TV serie: The Man In The High Castle

Her kan informeres, eller debatteres om bøger, film, musik, artikler eller skuespillere.
Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 7. jan 2017, 21:58

De af Jer der kender mig vil vide, at jeg er stor fan af film og TV serier med flere ”lag” og som derfor udfordrer tilskuerne...

Er pt. ved at se en TV serie, som til fulde opfylder disse kriterier. Der er tale om den amerikanske serie ”The Man In The High Castle” – som for en gangs skyld ikke er lavet af HBO, men af Amazon Studios. Serien er baseret på en roman af samme navn fra 1962.

Historien foregår i noget der ligner 1960’erne i USA efter at Tyskland og Japan vandt 2.VK (..!). USA er delt op i to områder ”Greater Nazi Reich” mod øst og ”Japanese Pacific States mod vest med en ”Neutral Zone” i mellem (stort set ved Rocky Mountains). Et sæt ”mystiske” filmspoler, der angiveligt viser et andet udfald af 2. VK (med USA og Vesten som vindere) dukker op og spiller en central rolle og de efterstræbes brutalt af såvel nazisterne mod øst som japanerne mod vest.

Det er gået hen og blevet en floskel at serier og lign. absolut skal være ”anderledes” – men denne serie er vitterlig anderledes. Fine skuespilpræstationer på alle poster og en stemningsmættet atmosfære (serien har en 60-agtig brunlig og dyster tone..) gør serien absolut seværdig og man føler sig rigtig godt underholdt undervejs.

:razz:
Oscar123
TMITHC-1.jpg
TMITHC-1.jpg (31.58 KiB) Vist 20954 gange
TMITHC-2.jpg
TMITHC-2.jpg (16.38 KiB) Vist 20954 gange
On scene - but unseen

Brugeravatar
DeVille
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 746
Tilmeldt: 9. jun 2011, 22:11
Interesser: Jagt, skydning og ældre våben
Geografisk sted: Frankrig
Has thanked: 9 times
Been thanked: 78 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af DeVille » 7. jan 2017, 22:08

Det lyder mere mærkeligt end godt, men det kan da være at man skal give den en chance. :popkorn:

Brugeravatar
Krung
This member is
This member is
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 10. apr 2012, 10:46
Interesser: Skydning, jagt, ballistik.
Geografisk sted: Remouladebæltet (kbh)
Has thanked: 443 times
Been thanked: 486 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Krung » 8. jan 2017, 08:47

Nu siger de "Loosely based on...", så der er måske langt til kildematerialet, men Phillip K Dick har også skrevet bogen, der blev filmatiseret i Blade runner. Jeg har dog kun kendskab til værket gennem Michio Kakus referencer, men det er solid science fiction.
.172x2, .177, .204, .22, .224, .243, .264, .308, .355, .357, .410, .366, .73. Buy Hard, Cry Hard.

Fresh
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 420
Tilmeldt: 11. mar 2010, 14:58
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 12 times
Been thanked: 49 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Fresh » 8. jan 2017, 12:48

Nogen der har læst bogen også?

Jeg hørte om denne serie for en månedes siden, og var vildt interesseret i præmissen om hvordan verden ville se ud, havde WW2 fået et andet udfald. Jeg startede dog med bogen, da jeg lå på en strand i Vietnam, uden alt for meget internet i nærheden..

Sjældent har jeg læst så kedelig en bog! Jeg blev ved og ved med at læse, fordi der må da snart komme noget interessant storpolitisk handling, når der er brugt mange sider på at skildre denne alternative verden. Det var med stor utilfredshed jeg nåede sidste side, for at konkludere at forfatteren kun var optaget af at beskrive 5 neurotiske karakterer, der hver mere eller mindre kæmper mod deres indre dæmoner uanfægtet den alternative omverden.

Jeg blev faktisk så skuffet at jeg ikke har givet serien en chance, men det kan være jeg burde gøre det?

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 11. jan 2017, 12:17

Er netop blevet færdig med sæson 1 af The Man In The High Castle. Og serien skuffede bestemt ikke.

