Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Rippon
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 68
Tilmeldt: 5. dec 2012, 05:27
Interesser: Hunde
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 11 times
Been thanked: 11 times

Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Rippon » 13. nov 2019, 17:39

Det er nok lidt overdrevet at det er en NVF´er men faldt over Survival Russia som er en dansker som bor i Rusland og lever ret primitivt.
Han har alle de klassiske karaktertræk som mange af os deler her. Han søger gamle tyske/russiske militær ting med metaldetektor, går op i knive og bushcraft. Lidt på jagt og fiskeri.
Køre sjove russiske køretøjer. Har en forkærlighed for militær ting og udtryk.
Holder allerede af hans engelske dialekt som er så klassisk dansk.
Synes det er en rigtig hyggelig kanal som jeg tror en hel del andre herinde også vil synes.
Muligt en del af jer allerede kender ham men det var nyt jeg lige opdagede ham.

Survival Russia- Youtube.
Senest rettet af Refraktorius 13. nov 2019, 21:13, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Overskrift præciseret

Sierra13
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 2. mar 2011, 18:29
Interesser: Eventyr
Geografisk sted: Djævleøen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 189 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Sierra13 » 13. nov 2019, 22:58

Det er jo Lars.

Han er altså bare fantastisk, og ikke mindst hyggelig at se på!

Især hans seneste video hvor han går i dybden med hvordan han laver sit moonshine, og hvad det skal bruges til
Det er nok meget godt han ikke er konstant opsyn af arbejdstilsynet, men det har satme sin charme!
Senest rettet af Sierra13 13. nov 2019, 22:59, rettet i alt 1 gang.

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Flugteren » 13. nov 2019, 22:59

Fedt, at han render rundt med en gammel version af en Saiga 12-K :)

Brugeravatar
Krung
This member is
This member is
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 10. apr 2012, 10:46
Interesser: Skydning, jagt, ballistik.
Geografisk sted: Remouladebæltet (kbh)
Has thanked: 443 times
Been thanked: 486 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Krung » 14. nov 2019, 07:35

Jeg er helt enig, indtil jeg opdagede de politiske ideer han og konen står for. Specielt den russiske bevægelse for at få ham ud af fængsel (for ulovligvåbenbesiddelse i DK) begyndte at bekymre mig. Når han så udtaler sig om Ukraine krigen, så er det klart at han har fået en helt anden udgave af historien, end vi har (Ingen har sikkert fået den rigtige).

Nå ja, lidt spindelvævtattoo på albuerne og jeg begynder at undre mig over hvilke miljøer han egentlig har fået sine ideer fra.

Han er sjov og ved meget, men jeg kan ikke længere gå ind for at støtte hans projekt.
.172x2, .177, .204, .22, .224, .243, .264, .308, .355, .357, .410, .366, .73. Buy Hard, Cry Hard.

Sierra13
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 2. mar 2011, 18:29
Interesser: Eventyr
Geografisk sted: Djævleøen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 189 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Sierra13 » 14. nov 2019, 12:46

Krung skrev:
14. nov 2019, 07:35
Jeg er helt enig, indtil jeg opdagede de politiske ideer han og konen står for. Specielt den russiske bevægelse for at få ham ud af fængsel (for ulovligvåbenbesiddelse i DK) begyndte at bekymre mig. Når han så udtaler sig om Ukraine krigen, så er det klart at han har fået en helt anden udgave af historien, end vi har (Ingen har sikkert fået den rigtige).

Nå ja, lidt spindelvævtattoo på albuerne og jeg begynder at undre mig over hvilke miljøer han egentlig har fået sine ideer fra.

