Ting der specielt irriterer dig i film?

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Lassescout
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4981
Tilmeldt: 6. okt 2006, 19:13
Interesser: Jagt. Riffelskydning.
Geografisk sted: Fyn.
Has thanked: 494 times
Been thanked: 1139 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Lassescout » 27. maj 2020, 20:11

Jeg har ja-hatten på i dag :biggrin: .

Jeg ser som regel med når "Heat" genudsendes på den ene eller anden kanal. God våbenbetjening, gode skuespillere og en fantastisk kemi mellem hovedrollerne Al Pacino og Robert de Niro. Slutscenen foregår i et lufthavnsområde om natten, og det er koldt, så der står frostånde ud af munden på de to modstandere. De Niro bliver ramt i brystet, og nu blæser der rimtåge ud af kuglehullet i takt med hans vejrtrækning. Det er ret realistisk, tror jeg, og godt lavet. Jeg har af og til set det samme med dyr der er ramt på bladet.

Også våbenhåndteringen i "No country for old men" er helt på toppen. Lige fra Long Range jagten med klikjustering af kikkertsigtet til at begynde med til håndteringen af pistoler, pump gun og andet. En nydelse når man kan se en film med skydevåben uden at tænke "åh nej" hele tiden.

…. Og hey, tag lige og se "Highwaymen" hvor Woody Harrelson og Kevin Costner jagter Bonnie & Clyde. Der er fin våbenbetjening og så vidt jeg kunne gennemskue valgt de rigtige skydevåben til scenerne. Der er en fed indkøbsscene hvor Kevin Costner går shop-amok i en våbenhandel og får et helt arsenal lagt op på disken. " Hvad skal du have af det" spørger ekspedienten. Og der er selvfølgelig kun ét svar på det spørgsmål: " All of it !" :numberone:

Og så lige to yndlingsaversioner til sidst, som er gentaget i det uendelige: Heltinden lykkes med at overmande skurken og slår ham ned så han bliver groggy og taber pistolen. Derefter stikker heltinden af og lader skurk og pistol ligge. Hvorfor fanden samler hun ikke pistolen op i det mindste ? Og endelig klassikeren: Når man bevæger sig derind hvor skurken lurer, så lukker man selvfølgelig øjnene og går baglæns hen til ham ikke? Det er da klart :puke:
Hilsen Lasse.

... Buy the best and cry once.

Brugeravatar
Rahan
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 10. aug 2006, 07:09
Interesser: Jagt og skydning.
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 154 times
Been thanked: 101 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Rahan » 27. maj 2020, 20:49

Fast Fumble skrev:
27. maj 2020, 12:21
er passioneret motorcyklist, og har undervist i at køre på baghjulet. Alle de film, hvor helt eller skurk lægger afsted på motorcykel, og så lige hiver den på baghjulet, gør fysisk ondt på mig. (man kører noget hurtigere, hvis man holder forhjulet nede).
Helt enig !!
Og som kørelærer vil jeg også pointere, at man har sit kørekort i meget længere tid, hvis man holder forhjulet i jorden :fun:

Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Frantz » 27. maj 2020, 21:16

Bofhenator skrev:
27. maj 2020, 19:43
Frantz skrev:
27. maj 2020, 19:42
Klik.... Klik... Klik.... Og atter klik. Nå min AR15 er tom....

Hvor mange af jer har våben er klikker flere gange når i skyder tomt?

Det eneste våben jeg kender der klikker flere gange er en 1860 gatling.....
Jeg har et par revolvere der gør det...
Åh jo ok. Men så automat våben
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

Brugeravatar
Deepo
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 769
Tilmeldt: 13. nov 2005, 22:36
Interesser: Knivbygning Historisk skydning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 27 times
Been thanked: 110 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Deepo » 27. maj 2020, 21:21

Jeg elsker Ronin fra 1998 med Robert Deniro og Jean Reno oma.

Biljagterne er virkelig gode, men da Jean Reno laver 180 graders vending i Mercedes'en har de lagt virkelig dårlig CGI røg på.
Det kan godt ærge mig, når nu resten er så godt lavet og udført.

