The Boys

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Brugeravatar
CIS
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 797
Tilmeldt: 19. jul 2011, 21:10
Interesser: Våben, film, teknik og viden
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 79 times
Been thanked: 208 times

The Boys

Indlæg af CIS » 5. jun 2022, 23:02

Hvis man er til "superhelte serier" og kan lide at de har en twist, så skal i se The Boys på Prime.. :numberone:

Det er tilsyneladende en af de utallige film om superhelte, som redder almindelige mennesker fra kriminelle og ulykker, MEN det er langt fra skiven i denne serie.

Der er en gruppe superhelte med forskellig evner, som kalder sig The Seven, og som få masser af positiv reklame og tv-tid, hvor både de selv og andre fortæller om deres helte gerninger, men bag De Syv, er et stor multi-milliard firma med masser af smarte reklamefolk osv. der er parate til ALT for at lave penge på "Heltene" ...

Der er i virkeligheden ikke meget helte og samfundsstøtter over gruppen, de er totalt ligeglade med almindelige mennesker, og myrder, snyder, bedrager og voldtager som de har lyst til, for de betragter sig selv som urørlige, lige indtil nogle af deres ofre, som har fået nok, finder sammen og beslutter at slå tilbage..

Især "superhelten Homelander" er bad, han styrer gruppen med hård hånd, og da han er langt den stærkeste, med evner der minder om Supermands, truer han sig til at få sin vilje, og resten af gruppen, frygter ham med rette...

Jeg kan stærkt anbefale den, og samtidigt advare jer om, at den er meget vanedannende, og hvert afsnit slutter af med en cliffhanger.

Der er lige begyndt en sæson 3..
Vedhæftede filer
the-boys.jpg
Bare en god gerning er bedre en et helt livs bønner....

Brugeravatar
Rahan
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 10. aug 2006, 07:09
Interesser: Jagt og skydning.
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 154 times
Been thanked: 101 times

Re: The Boys

Indlæg af Rahan » 12. jun 2022, 09:16

Jeg er glad for at høre, at der er andre der har en "skæv" form for humor, og synes at serien er sjov :fun:

Kallax
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 39
Tilmeldt: 16. apr 2022, 10:48
Interesser: Finpistol
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 8 times
Been thanked: 3 times

Re: The Boys

Indlæg af Kallax » 12. jun 2022, 11:51

Jeg er også fan :razz:

Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2014
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 331 times

Re: The Boys

Indlæg af Tangloppen » 12. jun 2022, 12:44

Uden tvivl den sjoveste serie jeg har set i årevis.

Det at superhelte bare er verdens største røvhuller.
Vil dog ikke spoile for nogen, så lader det blive ved overstående.

The Boys kan klart anbefales.
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: The Boys

Indlæg af Cpt » 12. jun 2022, 15:15

Det lyder bestemt som en serie der skal prøves! Jeg var vild med Peacemaker serien som også er sindssyg plat humor med "superhelte" :biggrin:

Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2014
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 331 times

Re: The Boys

Indlæg af Tangloppen » 12. jun 2022, 15:21

Cpt skrev:
12. jun 2022, 15:15
Det lyder bestemt som en serie der skal prøves! Jeg var vild med Peacemaker serien som også er sindssyg plat humor med "superhelte" :biggrin:
Hvis du holdt at Peacemaker (hvilket jeg elskede - scenen med gorillaen klukker jeg stadig over), så skal du helt sikkert se The Boys.
Derudover, så er “Heltene” mindst lige så elskværdige som Tyrion Lannister, Sir Bronn og ham den rødhårede wildling fra Game of Thrones. :rock:
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Scooterskytten
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 741
Tilmeldt: 26. feb 2021, 00:53
Interesser: Modstandsbevægelsen Brande
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 522 times
Been thanked: 206 times

Re: The Boys

Indlæg af Scooterskytten » 12. jun 2022, 15:23

Jeg begyndte at se serien pga den her tråd. Jeg ligger på langs pga en knæskade, så jeg har nu set alle de afsnit der er indtil nu :biggrin:

Serien er sjov, med totalt sort humor. Den har dog en tendens til at blive en smule langtrukket hvor der ikke sker særligt meget i de enkelte afsnit.

