hjælp til delisle historie søges:

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Besvar
Luluselsker
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 5. jul 2015, 22:15
Interesser: jagt/luftvåben og bue
Geografisk sted: sydlige øer/meste af østDK
Has thanked: 178 times
Been thanked: 183 times

hjælp til delisle historie søges:

Indlæg af Luluselsker » 28. mar 2017, 00:15

Hej forum
Jeg har ønsket mig en deko delisle karabin i evigheder uden held til at finde en.

Har i midlertid fundet muligheden for at lave den selv MEN, jeg ønsker naturligvis den kommer til at fremstå så korrekt som muligt da formålet i sidste ende er display til diverse messer mv.

Har som sådan materialerne (DEKO enfield har aldrig vil aldrig kunne skyde men kan skilles osv. som normalt)

Det jeg har behov for for at fuldbringe ideen er tegninger at bygge hhv magasinbrønden SOM VIL blive lavet til enten et softgun magasin eller alternativt med en form for blokering således af "den ægte vare" ikke vil kunne passe tænker her hellere sikker end ked af det bagefter

Skulle der mon være nogen her der ligger inde med plantegninger eller evt. mod forventning efter at ha søgt i flere år efter en ejer af en delisle at kopiere fra en der ligger med en jeg må måle op og affotograffere til brug i projektet ?
Komplet tegnblind omend jeg forsøger er bedre med en fil i hånden end med et tastatur
Obs! kan være besværlig at fange i dagstimerne

Besvar