Spol frem til 1:07.

youtu.be/2m-ofGDLNlM

Bonus info: Der sidder fakisk en stuntman i bilen der bliver sprængt i luften ved 1:50.

/Mogens

Brugeravatar
The Mad Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 825
Tilmeldt: 22. nov 2014, 02:00
Interesser: Skydning og mekanik
Geografisk sted: Nordøstfyn
Has thanked: 457 times
Been thanked: 214 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af The Mad Viking » 27. maj 2020, 21:35

Caspian1911 skrev:
27. maj 2020, 17:27
Ras.Killing skrev:
27. maj 2020, 14:53

Men der har de da trods alt smidt en lastbil ud over en bro! Det skal man også have lidt point for. Jeg vil tror det er begrænset hvor mange forsøg man har til sådan en scene.
Terminator 2 er generelt en fed film med masser af gode effekter og stunts. Det hjul irriterer bare.
Jeg elsker den. :biggrin:
Men vi knallert-unger kunne ikke undgå at kommentere på den knallert i samme scene, som skiftede gear 15-16 gange. Altid OP i gear... :fun:
Studies suggest that 9 out of 10 men prefer curvy women.
The 10th man usually prefers the other 9...

Peter
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 918
Tilmeldt: 5. feb 2004, 01:44
Geografisk sted: Kbh.
Has thanked: 125 times
Been thanked: 262 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Peter » 27. maj 2020, 22:23

The Mad Viking skrev:
27. maj 2020, 21:35
Caspian1911 skrev:
27. maj 2020, 17:27
Ras.Killing skrev:
27. maj 2020, 14:53

Men der har de da trods alt smidt en lastbil ud over en bro! Det skal man også have lidt point for. Jeg vil tror det er begrænset hvor mange forsøg man har til sådan en scene.
Terminator 2 er generelt en fed film med masser af gode effekter og stunts. Det hjul irriterer bare.
Jeg elsker den. :biggrin:
Men vi knallert-unger kunne ikke undgå at kommentere på den knallert i samme scene, som skiftede gear 15-16 gange. Altid OP i gear... :fun:
Ja, ligesom i en biljagt, og skurken er lige ved at indhente helten, så træder helten speederen i bund. Hvorfor gjorde han ikke det fra starten?

I øvrigt er der masser af goofs i stort set alle film. Hvis man gider at nørde mere i det, så kan https://www.moviemistakes.com/ hurtigt stjæle nogle timer af ens liv.

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Fast Fumble » 27. maj 2020, 22:30

Peter skrev:
27. maj 2020, 22:23
Ja, ligesom i en biljagt, og skurken er lige ved at indhente helten, så træder helten speederen i bund. Hvorfor gjorde han ikke det fra starten?
Åhja, den er fanme også i "Le Mans '66" fra sidste år med Matt Damon og Christian Bale. De to racerbiler ligger side om side ned ad Moulsanne, kæmper en brav kamp. Men så træder helten speederen fra halvt til helt ned! DOH!!!
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Fast Fumble » 27. maj 2020, 22:31

Frantz skrev:
27. maj 2020, 19:42
Hvor mange af jer har våben er klikker flere gange når i skyder tomt?
Min CZ SP01 gør. Og hvis ikke magasinerne låser slæden tilbage, så gør alle Double Action pistoler vel?
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Fnuller
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 108
Tilmeldt: 19. jan 2006, 02:52
Geografisk sted: Tårnby
Has thanked: 59 times
Been thanked: 15 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Fnuller » 27. maj 2020, 23:31

Hejsa

Nu må i ikke blive ved med at hakke på Frantz, ellers kommer der bare en tråd om: 'Ting der specielt irriterer dig i NVF' :giggle:

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1699
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 398 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af LJ » 28. maj 2020, 01:30

Jeg har flere aversioner.

Jeg hader når de vader forbi skydeklare våben på jorden/gulvet i stedet for at samle dem op og bruge dem.

Jeg hader når de skal være hellige og undlader at gøre arbejdet færdigt og vedkommende som de lod slippe så efterfølgende flygter/skyder dem og lign.