Hvis man kan lide den her serie, så er Peacemaker også rigtigt god. Den har samme humor.
Michael
Slava Ukraini!
4,5 + .22 + 45/70 + 30.06 + 6,5x55 + 30.30 + 8x58 + 12/70

Brugeravatar
CIS
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 797
Tilmeldt: 19. jul 2011, 21:10
Interesser: Våben, film, teknik og viden
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 79 times
Been thanked: 208 times

Re: The Boys

Indlæg af CIS » 12. jul 2022, 16:03

Så sluttede sæson 3 af serien, og jeg kan næsten ikke vente, til sæson 4 kommer..

Planen er, at de begynder med at filme sæson 4, 22 august 2022, og at den så vil få premiere omkring midsommer eller efterår 2023..

Til jer som endnu ikke har set den, kan jeg varmt anbefale den.. :numberone: :10: :clap:
Bare en god gerning er bedre en et helt livs bønner....

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: The Boys

Indlæg af Gunslinger » 15. jul 2022, 09:45

Serien holder 100%!

Homelander er den mest fantastiske sterotype amerikanske psykopat set på det hvide lærred siden Patrick Bateman :numberone:

Brugeravatar
Tangloppen
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2014
Tilmeldt: 17. mar 2007, 13:45
Interesser: Dimser der ser i mørket...
Geografisk sted: Odense.
Has thanked: 59 times
Been thanked: 331 times

Re: The Boys

Indlæg af Tangloppen » 15. jul 2022, 09:55

Gunslinger skrev:
15. jul 2022, 09:45
Serien holder 100%!

Homelander er den mest fantastiske sterotype amerikanske psykopat set på det hvide lærred siden Patrick Bateman :numberone:
American psycho - fantastisk film.
Så den sammen med kæresten for lidt siden, ved ikke om jeg skal være bekymret, for hun var dybt fascineret af Bale og hans sindsyge tolkning af en dybt sindsyg person.
Rigtige mænd skyder med 76 mm luftgevær!
Spejlhjerne af Guds nåde!

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: The Boys

Indlæg af Gunslinger » 15. jul 2022, 10:28

Tangloppen skrev:
15. jul 2022, 09:55
Gunslinger skrev:
15. jul 2022, 09:45
Serien holder 100%!

Homelander er den mest fantastiske sterotype amerikanske psykopat set på det hvide lærred siden Patrick Bateman :numberone:
American psycho - fantastisk film.
Så den sammen med kæresten for lidt siden, ved ikke om jeg skal være bekymret, for hun var dybt fascineret af Bale og hans sindsyge tolkning af en dybt sindsyg person.
Det ville jeg ikke være. Bale er fabelagtig! Men selvfølgelig, hvis du får 12 ansigtscremer til næste fødselsdag og en blank økse, kunne det være man skulle bekymre sig.

ReneKJ
This member is
This member is
Indlæg: 3133
Tilmeldt: 25. jun 2015, 11:10
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 323 times
Been thanked: 674 times

Re: The Boys

Indlæg af ReneKJ » 1. okt 2022, 15:15

Jeg er lidt sent til festen, men jeg er lige kommet igennem de tre sæsoner og syntes serien fortjener et bump.
Gunslinger skrev:
15. jul 2022, 09:45
Serien holder 100%!

Homelander er den mest fantastiske sterotype amerikanske psykopat set på det hvide lærred siden Patrick Bateman :numberone:
Jeg er mere imponeret af The Butcher, jeg syntes det er helt fantastisk som skuespilleren bag kan tænde og slukke for manien efter behov.

Jeg ved ikke om jeg syntes at den er "sjov" selv om der er nogle gode scener, men den er en skarp parodi af hele superheltecirkusset inklusive al marketing bagved.

En anden ting jeg kan lide er at den ikke bruger for meget tid på person-drama.
Bevares, der er da noget men det tager ikke væsentligt tid fra hovedplottet. Og det er ellers et typisk tegn på at en serie er ved at løbe tør for ideer når mere og mere af tiden går med drama frem for plot.

I sæson tre syntes jeg måske at nogle af karaktererne kørte lidt i ring, men der blev også introduceret nogle gode nye. Så hvis de laver en sæson fire så er det interessant om de kan holde dampen oppe.
Jeg syntes måske at der er ved at være kogt nok suppe på det plot der har løbet igennem de første 3 sæsoner, der skal noget mere til i sæson 4 end bare en ny bad guy.

Besvar