Han er sjov og ved meget, men jeg kan ikke længere gå ind for at støtte hans projekt.
Please explain :smile:

Så meget har jeg ikke fulgt med, udover hans "survival" ting :smile:

EDIT:
Kan se hvis man finder hans fulde navn "danske" navn.
At der så kommer lidt spændende ting frem fra blandt andet, danmarksnationalefront

Brugeravatar
Krung
This member is
This member is
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 10. apr 2012, 10:46
Interesser: Skydning, jagt, ballistik.
Geografisk sted: Remouladebæltet (kbh)
Has thanked: 443 times
Been thanked: 486 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Krung » 14. nov 2019, 12:53

Morten273 skrev:
14. nov 2019, 12:46
Krung skrev:
14. nov 2019, 07:35
Jeg er helt enig, indtil jeg opdagede de politiske ideer han og konen står for. Specielt den russiske bevægelse for at få ham ud af fængsel (for ulovligvåbenbesiddelse i DK) begyndte at bekymre mig. Når han så udtaler sig om Ukraine krigen, så er det klart at han har fået en helt anden udgave af historien, end vi har (Ingen har sikkert fået den rigtige).

Nå ja, lidt spindelvævtattoo på albuerne og jeg begynder at undre mig over hvilke miljøer han egentlig har fået sine ideer fra.

Han er sjov og ved meget, men jeg kan ikke længere gå ind for at støtte hans projekt.
Please explain :smile:

Så meget har jeg ikke fulgt med, udover hans "survival" ting :smile:
Morten273 skrev:
14. nov 2019, 12:46
EDIT:
Kan se hvis man finder hans fulde navn "danske" navn.
At der så kommer lidt spændende ting frem fra blandt andet, danmarksnationalefront
Nemlig. Lars Agerbak fra Sydhavnen. Tjek hvor mange gange hans firmaer er gået konkurs.

https://ekstrabladet.dk/112/article4086118.ece
https://lmgtfy.com/?q=Lars+Agerbak&s=g

Nå, men hans bushcraft virker vel stadigvæk. Jeg nød faktisk hans afsnit hvor han viser rundt i de små kår, de havde da de fik deres datter. Men jeg får en dårlig smag i munden her senere.
.172x2, .177, .204, .22, .224, .243, .264, .308, .355, .357, .410, .366, .73. Buy Hard, Cry Hard.

Sierra13
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 2. mar 2011, 18:29
Interesser: Eventyr
Geografisk sted: Djævleøen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 189 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Sierra13 » 14. nov 2019, 13:01

Krung skrev:
14. nov 2019, 12:53
Morten273 skrev:
14. nov 2019, 12:46
Krung skrev:
14. nov 2019, 07:35
Jeg er helt enig, indtil jeg opdagede de politiske ideer han og konen står for. Specielt den russiske bevægelse for at få ham ud af fængsel (for ulovligvåbenbesiddelse i DK) begyndte at bekymre mig. Når han så udtaler sig om Ukraine krigen, så er det klart at han har fået en helt anden udgave af historien, end vi har (Ingen har sikkert fået den rigtige).

Nå ja, lidt spindelvævtattoo på albuerne og jeg begynder at undre mig over hvilke miljøer han egentlig har fået sine ideer fra.

Han er sjov og ved meget, men jeg kan ikke længere gå ind for at støtte hans projekt.
Please explain :smile:

Så meget har jeg ikke fulgt med, udover hans "survival" ting :smile:
Morten273 skrev:
14. nov 2019, 12:46
EDIT:
Kan se hvis man finder hans fulde navn "danske" navn.
At der så kommer lidt spændende ting frem fra blandt andet, danmarksnationalefront
Nemlig. Lars Agerbak fra Sydhavnen. Tjek hvor mange gange hans firmaer er gået konkurs.

https://ekstrabladet.dk/112/article4086118.ece
https://lmgtfy.com/?q=Lars+Agerbak&s=g

Nå, men hans bushcraft virker vel stadigvæk. Jeg nød faktisk hans afsnit hvor han viser rundt i de små kår, de havde da de fik deres datter. Men jeg får en dårlig smag i munden her senere.
Der må jeg give dig +1.
Jeg har sådan set synes det var mega fedt at følge med.
Men nu hvor jeg er velvidende omkring mere af baggrunden, kommer der en lidt dårlig bismag.