Jeg hader når kvinder opfører sig helt åndssvagt og f.eks. prøver at slå en ihjel og fejler for derefter at blive skånet pga deres køn.
...og så er det generelt latterligt når en eller anden 55 kg pige/kvinde slås mod en veltrænet mand på måske 100 kg og vinder.

Jeg hader Hollywoods (og andres) regler mht at de altid skal læsse afroamerikanere/negere/sorte eller hvad man nu må kalde dem med i film pga kvoterne for at de skal have dem med. Samme med andre typer folkeslag.

...og så er den propaganda de fylder ind i film til tider også ganske irriterende.

Jooee, der er rigeligt :fun:

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Flugteren » 28. maj 2020, 01:55

Jeg har flere.

Den største af dem er nok, at helten (for det meste) altid slipper væk (relativt uskadt) fra en sludkamp. Du kan have op mod ti “bad guys” stå med rifler på en afstand af 20-50 meter og skyde mod helten, og alligevel slipper han altid ud af situationen uden at blive mejet totalt ned.

En anden er, at Hollywood åbenbart lader som om, at “skudsikre” veste gør, at du intet mærker og kan klare alle former for kaliber. Det er urealistisk, når hovedpersonen får leveret et riffelskud lige på torso, børster sig selv af og fortsætter som intet var hændt. Kroppen skal stadig absorbere noget kinetisk energi, selvom projektilet ikke penetrerer.

Noget tredje er, at biler i film åbenbart er bygget helt vildt solidt. Helt almindelige personbiler kan køre gennem murstenskonstruktioner, tåle fald på tre meter ned på asfalt og stadig køre videre.

Derudover er, når skuespillerne skal forklare noget teknisk, og de så fejler helt på det, eller forvrænger virkeligheden. For eksempel har nogle film en våbentype som en ikonisk del af filmens identitet, og så bliver våbenet beskrevet som noget helt særligt, nærmest magisk.

Aratan
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 405
Tilmeldt: 1. jul 2014, 12:48
Interesser: Jagt, natur og oplevelser
Geografisk sted: Vestsjaelland
Geografisk sted: Vestsjalland, Denmark
Has thanked: 32 times
Been thanked: 133 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Aratan » 28. maj 2020, 07:55

mafotha skrev:
27. maj 2020, 19:57
Film hvor tyskere snakker engelsk - italienere snakker engelsk - indianere snakker engelsk. You get the point :blink:

Undtaget er “Manuel” sæføli... :razz:
+1 til den. Har altid elsket “Den længste dag” netop for st alle taler ordentligt...
12/76
.308
6,55x55
.22lr

Brugeravatar
Wetke
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 648
Tilmeldt: 23. apr 2009, 08:28
Interesser: Pistolskydning, 22er plinking
Geografisk sted: Trekantsområdet
Has thanked: 81 times
Been thanked: 49 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Wetke » 28. maj 2020, 09:01

1. Undertekster.... Især når 12 gauge bliver til 12 mm eller lign.
2. Film og serier hvor pistoler, når de bliver hævet, lyder som om de lades. Det er især slemt i serien Blacklist.


W
Rigeligt med smør

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af PSindrup » 28. maj 2020, 09:19

The Mad Viking skrev:
27. maj 2020, 21:35
Caspian1911 skrev:
27. maj 2020, 17:27
Ras.Killing skrev:
27. maj 2020, 14:53

Men der har de da trods alt smidt en lastbil ud over en bro! Det skal man også have lidt point for. Jeg vil tror det er begrænset hvor mange forsøg man har til sådan en scene.
Terminator 2 er generelt en fed film med masser af gode effekter og stunts. Det hjul irriterer bare.
Jeg elsker den. :biggrin:
Men vi knallert-unger kunne ikke undgå at kommentere på den knallert i samme scene, som skiftede gear 15-16 gange. Altid OP i gear... :fun:
Ja, og så lige en ting mere.

I amerikanske film skal vi altid se at der kobles ud og skiftes gear, som om manuelt gear var en oprindelse fra en fjern planet.

Peter

Brugeravatar
Deepo
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 769
Tilmeldt: 13. nov 2005, 22:36
Interesser: Knivbygning Historisk skydning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 27 times
Been thanked: 110 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Deepo » 28. maj 2020, 16:51

Flugteren skrev:
28. maj 2020, 01:55
Jeg har flere.