Afslutningen var ganske overraskende og fik den noget besynderlige setting til at falde på plads – i hvert fald nogenlunde… :shock:

Jeg er just gået i gang med sæson 2. Med den noget markante afslutning af sæson 1 er jeg noget spændt på hvordan de vil komme videre…

:razz:
Oscar123
TMITHC-3.jpg
TMITHC-3.jpg (15.87 KiB) Vist 20789 gange
TMITHC-4.jpg
TMITHC-4.jpg (24.12 KiB) Vist 20789 gange
On scene - but unseen

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 15. jan 2017, 21:35

Er nu blevet færdig med sæson 2 af The Man In The High Castle og serien holder helt bestemt. :thumbup:

Serien er som tidligere anført ganske anderledes og den ”kræver” noget af sine tilskuere. Man skal kunne overskue (og gennemskue), at serien springer i tid – og at der er forskellige udfald af begivenhederne afhængig af karakterernes handlinger. Det er lidt svært at forklare og kan lyde noget kryptisk men er gjort rigtig godt og man bliver ikke ladt i stikken. Resultatet er meget fængslende og man er bare nødt til at finde ud af hvad der følger efter…

Skuespilpræstationerne er helt i top. Særligt skal fremhæves skuespilleren Rufus Sewell som SS-Obergruppenführer John Smith i New York. Hans velordnede (nazistiske) verden bliver mere og mere presset og han bliver nødt til at træffe nogle tunge skæbnesvangre valg. Det lykkes Rufus Sewell at gøre denne morderiske s… næsten helt menneskelig. Men også kun næsten… :evil:

Skal jeg påpege en enkelt lille teknikalitet så er det bevæbningen af de tyske og japanske soldater (og herunder SS og Kempeitai ). Det er tydeligt, at nogle scener er tænkt at skulle fremkalde mindelser om krigstidens besættelse af tyske og japanske tropper og i de situationer er de bevæbnet med 2VK vintage våben med P38, MP44, K98 og de tilsvarende japanske Nambu pistoler og Type 99 rifler. I andre situationer indgår mere moderne våben, herunder MP5, Dragunov SVD rifler samt ”assault rifles” af en type, som jeg ikke har kunnet identificere. Det er muligvis kun nørder som os, der lægger mærke til sådanne detaljer – og heldigvis ødelægger det på ingen måde det meget positive indtryk af serien.

Som et kuriosum kan nævnes, at serien også har et par danske indslag. I sæson 1 optræder den danske skuespiller Carsten Nørgaard, som måske ikke er så kendt i Danmark men som har medvirket i et antal udenlandske produktioner. Og, i sæson 2 indgår en PH50 lampe i møbleringen i et SS-safehouse i New York... :giggle:

Mit store problem nu er, at jeg skal afvente sæson 3 og derfor går en lang og mørk periode i møde, hvor jeg skal fundere over om japanerne efter at have opsnappet tegningerne fik færdiggjort deres version af den tyske ”Heisenberg Device”… :shock:

:razz:
Oscar123

TMITHC-5.jpg
TMITHC-5.jpg (27.65 KiB) Vist 20707 gange
TMITHC-6.jpg
TMITHC-6.jpg (21.18 KiB) Vist 20707 gange
TMITHC-7.jpg
TMITHC-7.jpg (20.14 KiB) Vist 20707 gange
TMITHC-8.jpg
TMITHC-8.jpg (15.98 KiB) Vist 20707 gange
TMITHC-9.jpg
TMITHC-9.jpg (18.44 KiB) Vist 20707 gange
TMITHC-10.jpg
TMITHC-10.jpg (15.64 KiB) Vist 20707 gange
On scene - but unseen

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3581
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Agamemnon » 15. jan 2017, 23:21

Jeg er kun nået et par afsnit ind i første sæson, og må indrømme at jeg er godt underholdt. Tyskernes afstumpede effektivitet og japanernes fjerne, uempatiske facon er flot portrætteret af de medvirkende. :thumbup:
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

T-REX
This member is
This member is
Indlæg: 7707
Tilmeldt: 5. jan 2007, 18:58
Interesser: Våben, Pistolskydning, Jagt
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Has thanked: 590 times
Been thanked: 1243 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af T-REX » 15. jan 2017, 23:51

Jeg har læst bogen, for en halv evighed siden(nok 25-30 år) :oops: , men husker ikke meget af den.

