Spil: Call of Duty - Mobile

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Spil: Call of Duty - Mobile

Indlæg af Ras.Killing » 8. okt 2020, 21:45

Jeg syntes der er langt imellem de virkelig gode mobilspil, men dette her høre klart til i toppen! Og skal bare have min lille anbefaling her fra :thumbup:

Langt hen ad vejen er det helt klassisk Call of Duty stil, ikke så meget nyt der. Man kan spille mange af de gamle baner osv. fra de forskellige COD spil igennem tiden, og så er der battleroyal[ ala Warzone også. Ud over det kan man customize på kryds og tværs, optjene points til grej, lir, karakterer osv. osv. (man kan selvfølgelig også betale sig fra det...)

4602075B-35B3-4AD5-82B1-9C1EB646A6D0.png
2583564C-A239-44FD-90C7-9814FBFAF4DC.png

Det der virkelig imponere mig er dels grafikken (taget i betragtning at det er fra en mobilenhed) og hvor godt spillet fungere ! Man skal lige bruge en 5-10 min. på at lære og styre det hele via touchskærmen, men for mit eget vedkommende kom det hurtigt til at fungere rigtig godt, og fungere lidt hen i retning af at spille med en controller.

9043AD31-F2C0-4617-B130-8BB0CCEEC9BC.png

Battleroyaldelen syntes jeg selv er kanon :thumbup: til trods for der er en del bots iblandt. Kommer man iblandt de sidste 20-30 spillere, så nærmer man sig noget reel konkurrence.

Jeg spiller det fra en iPad hvor mine screenshots også er taget, og med den højeste indstilling på grafikken.

Kort og godt bare en lille anbefaling - hvis man er til den slags :thumbup:
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Besvar