Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Besvar
Happyshooter
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. feb 2014, 16:36
Interesser: Jagt,pistolskydning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af Happyshooter » 6. jun 2023, 16:43

Spørgsmålet går på ovenstående og KUN ovenstående.

Kender du til en AR-15 semi auto som er konverteret til repeter og derefter kommet på SKV.

Forhold dig venligst til spørgsmålet og ikke hvad du tænker og tror eller har læst dig til.

I bedste mening

Happy

Brugeravatar
BentxBetjent
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3735
Tilmeldt: 22. mar 2012, 23:24
Interesser: Rifler, airguns
Geografisk sted: Udenfor Horsens
Has thanked: 644 times
Been thanked: 658 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af BentxBetjent » 6. jun 2023, 17:14

Nej
Når statsmænd tyr til vold, er det menneskeheden der lider.
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Det tager kun 2 minutter ..........

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11048
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 726 times
Been thanked: 2624 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af C-X » 6. jun 2023, 17:22

Den rare CO har allerede givet dig et udtømmende svar, i din anden tråd: Konverteret AR-15 rettrækker på SKV?
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Tig
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 285
Tilmeldt: 23. nov 2020, 09:19
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 24 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af Tig » 6. jun 2023, 18:05

nej

Brugeravatar
FBN
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1065
Tilmeldt: 8. dec 2013, 19:49
Interesser: Alt med/om våben :-)
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 214 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af FBN » 6. jun 2023, 18:44

Formoder du ikke gider læse hvad dgi og dskyu skriver.
Vedhæftede filer
IMG_1639.jpeg
MVH Frank.
Iøvrigt mener jeg vi skal beholde Kongehuset.!

Happyshooter
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. feb 2014, 16:36
Interesser: Jagt,pistolskydning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af Happyshooter » 6. jun 2023, 20:27

C-X skrev:
6. jun 2023, 17:22
Den rare CO har allerede givet dig et udtømmende svar, i din anden tråd: Konverteret AR-15 rettrækker på SKV?
Det andet indlæg er blevet låst grundet formulering af overskrift og der blev heller ikke forholdt sig til spørgsmålet som her.
Derfor ny formuleret overskrift og spørgsmået blev heller ikke besvaret hverken der eller her.
Jeg har ikke spurgt om reglerne på området som CO henviser til.
Senest rettet af Happyshooter 6. jun 2023, 20:31, rettet i alt 1 gang.

Happyshooter
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. feb 2014, 16:36
Interesser: Jagt,pistolskydning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af Happyshooter » 6. jun 2023, 20:30

FBN skrev:
6. jun 2023, 18:44
Formoder du ikke gider læse hvad dgi og dskyu skriver.
Igen, hvad du skriver er irrelevant. det er faktisk et simpelt spørgsmål og der er en grund til spørgsmålet. Jeg kender udemærket formulering af hvad du skriver men det er ikke den tekst jeg efterspørger.

Hvis jeg spurgte om du kendte nogen der kører for stærkt på motorvejen havde du så henvist til færdselsloven.

Der er en grund til mit spørgsmål.

Gerdson39
This member is
This member is
Indlæg: 489
Tilmeldt: 22. maj 2021, 11:36
Interesser: Jagt- og riffelskydning
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 125 times
Been thanked: 110 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af Gerdson39 » 6. jun 2023, 20:45

Happyshooter skrev:
6. jun 2023, 20:30
FBN skrev:
6. jun 2023, 18:44
Formoder du ikke gider læse hvad dgi og dskyu skriver.
Igen, hvad du skriver er irrelevant. det er faktisk et simpelt spørgsmål og der er en grund til spørgsmålet. Jeg kender udemærket formulering af hvad du skriver men det er ikke den tekst jeg efterspørger.

Hvis jeg spurgte om du kendte nogen der kører for stærkt på motorvejen havde du så henvist til færdselsloven.

Der er en grund til mit spørgsmål.
Jeg synes da det er meget relevant. Hvert spørgsmål der bliver stillet her, bliver jo ikke udelukkende besvaret for at hjælpe den person der spørger - ligeledes kan andre også have gavn af det. Jeg kan dog godt forstå at du håber at finde nogen, som alligevel på en eller anden måde har fået lov til præcis det du ønsker dig.
“…a short, light, handy, versatile, utility rifle.” Cooper called his idea of this conceptualized carbine a “scout rifle.”

