Hjælp til ID: o/u sammenklappelig med udvendige haner

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Besvar
Brugeravatar
Senserazer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2917
Tilmeldt: 11. aug 2012, 23:17
Interesser: Knive, skydevåben,
Geografisk sted: Vejle
Has thanked: 114 times
Been thanked: 242 times

Hjælp til ID: o/u sammenklappelig med udvendige haner

Indlæg af Senserazer » 4. jul 2018, 00:35

Hej NVF!

Hvad hedder dette haglgevær? Det er i kal 20, kan klappes helt sammen, og har derfor øgenavnet 'krybskyttegevær'

Jeg er overbevist om der kommer hurtig afklaring :giggle:
Vedhæftede filer
Screenshot_20180704-003302~2.png
Sendt fra min bjergtinde via signalbål.

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Hjælp til ID: o/u sammenklappelig med udvendige haner

Indlæg af ESAF » 4. jul 2018, 06:20

Der er lavet et utal a variationer over dette koncept, så nogle flere billeder og information ville hjælpe. :???:
Jeg kan dog sige så meget at låsesystemet er belgisk og hedder Leclercq (også stavet Leclerc) ... så har du måske lidt mere at gå videre med :mrgreen:
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

Brugeravatar
ESAF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 993
Tilmeldt: 3. okt 2016, 12:27
Interesser: Gamle våben
Geografisk sted: Nordjylland og Grønland
Has thanked: 171 times
Been thanked: 209 times

Re: Hjælp til ID: o/u sammenklappelig med udvendige haner

Indlæg af ESAF » 4. jul 2018, 06:27

Jeg kan se at billedet stammer fra denne hjemmeside: http://www.positivskydning.dk/wp/2017/1 ... r-smitter/
Var det ikke oplagt at tage kontakt til manden og spørge efter flere oplysninger, han skriver at det er en belgisk kaliber 20, og at ved den kan skyde. Så må han også kunne fremskaffe de øvrige oplysninger du ønsker :smile:
"Religion is stupid anyway. I mean, a virgin gets pregnant by a ghost! You would never get away with that in a divorce court, would you?" ~ Lemmy Kilmister

Brugeravatar
Senserazer
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2917
Tilmeldt: 11. aug 2012, 23:17
Interesser: Knive, skydevåben,
Geografisk sted: Vejle
Has thanked: 114 times
Been thanked: 242 times

Re: Hjælp til ID: o/u sammenklappelig med udvendige haner

Indlæg af Senserazer » 4. jul 2018, 08:44

ESAF skrev:
4. jul 2018, 06:20
Der er lavet et utal a variationer over dette koncept, så nogle flere billeder og information ville hjælpe. :???:
Jeg kan dog sige så meget at låsesystemet er belgisk og hedder Leclercq (også stavet Leclerc) ... så har du måske lidt mere at gå videre med :mrgreen:
Det behøver i og for sig ikke at være præcis dette gevær, jeg anede ikke det faktisk var en hel kategori. Jeg må prøve at google lidt rundt. Jeg kunne ikke lige finde kontaktinfo på forfatteren af artiklen, på siden, udover kommentarfeltet.
Sendt fra min bjergtinde via signalbål.

Besvar