Sniper Elite (PC spil)

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Sniper Elite (PC spil)

Indlæg af Sort » 24. feb 2007, 19:37

2 verdenskrig 1945, onkel sort på gåtur i berlin med et par hullemaskiner.

Tilsyneladende har man gjort meget ud af "sniper" mekanikken altså med kuglebaner, vind og puls. Faktisk er det et af de bedre 1st/3rd person shooter spil jeg har leget med set fra snigskytte perspektiv. mit længste skud var 233m mod stillesiddende mål, af maskinen betegnet som headshot men hullet fra bulliet time animationen sad lidt lavt i halsen. manualen har en forståelig "hold over" tabel til de tre rifler man kan få med, hhv gewehr 43, tokarev SVT-40 og Mosin-Nagant M91.

et par kritikpunkter.
alle de mildot scopes man får at glo i er tilsyneladende zeroed på 10-50 meter. ikke det helt store problem da det jo er mildot og rimeligt mange skud alligevel går på de afstande men det er ikke så sniper agtigt at pløkke folk på 32m.

Grunden til ikke at købe det:
Starforce security, starforce er et såkaldt kopibeskyttelses program, det programmet i virkeligheden gør er at sabotere virtuelle drev (ie deamontools), skabe problemer med ældre cd drev og generelt sløver starforce opstarten af spillet mens DVD drevet lyder som en vinkelsliber for fuld skrald.

Æsken er ikke mærket med advarsel om at starforce virussen er på og det placerer producenterne Namco og Rebellion på min liste over firmaer hvis produkter jeg ikke vil betale for forløbigt. vil man lege kan starforce problemet nok løses her:http://thepiratebay.org/search.php?q=sn ... e&games=on
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

Brugeravatar
kt8
Banned
Banned
Indlæg: 670
Tilmeldt: 16. maj 2005, 19:09
Geografisk sted: NordJylland

Indlæg af kt8 » 25. feb 2007, 16:18

Prøv Day of defeat source istedet, det sparker røv :-;>/ >>::/
"This is my BOOMSTICK"

Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Indlæg af Sort » 25. feb 2007, 18:43

ja hehe men du kan selv skrive en anmeldelse af counterstrike mods, i øvrigt kan CS heller ikke rigtigt få nogle anstændige sniper afstande.
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

Brugeravatar
Aske
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 334
Tilmeldt: 8. okt 2006, 16:09
Interesser: Skydning, våben, historie
Geografisk sted: Jylland ude mod vest
Has thanked: 39 times
Been thanked: 15 times

Indlæg af Aske » 25. feb 2007, 18:56

:eek:

Hvis det er det Sniper Elite, jeg har prøvet..... lidt urealistisk, at man kan få en Tiger (altså kampvognen ;-) ) til at eksplodere ved at skyde på tankdækslet. :shock:

Men slowmow animationerne er ret nice lavet med splatter og det hele >>::/
Nogen gange bliver man i tvivl om, hvorvidt man lever i et land eller en vittighed ... :impatient:

Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Indlæg af Sort » 25. feb 2007, 19:01

hmm ja det med kampvognene holder heller ikke rigtigt. jeg gad bare ikke rigtigt pege det ud for sig selv, da der var andre ting som virkede mere væsentlige.
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

byf43
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 477
Tilmeldt: 16. aug 2004, 13:51
Interesser: WWII
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 2 times

Indlæg af byf43 » 25. feb 2007, 19:52

Call of Duty er stadig mine favorit PC spil. Dog ikke 3eren, der ikke fås til PC ØØØØV :,.>(/




PS: Red Orchestra - Ostfront ser også rigtig godt ud.

Brugeravatar
Sort
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7589
Tilmeldt: 18. jul 2006, 23:22
Interesser: Kværulanteri og luftvåben
Geografisk sted: Aalborg Ø
Has thanked: 28 times
Been thanked: 463 times

Indlæg af Sort » 25. feb 2007, 20:27

PC'en er og vil altid være den vindende platform at spille på. Ja den nye x-box/PSP/konservesdåse, kan levere bedre grafik og lyd, lige nu. Men på sigt ligger den og græder i hjørnet når PC'en er opgraderet.

Jeg er ret sikker på at call of duty 3 kommer til PC inden næste år og salget vil formentligt overgå alle konsol udgaver.
Kommunisme kan slå dit ufødte barn ihjel!

Brugeravatar
Kj
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 53
Tilmeldt: 22. jun 2006, 22:59
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Kj » 25. feb 2007, 20:48

Counter-strike 1.6 er det eneste spil der holder...............

I love it;-)
Fx Typhoon T12

Brugeravatar
Aske
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 334
Tilmeldt: 8. okt 2006, 16:09
Interesser: Skydning, våben, historie
Geografisk sted: Jylland ude mod vest
Has thanked: 39 times
Been thanked: 15 times

Indlæg af Aske » 25. feb 2007, 21:07

:D

Jeg kører en hel del BF2. Fedt med køretøjer, choppers og fly samt de forskellige soldatertyper man kan vælge. Selve gameplayet gør også, at man kan score points, selvom man ikke er CShaj. <-: Hele gameplayet med commander, squads, artilleri, UAV m.m. er ret cool. :cool:
Bare trist, når man er commander for et skodhold af individualister, der bare vil flyve :evil:
Nogen gange bliver man i tvivl om, hvorvidt man lever i et land eller en vittighed ... :impatient:

Brugeravatar
Minkfarmer
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 132
Tilmeldt: 12. sep 2006, 00:50
Geografisk sted: Varde

Indlæg af Minkfarmer » 25. feb 2007, 21:58

nej nej nej! de der er gået væk fra at spille wolfenstein, er gået glip af noget, og så er det så dejligt ukompliceret, og ejer du en computer fra først i halvfemserne, så er det stadig ikke noget problem :lol:
Timeo Danaos et dona ferentes!

Besvar