Efterlysning af bøger

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Besvar
Brugeravatar
jebay
Newbie
Newbie
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. feb 2005, 12:27
Geografisk sted: Lolland-Falster

Efterlysning af bøger

Indlæg af jebay » 15. nov 2005, 20:47

Hej guys
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med nogle gode forslag til bøger, jeg har købt et par gamle bøsser som jeg gerne vil sætte i stand den ene en spansk s&s den anden er en hane bøsse med masser motiver og graveringer men jeg kan ikke finde ud af hvad det er for en.
Et par gode forslag til bøger ville være dejlig på forhånd tak
Hilsen Jebay :) :cool: :)

Brugeravatar
US.Carbine
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 43
Tilmeldt: 29. aug 2005, 13:25
Geografisk sted: Als
Been thanked: 1 time

Re: Efterlysning af bøger

Indlæg af US.Carbine » 24. nov 2005, 15:43

jebay skrev:Hej guys
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med nogle gode forslag til bøger, jeg har købt et par gamle bøsser som jeg gerne vil sætte i stand den ene en spansk s&s den anden er en hane bøsse med masser motiver og graveringer men jeg kan ikke finde ud af hvad det er for en.
Et par gode forslag til bøger ville være dejlig på forhånd tak
Hilsen Jebay :) :cool: :)

Hej jeg tror det bedste du kan gøre, for at finde noget om jagtvåben, er at gå på biblioteket, der har de et bredt udvalg af bøger om istandsættelse, og bøssemager stempler og om de forskellige typer som er blevet fremstillet de sidste mange hundred år. hvis du vil erhverve disse bøger er det også en god idé at se dem først inden du bestiller / køber dem da nogle af disse bøger er meget dyre! Hvis du så har fundet de bøger du gerne vil have, kunne du jo også se om de fandtes brugt, der er nogle online antikvariater hvor du kan se deres udvalg på nettet...Eks. http://www.skrold.dk/ Mvh. US.Carbine >>::/

It is not always, what it seems to be!

Brugeravatar
jebay
Newbie
Newbie
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. feb 2005, 12:27
Geografisk sted: Lolland-Falster

Indlæg af jebay » 30. nov 2005, 19:38

Takker for venligheden ;.;<

Besvar