Køb af bøger over nettet ?

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Brugeravatar
Limic
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 487
Tilmeldt: 4. jul 2004, 00:52
Geografisk sted: Sønderjylland
Been thanked: 1 time

Køb af bøger over nettet ?

Indlæg af Limic » 27. sep 2006, 22:06

Er der nogen der har erfaringer med bog køb over nettet og hvilke sites der kan anbefales.

Har selv kikket på http://www.cabelas.com men hvis der er nogen der er bedre/billigere/hurtigere, er jeg mere end interesseret. ;.;<

Har holdt mig til sider fra USA \. da priserne er ca. det halve i forhold til lille DK.

Bøgerne jeg er ude efter er:

Hornady Handbook of Cartridge Reloading 7th Edition (udkommer dog først d. 4/10)

Norma Reloading Manual (ikke på svensk)

Sierra 5th Edition Rifle and Handgun Manual of Reloading Data
VH


Michael

Brugeravatar
Torben Ohms
Gone But Not Forgotten
Gone But Not Forgotten
Indlæg: 1547
Tilmeldt: 24. feb 2004, 11:42
Interesser: Ammunition
Geografisk sted: Vestjylland
Been thanked: 38 times
Kontakt:

Re: Køb af bøger over nettet ?

Indlæg af Torben Ohms » 27. sep 2006, 22:59

Limic skrev:Er der nogen der har erfaringer med bog køb over nettet og hvilke sites der kan anbefales.

Har selv kikket på http://www.cabelas.com men hvis der er nogen der er bedre/billigere/hurtigere, er jeg mere end interesseret. ;.;<

Har holdt mig til sider fra USA \. da priserne er ca. det halve i forhold til lille DK.

Bøgerne jeg er ude efter er:

Hornady Handbook of Cartridge Reloading 7th Edition (udkommer dog først d. 4/10)

Norma Reloading Manual (ikke på svensk)

Sierra 5th Edition Rifle and Handgun Manual of Reloading Data
Jeg køber en del bøger over nættet og bruger den Amerikanske site
http://www.amazon.com og den er jeg meget tilfreds med.
Ohms

Brugeravatar
Hatting
Banned
Banned
Indlæg: 204
Tilmeldt: 19. dec 2004, 18:22
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Hatting » 27. sep 2006, 23:08

hej i set på [Editeret af MOD] under bøger
Rex har fået en masse bøger hjem

hilsen hatting
man er vel jysk

Brugeravatar
Yamamoto
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1706
Tilmeldt: 27. jul 2006, 21:50
Geografisk sted: København
Been thanked: 6 times

Indlæg af Yamamoto » 27. sep 2006, 23:14

Bare husk at du kommer til at betale told og moms på bøger fra amazon, medmindre at du bestiller dem fra en EU baseret site. dvs brug amazon.co.uk i stedet for amazon.com.

Forsendelse, told og moms kan gøre en god pris fundet på nettet en del dårligere.

Brugeravatar
Torben Ohms
Gone But Not Forgotten
Gone But Not Forgotten
Indlæg: 1547
Tilmeldt: 24. feb 2004, 11:42
Interesser: Ammunition
Geografisk sted: Vestjylland
Been thanked: 38 times
Kontakt:

Indlæg af Torben Ohms » 27. sep 2006, 23:24

Yamamoto skrev:Bare husk at du kommer til at betale told og moms på bøger fra amazon, medmindre at du bestiller dem fra en EU baseret site. dvs brug amazon.co.uk i stedet for amazon.com.

Forsendelse, told og moms kan gøre en god pris fundet på nettet en del dårligere.
Amazon UK er alt for dyre de skal normalt have det samme i £ som de andre i $ så selv med moms og told er det billigere.
Ohms

Brugeravatar
Redakula
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 574
Tilmeldt: 17. mar 2005, 19:53
Interesser: Pistolskydning
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 19 times

Indlæg af Redakula » 28. sep 2006, 09:04

Torben Ohms skrev: Amazon UK er alt for dyre de skal normalt have det samme i £ som de andre i $ så selv med moms og told er det billigere.
Jep - find isbn nummeret på bogen på amazon og så prøv at søge på det på en af de søgerobotter der findes... Disse søger alle de store online boghandler igennem og giver prisen. Pensum.dk er glimrende.
/redakula ;-)

A system of licensing and registration, is the perfect device to deny gun ownership to the bourgeoisie
Vladimir Ilyich Lenin

Brugeravatar
Greendot
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 157
Tilmeldt: 10. maj 2006, 17:19
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af Greendot » 28. sep 2006, 17:25

Jeg plejer at købe her. http://www.saxo.com/shop/
I can only please one person per day. today is not your day. tomorrow is not looking too good either.

Brugeravatar
Limic
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 487
Tilmeldt: 4. jul 2004, 00:52
Geografisk sted: Sønderjylland
Been thanked: 1 time

Indlæg af Limic » 28. sep 2006, 21:03

Hatting skrev:hej i set på [Editeret af MOD] under bøger
Rex har fået en masse bøger hjem

hilsen hatting
Jeps, ved jeg, men sammenligner man med USA priser er der lidt at sparer. :neutral:
Torben Ohms skrev:Amazon UK er alt for dyre de skal normalt have det samme i £ som de andre i $ så selv med moms og told er det billigere.
Kan kun gi´ dig ret.
Redakula skrev:Jep - find isbn nummeret på bogen på amazon og så prøv at søge på det på en af de søgerobotter der findes... Disse søger alle de store online boghandler igennem og giver prisen. Pensum.dk er glimrende.
Det er vist et godt link, må i gang med at nærstudere. <**>|
Greendot skrev:Jeg plejer at købe her. http://www.saxo.com/shop/
Sikkert et udemærket site, men synes ikke rigtigt, at jeg kan finde nogen af de bøger jeg søger. :???:
VH


Michael

Besvar