Men det tyder på, at jeg skal se, om Amazon virker, i Grønland.
Skyttehilsen fra Nuuk, Grønland
T-Rex
But ain't many troubles that a man cain't fix
With seven hundred dollars and a thirty ought six."
http://dvc.org.uk/jeff/lindy2.html

Sierra13
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 2. mar 2011, 18:29
Interesser: Eventyr
Geografisk sted: Djævleøen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 189 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Sierra13 » 17. jan 2017, 13:16

Undskyld, jeg har prøvet at læse indlæggene, men kan simpelthen ikke finde... Hvor kan man se den ? Netflix?
Den lyder til at være noget man burde give en chance :)


Edit: Arhh Amazon? kan den evt ses andre steder end amazon?

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 21. okt 2017, 18:15

Har netop erfaret fra en sleazy amerikansk hjemmeside (som ikke skal afsløres her… :giggle: ), at sæson 3 af The Man In The High Castle forventes at starte sidst på året (2017).

Serien har noget meget dragende over sig bl.a. fordi den ikke kører med et lineært tidsforløb og virkelig kræver, at tilskuerne holder fokus og kan håndtere at handlingen springer i tid og rum. Og, så kan jeg godt lide Rufus Sewell i rollen som den morderiske - og måske lidt menneskelige (… :???: ) - SS-Obergruppenführer John Smith…

Kan næsten ikke vente… :oops:

:razz:
Oscar123
TMINTC S3.jpg
TMINTC S3.jpg (32.57 KiB) Vist 20117 gange
On scene - but unseen

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 18. dec 2017, 18:22

Seneste nyt vedr. sæson 3 af denne ganske interessante serie er at den nu starter ”i begyndelsen af det nye år”. Så lidt mere tålmodighed er desværre nødvendigt.. :cry:

Fandt en trailer til sæson 3, der viser skurken (helten..?) SS-Obergruppenführer John Smith (fremragende spillet af Rufus Sewell) i en ”afslørende” scene, der måske ( :???: ) indeholder hele forklaringen på de parallelle - men forskellige – handlingsforløb: https://www.youtube.com/watch?v=iqTHEbl93Qc

Kan næsten ikke bære at skulle vente længere… :neutral:

Fandt i øvrigt også et lille interessant klip med "visuel effects" fra serien: https://www.youtube.com/watch?v=9Je3oQjK17A


:razz:
Oscar123
TMITHC-11.jpg
TMITHC-11.jpg (45.72 KiB) Vist 19723 gange
On scene - but unseen

Sierra13
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1780
Tilmeldt: 2. mar 2011, 18:29
Interesser: Eventyr
Geografisk sted: Djævleøen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 189 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Sierra13 » 18. dec 2017, 21:58

Så har jeg stadig en chance for at nå at se med inden der kommer ny sæson :rock:

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Bofhenator » 3. jan 2018, 12:50

Er lige blevet færdig med sæson 1 og skal i gang med sæson 2. Den er bestemt seværdig.

Synes de tyske "moderne" rifler ligner noget G3 agtigt.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Shaker
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. maj 2008, 17:24
Interesser: WW2 og alt med skydning!
Geografisk sted: østrig
Has thanked: 4 times
Been thanked: 5 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Shaker » 5. jan 2018, 17:17

Det er en HOWA Type 64 :thumbup:
https://en.wikipedia.org/wiki/Howa_Type_64
Den alternative tidslinie hvor Japan og Tyskland vandt krigen muliggør brug af våben der er udviklet senere end showet foregår - fantasien har jo frit spil, så hvem siger at de ikke begyndte at bygge diverse rifler et par år før tid :smile:

Fed serie iøvrigt. Har ikke selv Amazon, men følger sammen med en bekendt der har.