Den største af dem er nok, at helten (for det meste) altid slipper væk (relativt uskadt) fra en sludkamp. Du kan have op mod ti “bad guys” stå med rifler på en afstand af 20-50 meter og skyde mod helten, og alligevel slipper han altid ud af situationen uden at blive mejet totalt ned.

En anden er, at Hollywood åbenbart lader som om, at “skudsikre” veste gør, at du intet mærker og kan klare alle former for kaliber. Det er urealistisk, når hovedpersonen får leveret et riffelskud lige på torso, børster sig selv af og fortsætter som intet var hændt. Kroppen skal stadig absorbere noget kinetisk energi, selvom projektilet ikke penetrerer.

Noget tredje er, at biler i film åbenbart er bygget helt vildt solidt. Helt almindelige personbiler kan køre gennem murstenskonstruktioner, tåle fald på tre meter ned på asfalt og stadig køre videre.

Derudover er, når skuespillerne skal forklare noget teknisk, og de så fejler helt på det, eller forvrænger virkeligheden. For eksempel har nogle film en våbentype som en ikonisk del af filmens identitet, og så bliver våbenet beskrevet som noget helt særligt, nærmest magisk.
Der kommer altså ikke mere energi til kuglen, end skytten har stået imod med.
Det er arealet (og tiden) kuglen virker på, der gør forskellen.

Ved skuddets afgang er det enten det meste af hændernes overflade og/eller kolben i skulderen der står imod kraften fra skuddet, alt efter om det er pistol/revolver eller riffel. Dertil skal lægges våbnets egen vægt, og hvor lang tid krudtet brænder. Det er alt sammen med til at fordele kraften.

Modtager man sådan et skud i en skudsikker vest, så er arealet noget mindre, og det gør sandsynligvis herre-nas, og kan knække ribben.
Men det er altså ikke nok til at sende en person på en flyvetur, eller gennen en væg.

Men jeg har ikke lyst til at stå som modtager af et skud - selv med skudsikker vest på :)

/Mogens

DB89
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 849
Tilmeldt: 22. sep 2012, 19:13
Interesser: Blankvåben, luftpistol
Geografisk sted: Fredericia, Danmark
Has thanked: 97 times
Been thanked: 119 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af DB89 » 28. maj 2020, 22:04

Spring til cirka 04:50 og 07:00 for at se, hvor meget man kommer til at flyve af at blive skudt i skudsikker vest.

youtu.be/QCzD5uhSViY

Wannabe
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 89
Tilmeldt: 23. nov 2016, 07:36
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Høj fyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 47 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Wannabe » 29. maj 2020, 11:49

Jeg eelsker film, og serier selv om de har alle de sjove fejl der her er beskrevet, jeg kunne slet ikke undvære min hjemmebio :biggrin:

Men kan nogen forklare mig hvad det er for en klik lyd der kommer når en skuespiller trækker en pistol, det lyder som når slæden trækkes tilbage ( her er jeg måske lidt på udebane :fun: ) men de kan gøre det lynhurtigt og med en hånd, hvis nogen mangle eks. Parpirhuset, sæson 2, sidste afsnit, ca. midvejs, Nairob trækker sin gun :smile:

Hvis man bliver forfulgt af en moderisk skurk, så skal man da have sig et bad :fun:

I splatterfilm er det ligegyldigt hvor meget skurken halter, så selv om du er i den fineste form, så kan du ikke løbe fra ham :fun:

Det er også klasse når nogen bliver skudt, og de så flyver igennem kulissens papvægge :giggle:

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Flugteren » 29. maj 2020, 11:59

Wannabe skrev:
29. maj 2020, 11:49

Men kan nogen forklare mig hvad det er for en klik lyd der kommer når en skuespiller trækker en pistol, det lyder som når slæden trækkes tilbage ( her er jeg måske lidt på udebane :fun: ) men de kan gøre det lynhurtigt og med en hånd, hvis nogen mangle eks. Parpirhuset, sæson 2, sidste afsnit, ca. midvejs, Nairob trækker sin gun :smile:
Lydeffekt indsat for at gøre den almindelige biografgænger bevidst om, at "nu kommer der action". Nogle film gør noget lignende, hvor de får personen med et skydevåben til at spænde hammeren eller pumpe håndtaget på en pumpgun, for det gør igen den almindelige biografgænger opmærksom på, at nu menes der "business". For os, der er bekendte med våben, virker det mærkeligt at konfrontere en fjende uden at have en patron i kammeret eller hammeren spændt, især på single action pistoler/revolvere. Det sætter blot én i en dårligere position end fjenden.