Brugeravatar
Drikkedunk
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 295
Tilmeldt: 26. aug 2017, 15:40
Interesser: Historiske skydevåben
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 12 times
Been thanked: 121 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af Drikkedunk » 6. jun 2023, 20:49

Svar nu for pokker på trådstarters spørgsmål, hvis I kan. Hvis ikke, så lad dog være med at poste......Okay, svaret "nej" var faktisk lidt sjovt (i mine øjne :fun: ) Men nok ikke brugbart for trådstarter.

Man kan altså også godt komme med råd til medskytter i en PB.

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3584
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af Agamemnon » 6. jun 2023, 20:51

Og inden tonen løber helt af sporet, med endnu en låst tråd og batsvingende haikudigtere til følge, så skal jeg hermed mane til besindighed.

Strike two ✌️
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

Happyshooter
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 65
Tilmeldt: 22. feb 2014, 16:36
Interesser: Jagt,pistolskydning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af Happyshooter » 6. jun 2023, 20:53

Gerdson39 skrev:
6. jun 2023, 20:45
Happyshooter skrev:
6. jun 2023, 20:30
FBN skrev:
6. jun 2023, 18:44
Formoder du ikke gider læse hvad dgi og dskyu skriver.
Igen, hvad du skriver er irrelevant. det er faktisk et simpelt spørgsmål og der er en grund til spørgsmålet. Jeg kender udemærket formulering af hvad du skriver men det er ikke den tekst jeg efterspørger.

Hvis jeg spurgte om du kendte nogen der kører for stærkt på motorvejen havde du så henvist til færdselsloven.

Der er en grund til mit spørgsmål.
Jeg synes da det er meget relevant. Hvert spørgsmål der bliver stillet her, bliver jo ikke udelukkende besvaret for at hjælpe den person der spørger - ligeledes kan andre også have gavn af det. Jeg kan dog godt forstå at du håber at finde nogen, som alligevel på en eller anden måde har fået lov til præcis det du ønsker dig.
Jeg forstår hvad du skriver og er enig i at en tråd i høj grad kan hjælpe andre. Men nu blev der skrevet direkte til mig med noget for mig er irrelevant..
"Formoder du ikke gider læse hvad dgi og dskyu skriver"

Brugeravatar
FBN
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1065
Tilmeldt: 8. dec 2013, 19:49
Interesser: Alt med/om våben :-)
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 58 times
Been thanked: 214 times

Re: Kender du til en semi AR-15 der er blevet konverteret til Manuel repeter og derefter optaget i SKV?

Indlæg af FBN » 6. jun 2023, 22:48

Happyshooter skrev:
6. jun 2023, 20:53
Gerdson39 skrev:
6. jun 2023, 20:45
Happyshooter skrev:
6. jun 2023, 20:30
FBN skrev:
6. jun 2023, 18:44
Formoder du ikke gider læse hvad dgi og dskyu skriver.
Igen, hvad du skriver er irrelevant. det er faktisk et simpelt spørgsmål og der er en grund til spørgsmålet. Jeg kender udemærket formulering af hvad du skriver men det er ikke den tekst jeg efterspørger.

Hvis jeg spurgte om du kendte nogen der kører for stærkt på motorvejen havde du så henvist til færdselsloven.

Der er en grund til mit spørgsmål.
Jeg synes da det er meget relevant. Hvert spørgsmål der bliver stillet her, bliver jo ikke udelukkende besvaret for at hjælpe den person der spørger - ligeledes kan andre også have gavn af det. Jeg kan dog godt forstå at du håber at finde nogen, som alligevel på en eller anden måde har fået lov til præcis det du ønsker dig.
Jeg forstår hvad du skriver og er enig i at en tråd i høj grad kan hjælpe andre. Men nu blev der skrevet direkte til mig med noget for mig er irrelevant..
"Formoder du ikke gider læse hvad dgi og dskyu skriver"
Jamen undskyld da, nok lige spids nok formuleret, men skyldes
Nok at du selv lige er fremme i skoen :blink:

Hvis du mener at det er irrelevant at de direkte skriver
den ikke kan, så er det jo sådan, men selv om du finder
en som har sneget en ind på SKV, er jeg ret sikker på den bliver
dømt ude igen når de finder fejlen eks ved en våben kontrol.

Det er set før, selv pistoler som er blevet 1 mm forkort grundet
tab på gulvet er dømt ude eller en tur til våbensmeden, min makkers gik lige igennem men vi fik fortalt at det var sket i en
anden klub, også andre våbentyper som ikke var ok havde fået
indraget deres tilladelse….

Men god jagt med finde nogen som har en og vil stå frem med det :thumbup:
MVH Frank.
Iøvrigt mener jeg vi skal beholde Kongehuset.!

Besvar