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 5. jan 2018, 18:27

Shaker skrev:Det er en HOWA Type 64
Du har fuldstændig ret. Godt spottet.. :thumbup:

Jeg fandt efterfølgende et billede fra scenen lige før attentatet, hvor man tydeligt kan se, at det er den nævnte type, der er i hænderne på IJA æresvagterne.

:razz:
Oscar123
IJA Guards with Howa Type 64 Rifles.jpg
IJA Guards with Howa Type 64 Rifles.jpg (30.9 KiB) Vist 19450 gange
On scene - but unseen

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 22. jul 2018, 22:39

Så er der endelig godt nyt vedr. sæson 3 af The Man In The High Castle. Der har været en hel del tumult omkring produktionen af serien, hvilket har forsinket den næsten et år, men problemerne er nu endelig løst og Sæson 3 starter 5. oktober 2018.

Der er netop frigivet en frisk trailer vedr. Sæson 3 som synes at omfatte en spirende modstandsbevægelse samt muligvis en vej til "Die Nebenwelt": https://youtu.be/E6haXll5wFc

Kan næsten ikke vente… :oops:

:razz:
Oscar123
TMITHC-12.jpg
THMITHC-15.jpg
THMITHC-15.jpg (36.77 KiB) Vist 18436 gange
On scene - but unseen

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 6. nov 2018, 16:47

Ventetiden er nu endelig forbi idet Sæson 3 af den fremragende serie "The Man In The High Castle" er på gaden (billedlig talt). Og, det var bestemt ventetiden værd, idet Sæson 3 i min optik er den hidtil bedste af dem alle.

Jeg skal nok undgå at afsløre for meget men der sker virkelig noget på alle fronter. Den morderiske (og måske også lidt menneskelige..?) satan SS-Obergruppenführer John Smith (fremragende spillet af Rufus Sewell) bliver suget endnu dybere ind i rænkespillet i NAZI-partiets top og han bliver stillet i nogle ganske vanskelige situationer med svære personlige valg. Han er dog stadig en handlingens mand..! Og samtidig arbejdes der på tysk side ihærdigt på projektet vedr. ”Die Nebenwelt” ledet af dr. Mengele…

På den japanske side af The Neutral Zone er der også en betydelig og ganske overraskende udvikling i gang. Chief Inspector Takeshi Kido fra Kempeitai – der lige som John Smith er en morderisk sk… begynder også at reflektere over sagerne og også han må gøre sig nogle dybere overvejelser og træffe nogle svære valg….

Og centralt i det hele bliver hovedpersonen Juliana og hendes kontakter klar over den voksende fare og også de må træffe nogle svære beslutninger og "gøre noget"…

Ligesom de første to sæsoner er handlingen skruet rigtig godt sammen – og man er simpelthen nødt til at finde ud af ”what happens next”. Dette kan medføre stor fare for ”binge-watching” – så nu er I advaret.. :giggle:

Nu er det så ”bare” at vente på Sæson 4, som (også) bliver et absolut ”must” at se… :neutral:

:razz:
Oscar123
TMITHC-16.jpg
TMITHC-16.jpg (35.12 KiB) Vist 17937 gange
TMITHC-17.jpg
TMITHC-17.jpg (54.36 KiB) Vist 17937 gange
TMITHC-18.jpg
TMITHC-18.jpg (55.45 KiB) Vist 17937 gange
TMITHC-19.jpg
TMITHC-19.jpg (23.03 KiB) Vist 17937 gange
On scene - but unseen

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Bofhenator » 6. nov 2018, 21:17

Oscar123 skrev:
6. nov 2018, 16:47
Ventetiden er nu endelig forbi...
Den er gjort klar til weekenden :-D

(der er forøvrigt en flok 10/21'ere i foreningen hvis du skulle have lyst til at se med fingrene en dag ;-) )
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

F U B A R
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 9. apr 2008, 15:13
Interesser: WW2 våben long range shooting
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 168 times
Been thanked: 195 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af F U B A R » 6. nov 2018, 21:49

Hvad platform ser i denne serie på eller kan den evt købes på skive herhjemme el lign
I spent most of my money on beer , guns and women
The rest i just wasted!

