Løbslængde på Walther PDP?

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5848
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Mapzter » 7. jan 2022, 10:42

Martin G skrev:
7. jan 2022, 09:22
Tak for Update :thumbup: så har vi bare fået sløjfen :cry:
Når det er sagt, så er der ikke nogen af de fornyelser vi har sendt inden siden Jul der er skiftet til "Behandles hos PAC". Den seneste der har gjort det er fra 15/12.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Gunslinger » 7. jan 2022, 12:28

Martin G skrev:
7. jan 2022, 00:15


Sikkert ikke. SKV har vist været på ferie siden midt december.. og det lader ik til de er tilbage endnu.

Min ansøgning fra D. 19 står hvertfald som betalt i systemet. Sammen med en håndfuld andre medlemmers i min forening.
Det er de. For jeg fik en panisk mail forleden, at en BUL 1911 Tac Government ikke er på godkendelseslisten, og blev udbedt billede med målebånd, vægt osv. Ordet "Tac" kastede dem tilsyneladende ud i en storm af fortvivlelse. At de har lavet tusindevis af 1911 Government tilladelser, burde give en basis kendskab til hvad en 1911 er... skulle man mene :TOS:

Brugeravatar
Martin G
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 410
Tilmeldt: 18. jun 2013, 23:59
Interesser: IPSC & Steel Challenge
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 100 times
Been thanked: 54 times

Re: Løbslængde på Walther PDP?

Indlæg af Martin G » 7. jan 2022, 15:23

Bofhenator skrev:
7. jan 2022, 09:51
Er det Vingsted eller Brøndby?
Min er i Brøndby. Jeg mener resten er i Vingsted
Mapzter skrev:
7. jan 2022, 10:42
Når det er sagt, så er der ikke nogen af de fornyelser vi har sendt inden siden Jul der er skiftet til "Behandles hos PAC". Den seneste der har gjort det er fra 15/12.
Okay, så har de nok bare ikke sendt stakken videre endnu :cry: Kan godt regne ud at det får lange udsigter så... Så må jeg hellere hoppe ned af nakken fra min formand :fun:
Gunslinger skrev:
7. jan 2022, 12:28
Det er de. For jeg fik en panisk mail forleden, at en BUL 1911 Tac Government ikke er på godkendelseslisten, og blev udbedt billede med målebånd, vægt osv. Ordet "Tac" kastede dem tilsyneladende ud i en storm af fortvivlelse. At de har lavet tusindevis af 1911 Government tilladelser, burde give en basis kendskab til hvad en 1911 er... skulle man mene :TOS:
Ja det skulle man mene.. Så snart det er et våben der ikke kommer op i systemet, så går det som oftest istå har jeg ladet mig fortælle.. Jeg oplevede det samme med min STI Combat Master hvertfald :impatient: Som privat blir man jo helt nervøs :giggle:
“Der var et egern!”

Besvar