Lydeffekten kan også nogle gange være, at personen med skydevåbenet afsikrer våbnet...men igen, hvorfor konfrontere en fjende med et sikret våben?

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af ESAF » 29. maj 2020, 14:07

Filmen 9. april, når ladegrebet på 1889erne skifter fra højre til venstre side i nogle af scenerne (billedet spejlvendes).
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4065
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 564 times
Been thanked: 368 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Caspian1911 » 29. maj 2020, 15:43

DB89 skrev:
28. maj 2020, 22:04
Spring til cirka 04:50 og 07:00 for at se, hvor meget man kommer til at flyve af at blive skudt i skudsikker vest.
Her er vist, hvordan man bliver slynget rundt af en 357 Magnum

youtu.be/TJecVFaLGq0
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Langenge » 29. maj 2020, 15:57

Den der med at gemme sig bag en bildør, når man bliver beskudt med rifler, har irriteret mig, lige siden jeg selv konstaterede, at selv en kugle fra en .30 carbine går tværs gennem to bildøre, uden problemer.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Flugteren » 29. maj 2020, 16:09

Langenge skrev:
29. maj 2020, 15:57
Den der med at gemme sig bag en bildør, når man bliver beskudt med rifler, har irriteret mig, lige siden jeg selv konstaterede, at selv en kugle fra en .30 carbine går tværs gennem to bildøre, uden problemer.
Good point. Som en tilføjelse vil jeg sige, at film ofte viser, at helten slipper væk i en kugleregn, selvom skurkene skyder direkte på bilens døre, og projektilerne burde have gennemhullet helten.

Det minder mig om en ældre episode fra Top Gear, hvor de tre værter i Afghanistan (?) og har en sikkerhedsvagt med. Her skal de forsøge at gøre bilen resistent mod skud, og som referencepunkt skyder sikkerhedsvagten gennem bildøren med en 9 mm - den flyver lige gennem begge døre.

Jeg tror, det er en psykologisk tryghed, at man er "gemt bag et eller andet". Folk føler sig trygge, når deres kroppe ikke er direkte eksponeret mod fare, selvom riffelprojektiler flyver lige gennem en passagerkabine som var det smør.

Brugeravatar
Grendel
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 7. jan 2007, 20:29
Interesser: Pistolskydning, IPSC
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 205 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Grendel » 29. maj 2020, 16:37

Ting der specielt irritere mig i film er den evindelige brug af det samme ørneskrig når man ser et øde område eller bjerge m.m :mad:


youtu.be/IdFxnbZtu1I
Willst du es nie wieder sehen
lass es schwimmen in Benzin

Failure is the key to success;
Each mistake teaches us something.

Brugeravatar
Deepo
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 769
Tilmeldt: 13. nov 2005, 22:36
Interesser: Knivbygning Historisk skydning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 27 times
Been thanked: 110 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Deepo » 29. maj 2020, 17:14

Grendel skrev:
29. maj 2020, 16:37
Ting der specielt irritere mig i film er den evindelige brug af det samme ørneskrig når man ser et øde område eller bjerge m.m :mad:


youtu.be/IdFxnbZtu1I
Og "The Wilhelm Scream":
https://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_scream

/Mogens

Brugeravatar
Dansken
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 493
Tilmeldt: 8. mar 2006, 12:00
Geografisk sted: Sverige
Has thanked: 233 times
Been thanked: 354 times

Re: Ting der specielt irriterer dig i film?

Indlæg af Dansken » 29. maj 2020, 17:19

Jeg skulle aldrig turde købe en Amerikansk bygget bil: der går altid ild i dem når de kører i grøften....

Besvar