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 6. nov 2018, 22:22

F U B A R skrev:
6. nov 2018, 21:49
Hvad platform ser i denne serie på eller kan den evt købes på skive herhjemme el lign
Den kan ses på Amazon Prime.

Der er en 30 dages gratis prøveperiode, så med en eller to afsnit om dagen kan du nå at se alle tre sæsoner gratis. Og så har du uden tvivl fået nok... :giggle:

:razz:
Oscar123
On scene - but unseen

F U B A R
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 9. apr 2008, 15:13
Interesser: WW2 våben long range shooting
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 168 times
Been thanked: 195 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af F U B A R » 6. nov 2018, 22:34

Lyder godt
Jeg ser normalt serier når tid er der fra opvågning til senere
Lidt ludoman ang det ligeså med waliking dead som min serie pusher mangler at give mig de sidste tre sæsoner 🤢🤢WTF
men tak for info
Mvh
I spent most of my money on beer , guns and women
The rest i just wasted!

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 30. maj 2019, 18:41

Så er der konkret nyt om Sæson 4 af den ”anderledes” men fine serie The Man In The High Castle. Sæson 4 forventes at blive vist sidst på efteråret i år (2019). Dette bliver den sidste sæson – og det er vel også fornuftigt at stoppe mens legen er god.

Der endnu ikke sluppet så meget ud om hvad der kommer til at ske – men de som har fulgt de foregående tre sæsonner vil vide, at der er en god del løse ender, der skal samles op.

Der er ingen tvivl om at modstandsbevægelsen i såvel den tyske som japansk besatte del af USA vil få momentum og presse besættelsesmagterne. I slutscenen af sæson 3 undslap Juliana fra nazisternes varetægt over i Die Nebenwelt. Men dér bliver hun jo nok ikke… :???: Samtidig må vi formode, at både John Smith’s og Kido’s indre dæmoner vil komme til at spille en betydelig rolle. Så alt i alt er der basis for en interessant afsluttende sæson. Man kan så blot håbe, at den ikke ”vander ud” som afslutningen af GoT gjorde…

Den første officielle trailer til Sæson 4 kan ses her - hvor Juliana bl.a. ses danse med John Smith.. :shock:
Alt kan ske....

youtu.be/SL6yp4A2kdk

:razz:
Oscar123
On scene - but unseen

Brugeravatar
Oscar123
This member is
This member is
Indlæg: 2012
Tilmeldt: 26. mar 2008, 22:07
Interesser: Ildvåben og ildvand
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 350 times
Been thanked: 652 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Oscar123 » 15. aug 2019, 22:15

Så er det bekræftet, at 4. og sidste sæson af den fremragende serie The Man In The High Castle starter d. 15. november 2019.

Sammen med bekræftelsen blev der offentliggjort en lille ”appetizer”, der bogstavelig talt fortsætter i sekunderne efter at sæson 3 sluttede.


youtu.be/YCYQ9Cp_iu0

Det bliver stadig mere mystisk. Håber, at niveauet holder…

:razz:
Oscar123
On scene - but unseen

Brugeravatar
Senserazer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2916
Tilmeldt: 11. aug 2012, 23:17
Interesser: Knive, skydevåben,
Geografisk sted: Vejle
Has thanked: 114 times
Been thanked: 242 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Senserazer » 16. aug 2019, 01:10

Tror muligvis jeg forsøger mig med Amazon i en periode i stedet for Netflix, den ser spændende ud!
Sendt fra min bjergtinde via signalbål.

Thors24
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 478
Tilmeldt: 17. maj 2013, 13:48
Interesser: jagt og natur
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 608 times
Been thanked: 165 times

Re: TV serie: The Man In The High Castle

Indlæg af Thors24 » 16. aug 2019, 08:02

Måske et forsøg værd, nu da Prime langt om længekan castes.

Besvar