LÅST EMNE. Har i et forslag til et haglgevær der ligner en ak i designet som kan erhverves og holder de danske krav

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Låst
MLan10
Newbie
Newbie
Indlæg: 16
Tilmeldt: 12. maj 2023, 21:22
Interesser: Jagt/sport
Geografisk sted: Jylland

LÅST EMNE. Har i et forslag til et haglgevær der ligner en ak i designet som kan erhverves og holder de danske krav

Indlæg af MLan10 » 15. maj 2023, 16:57

Har i et forslag til et haglgevær der ligner en ak i designet som kan erhverves og holder de danske krav. Jeg havde kig på Saiga modellerne og har det fortsat men de er forholdsvis dyre og bøvlet at få til DK der overholder minimumskravene for løb’

Men hvis I har nogen modeller der ligner AK, Saiga som kan købes i DK eller i et EU land (det skal overholdes de danske krav for løb osv) så må i gerne sende et link.

Jeg kender godt til reglerne for magasin osv så den del behøves ikke at pointeres. Tak på forhånd!

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3610
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 568 times
Been thanked: 1056 times

Re: Har i et forslag til et haglgevær der ligner en ak i designet som kan erhverves og holder de danske krav

Indlæg af Agamemnon » 15. maj 2023, 17:25

MLan10 skrev:
15. maj 2023, 16:57
Har i et forslag til et haglgevær der ligner en ak i designet som kan erhverves og holder de danske krav. Jeg havde kig på Saiga modellerne og har det fortsat men de er forholdsvis dyre og bøvlet at få til DK der overholder minimumskravene for løb’

Men hvis I har nogen modeller der ligner AK, Saiga som kan købes i DK eller i et EU land (det skal overholdes de danske krav for løb osv) så må i gerne sende et link.

Jeg kender godt til reglerne for magasin osv så den del behøves ikke at pointeres. Tak på forhånd!
Du har allerede startet én tråd om dette emne.

Fremadrettet bedes du undlade at starte flere parallelle tråde om samme emne.

Tråden er hermed låst.

Ps.
Jeg vil dog rose dig for en aldeles fremragende og beskrivende overskrift.
Dét er sjældent set bedre.

Jeg har derfor tilladt mig at overføre den til din gamle tråd.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

Låst