Jeg havde ingen idé om hvem han "var" herhjemme i danmark.

Brugeravatar
Krung
This member is
This member is
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 10. apr 2012, 10:46
Interesser: Skydning, jagt, ballistik.
Geografisk sted: Remouladebæltet (kbh)
Has thanked: 443 times
Been thanked: 486 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Krung » 14. nov 2019, 15:37

Morten273 skrev:
14. nov 2019, 13:01
Jeg havde ingen idé om hvem han "var" herhjemme i danmark.
Jeg er ikke sikker på at han har ændret sig - han har bare flyttet hen til sine meningsfæller. Hustruen er meget politisk aktiv, hvilket man selvfølgelig ikke kan anfægte.

Det var super fedt at se dronefotos ud over det der ligner taigaen. Fedt at høre om den transibiriske jernbane og hvad han fandt i jorden. Også fedt at se the pink ninja. Jeg håber de bliver mere moderate, så jeg igen kan nyde kanalen.
.172x2, .177, .204, .22, .224, .243, .264, .308, .355, .357, .410, .366, .73. Buy Hard, Cry Hard.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af C-X » 14. nov 2019, 15:45

Hmm, kan da være man skal subscribe se nogle af videoerne, for at se kontroverserne og høre ideologierne. Hvis han nu bare ikke lød så... dosk?, han virker fin nok - ellers...
Jeg er ikke skræmt over at høre mennesker med andre meninger, og hvis de er ærlige omkring det, er det kun et plus. Så ved man hvilke forbehold man skal tage.

Wranglerstar, som er meget populær, virker som en kristen fanatiker og var for nylig, i planlæggelsen af en kultagtig gruppering. Ved ikke om det stadig er på tuben, men det var ret kontroversielt. Enkelte af hans videoer er dog stadig seværdige og jeg påskønner hans ærlighed om, hvem han er og hvad han står får.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Krung
This member is
This member is
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 10. apr 2012, 10:46
Interesser: Skydning, jagt, ballistik.
Geografisk sted: Remouladebæltet (kbh)
Has thanked: 443 times
Been thanked: 486 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Krung » 14. nov 2019, 15:53

C-X skrev:
14. nov 2019, 15:45
Hmm, kan da være man skal subscribe se nogle af videoerne, for at se kontroverserne og høre ideologierne.
Du får ikke meget at se på videoerne. Han har en enkel, hvor han udtaler sig om at det var godt at Rusland befriede russerne i Ukraine. Russerne måtte ikke tale deres eget sprog, de blev truet og andet ... Jeg kan ikke huske præcist hvad han siger, men det er klart at han har en helt anden opfattelse af hvad der foregår end os i vesten. Gad vide hvem der er tættest på sandheden :???:
C-X skrev:
14. nov 2019, 15:45
Hvis han nu bare ikke lød så... dosk?, han virker fin nok - ellers...
Jeg nyder meget at høre en fra sydhavnen snakke russisk. Det er sgu sjovt.
C-X skrev:
14. nov 2019, 15:45
Jeg er ikke skræmt over at høre mennesker med andre meninger, og hvis de er ærlige omkring det, er det kun et plus. Så ved man hvilke forbehold man skal tage.
Helt enig.
C-X skrev:
14. nov 2019, 15:45
Wranglerstar, som er meget populær, virker som en kristen fanatiker og var for nylig, i planlæggelsen af en kultagtig gruppering. Ved ikke om det stadig er på tuben, men det var ret kontroversielt. Enkelte af hans videoer er dog stadig seværdige og jeg påskønner hans ærlighed om, hvem han er og hvad han står får.
Det overrasker mig ikke. Jeg så en del af hans videoer før jeg fik nok.

Man skal ikke grave særligt dybt i andres meninger, før man støder på noget man ikke kan gå ind for, men man kan jo ikke afskrive resten af verden, bare fordi man ikke er enig i alting. Fredelig sameksistens må være målet.

