Film - "Blood Diamond" og "The Departed"

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Universal 2.0

Film - "Blood Diamond" og "The Departed"

Indlæg af Universal 2.0 » 27. apr 2007, 20:48

There are two fairly new films that I can highly recommend; Blood Diamond and The Departed.

I was not very interested in seeing either due to Leonardo DiCaprio, but once I saw The Departed I was sold. DiCaprio was even better in Blood Diamond. It turns out that this guy can really act.

Of the two, I liked Blood Diamond better.

They are both packed with action and there is a ton of other good actors in both films.

World Travler
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 29
Tilmeldt: 11. nov 2005, 07:02
Geografisk sted: snake town

Ditto

Indlæg af World Travler » 28. apr 2007, 05:25

Bægge film er MUST SEE og det skal gå stærkt.... utrolig fede film. :mad:

Rixen
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 3180
Tilmeldt: 4. mar 2007, 15:13
Interesser: ....
Geografisk sted: ....
Has thanked: 80 times
Been thanked: 499 times

Indlæg af Rixen » 28. apr 2007, 22:12

Begge to, er utroligt gode film og jeg kan varmt anbefale dem, især Blood Diamond, historien og skuespillet deri er rigtig god.

/Rixen

Brugeravatar
Minkfarmer
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 132
Tilmeldt: 12. sep 2006, 00:50
Geografisk sted: Varde

Indlæg af Minkfarmer » 29. apr 2007, 15:48

The departed appellerer bare lidt for meget til den mørke side i mig, jeg bliver jo næsten gangster bare af at se den
Timeo Danaos et dona ferentes!

Brugeravatar
Frank P
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 646
Tilmeldt: 3. nov 2006, 12:03
Geografisk sted: København
Has thanked: 37 times
Been thanked: 70 times

Indlæg af Frank P » 29. apr 2007, 18:58

Den unge australske instruktør, Wayne Kramer, fik sit internationale gennembrud med filmen, "Running Scared - every bullet leaves a trail" - 2006. Det er en af de stærkeste film jeg længe har set. Selve plottet og kontinuiteten i filmen er mangefacetteret og med 200 km/t action. Pedalen er i bund fra start. Se den og det kan ikke gå for hurtigt!!

PS: "Blood Diamond" og især "The Departed" er suveræne action-flix! Baby-face DiCaprio er lysår fra "Titanic"!

Universal 2.0

Indlæg af Universal 2.0 » 29. apr 2007, 21:00

Baby-face DiCaprio er lysår fra "Titanic"!
That is the truth!!! I could not stand him as an actor due to films like Titanic but he now looks and acts like a grown-up.

Besvar