde Cristopher Walken i hovedet til rollen. Men tror også Lars bliver god i den! Den skal i hvert fald ses.!
-The Mauer

Born to hunt. Forced to work!

Thesos
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 72
Tilmeldt: 7. nov 2012, 14:00
Interesser: Pistol og flugtskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 8 times
Been thanked: 5 times

Re: Lars Mikkelsen skal spille Grand Admiral Thrawn i den nye Star Wars serie Ahsoka!

Indlæg af Thesos » 13. apr 2023, 08:02

Det bliver da så godt, kan næsten ikke vente. Stor Star Wars fan, jeg sluger alt det nye der kommer ud med velbehag :biggrin:

Brugeravatar
The Mad Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 842
Tilmeldt: 22. nov 2014, 02:00
Interesser: Skydning og mekanik
Geografisk sted: Nordøstfyn
Has thanked: 473 times
Been thanked: 217 times

Re: Lars Mikkelsen skal spille Grand Admiral Thrawn i den nye Star Wars serie Ahsoka!

Indlæg af The Mad Viking » 13. apr 2023, 09:45

The Mauer skrev:
13. apr 2023, 06:29
Da det i sin tid blev annonceret at der kom 3 nye Star Wars film, i forlængelse af de originale, håbede jeg virkelig at det var Timothy Zahns triologi med Thrawn der blev filmatiseret. For han er da det fedeste karakter. Har læst de bøger et par gange! Og havde Cristopher Walken i hovedet til rollen. Men tror også Lars bliver god i den! Den skal i hvert fald ses.!
Ja, det er klart den bedste bogserie, selv om den har en del år på bagen. :thumbup:
Studies suggest that 9 out of 10 men prefer curvy women.
The 10th man usually prefers the other 9...

Kenned
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2232
Tilmeldt: 28. mar 2008, 12:52
Interesser: UV-jagt, våben, Teknik
Geografisk sted: København S
Has thanked: 463 times
Been thanked: 352 times

Re: Lars Mikkelsen skal spille Grand Admiral Thrawn i den nye Star Wars serie Ahsoka!

Indlæg af Kenned » 13. apr 2023, 10:26

Jeg føler mig også som SW fan, men jeg har ikke set en god SW film efter de 6 første(jeg kunne gode lide alle 6, selvom der gik lidt rigeligt Disney i den i de sidste der blev lavet).

/Kenneth
Jeg er multi-religiøs - jeg tror lige lidt på alle religioner

Besvar