(Jeg vil nødigt høre et interview af Chuck Norris omkring bøsser (altså mænd, der elsker mænd))
.172x2, .177, .204, .22, .224, .243, .264, .308, .355, .357, .410, .366, .73. Buy Hard, Cry Hard.

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21657
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 460 times
Been thanked: 2362 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Refraktorius » 14. nov 2019, 18:12

Men på sin vis, så er Chuck Norris vel egentligt lidt fræk på den homoerotisk bjørneagtige måde?
Arnolds gamle bodybuilding-videoer har også “en meget bred fanskare”.


Hvis man promoverer folk fordi man på et enkelt punkt er enige med dem eller finder noget af det de gør interessant, men de i øvrigt er bundrådne ekstremister, så gør man ekstremisternes arbejde.

Hvis jeg har en god gammel ven, som så viser sig at misbruge børn, sælger narko eller lignende, så er han ikke min ven mere.
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Langenge » 14. nov 2019, 18:59

Refraktorius skrev:
14. nov 2019, 18:12
Men på sin vis, så er Chuck Norris vel egentligt lidt fræk på den homoerotisk bjørneagtige måde?
Arnolds gamle bodybuilding-videoer har også “en meget bred fanskare”.


Hvis man promoverer folk fordi man på et enkelt punkt er enige med dem eller finder noget af det de gør interessant, men de i øvrigt er bundrådne ekstremister, så gør man ekstremisternes arbejde.

Hvis jeg har en god gammel ven, som så viser sig at misbruge børn, sælger narko eller lignende, så er han ikke min ven mere.
Nøøøøhh.
Selv misbruger jeg ikke børn (eller andre mennesker, udover Bent og Radis, når jeg skal have svejset et eller andet) og jeg ryger ikke andet end Gul Sweet Dublin. Hvis nogen bad mig om at fremskaffe et gram hash, ville jeg ikke ane, hvor jeg skulle henvende mig for at købe stadset.
Så hvad det angår, føler jeg ikke at jeg har noget med omtalte grupper at gøre.

Men man kan vel godt se en video med gode tips og tricks, selvom man ikke ellers føler, at man har noget tilfælles med videoens ophavsmand?
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
Marius
Admin
Admin
Indlæg: 5601
Tilmeldt: 3. jun 2004, 22:59
Interesser: jagt, skydning, natur
Geografisk sted: København
Has thanked: 667 times
Been thanked: 596 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Marius » 14. nov 2019, 20:00

Refraktorius skrev:
14. nov 2019, 18:12
...
..
Hvis jeg har en god gammel ven, som så viser sig at misbruge børn, sælger narko eller lignende, så er han ikke min ven mere.
Jeg er så grundet mit hjertets godhed tvunget til at hjælpe dig af med din ubehagelige falangist karabin inden den radikaliserer dig. Franco er jo fjernet fra graven, så det er kun betimeligt at den fr-8 også bliver fjernet fra krypten :giggle: :twisted:
"I prefer dangerous freedom over peaceful slavery." - Thomas Jefferson

Brugeravatar
Bemoni1
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 901
Tilmeldt: 2. jul 2008, 00:53
Interesser: Pistolskydning og Longrange
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 249 times
Been thanked: 216 times

Re: Jeg synes at Survival Russia er en NVF´er Youtube kanal

Indlæg af Bemoni1 » 14. nov 2019, 20:19

Marius skrev:
14. nov 2019, 20:00
Refraktorius skrev:
14. nov 2019, 18:12
...
..
Hvis jeg har en god gammel ven, som så viser sig at misbruge børn, sælger narko eller lignende, så er han ikke min ven mere.
Jeg er så grundet mit hjertets godhed tvunget til at hjælpe dig af med din ubehagelige falangist karabin inden den radikaliserer dig. Franco er jo fjernet fra graven, så det er kun betimeligt at den fr-8 også bliver fjernet fra krypten :giggle: :twisted:
Pas på, den sparker hårdere, end en rasende anti-facist........ :fun:
Nothing is so permanent as a temporary government program.
Milton Friedman on government regulations.

Besvar