God og billig begynder pistol til ISPC

Skyder du med sortkrudt, røgsvagt eller samler du på skydevåben er det stedet for dig.
Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:31
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 74 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af CQB » 29. okt 2013, 18:28

Starter du i production er Det under halv pris for den bedste pistol til det i forhold til standard

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5848
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Mapzter » 29. okt 2013, 18:41

CQB skrev:Starter du i production er Det under halv pris for den bedste pistol til det i forhold til standard
Det er noget af en subjektiv vurdering - jeg tror ikke Sphinx skytterne er enige med dig :blink:

Under alle omstændigheder, så kan man ikke købe sig til success i IPSC, og man kan sagtens placere sig godt med eksempelvis en Glock i standard, hvis man gider træne med den.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Iceman52
Newbie
Newbie
Indlæg: 20
Tilmeldt: 27. okt 2013, 22:30
Interesser: Håndvåben/langdistance
Geografisk sted: -Horsens
Has thanked: 14 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Iceman52 » 29. okt 2013, 21:50

God og nyttig info.
Nogen der har noget til salg? :rock:
May the force be with you!!!!

Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:31
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 74 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af CQB » 30. okt 2013, 17:14

Mapzter skrev:
CQB skrev:Starter du i production er Det under halv pris for den bedste pistol til det i forhold til standard
Det er noget af en subjektiv vurdering - jeg tror ikke Sphinx skytterne er enige med dig :blink:

Under alle omstændigheder, så kan man ikke købe sig til success i IPSC, og man kan sagtens placere sig godt med eksempelvis en Glock i standard, hvis man gider træne med den.
har man en cz shadow til production har man vel ikke brug for andet ? :biggrin:

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8880
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 355 times
Been thanked: 1158 times
Kontakt:

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Fast Fumble » 31. okt 2013, 10:35

CQB skrev:har man en cz shadow til production har man vel ikke brug for andet ? :biggrin:
Du får da tæv af en Tanfoglio hver eneste gang!

:biggrin:
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
japh
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1552
Tilmeldt: 8. jun 2006, 09:00
Interesser: Pistolskydning, IPSC et al
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 25 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af japh » 31. okt 2013, 11:19

Fast Fumble skrev:Du får da tæv af en Tanfoglio hver eneste gang!
.. som til tider får tæsk af en CZ'er :twisted:
-jens

Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:31
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 74 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af CQB » 31. okt 2013, 15:50

Fast Fumble skrev:
CQB skrev:har man en cz shadow til production har man vel ikke brug for andet ? :biggrin:
Du får da tæv af en Tanfoglio hver eneste gang!

:biggrin:
jammer de ikke hver anden gang ? :giggle:

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1238
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 149 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Gunslinger » 31. okt 2013, 16:19

CQB skrev:
Fast Fumble skrev:
CQB skrev:har man en cz shadow til production har man vel ikke brug for andet ? :biggrin:
Du får da tæv af en Tanfoglio hver eneste gang!

:biggrin:
jammer de ikke hver anden gang ? :giggle:
Det har du sgu aldrig set min gøre.....

Til OP: som du kan se er der mange forskellige meninger om hvad man skal købe og hvorfor. Jeg bryder mig ikke om udtrykket "begynder-pistol". Hva betyder det egentligt?! At den kun kan tage dig et vist stykke af vejen, hvorefter den skal udskiftes til noget bedre? Det må du endelig ikke tro! Et hvilket som helst våben (inde for rimelighedens grænser), kan tage dig hele vejen hvis du er villig til at arbejde med den! Så du kan ligeså godt købe en pistol og beholde den indtil den falder fra hinanden. At kende sin pistol er nemlig en del af det der gør dig til en god skytte. Nogle skytter prøver at løse et software problem med udskiftning af hardwaren, hvilken aldrig er vejen frem, medmindre selvfølgelig skyderen er defekt eller gammel og træt. Det vigtigste er at den ergonomisk passer til dig og at du kan lide at skyde med den. Mine hænder passer f.eks. ikke til de store SVI/STI greb, og jeg bryder mig ikke om aftrækket på en Glock... derfor har jeg valgt Tanfoglio. Jeg har skudt et par stævner med en Shadow sidste år, og skulle jeg vælge noget andet end Tanfoglio blev det sådan en!

It's the indian, not the bow....

Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:31
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 74 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af CQB » 31. okt 2013, 16:47

Gunslinger skrev:
CQB skrev:
Fast Fumble skrev:
CQB skrev:har man en cz shadow til production har man vel ikke brug for andet ? :biggrin:
Du får da tæv af en Tanfoglio hver eneste gang!

:biggrin:
jammer de ikke hver anden gang ? :giggle:
Det har du sgu aldrig set min gøre.....

Til OP: som du kan se er der mange forskellige meninger om hvad man skal købe og hvorfor. Jeg bryder mig ikke om udtrykket "begynder-pistol". Hva betyder det egentligt?! At den kun kan tage dig et vist stykke af vejen, hvorefter den skal udskiftes til noget bedre? Det må du endelig ikke tro! Et hvilket som helst våben (inde for rimelighedens grænser), kan tage dig hele vejen hvis du er villig til at arbejde med den! Så du kan ligeså godt købe en pistol og beholde den indtil den falder fra hinanden. At kende sin pistol er nemlig en del af det der gør dig til en god skytte. Nogle skytter prøver at løse et software problem med udskiftning af hardwaren, hvilken aldrig er vejen frem, medmindre selvfølgelig skyderen er defekt eller gammel og træt. Det vigtigste er at den ergonomisk passer til dig og at du kan lide at skyde med den. Mine hænder passer f.eks. ikke til de store SVI/STI greb, og jeg bryder mig ikke om aftrækket på en Glock... derfor har jeg valgt Tanfoglio. Jeg har skudt et par stævner med en Shadow sidste år, og skulle jeg vælge noget andet end Tanfoglio blev det sådan en!

It's the indian, not the bow....
ok er din vurdering er at cz bedre end tanfoglio?

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1238
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 149 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Gunslinger » 31. okt 2013, 17:14

CQB skrev: ok er din vurdering er at cz bedre end tanfoglio?
Nej. Hvis det var min overbevisning ville jeg skyde med CZ. Det jeg siger er, at det mere er et spørsmål om preference. Da jeg købte min første pistol for 10 år siden, fandtes der ikke SP-01 eller Shadow, og en almindelig CZ75 synes jeg var lidt fesen. Og med et prisskilt på 7500,- var Tanfoglio Limited Custom en no-brainer. Den største årsag til at jeg har skiftet den ud med en Stock II da jeg begyndte at skyde production, var at det var den platform jeg var vant til. Jeg kunne bruge samme hylster, jeg kendte til de svage områder, ja jeg kunne sågar benytte de samme ladninger.

Jeg kan bedre lide vægtfordelingen på Tanfoglio, den ligger bedre i min hånd end CZ'eren gør. Det samme gør sig gældende for min kæreste, der skiftede hendes CZ ud efter hun havde skudt med min Tanfoglio i 3 dage.

Iceman52
Newbie
Newbie
Indlæg: 20
Tilmeldt: 27. okt 2013, 22:30
Interesser: Håndvåben/langdistance
Geografisk sted: -Horsens
Has thanked: 14 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Iceman52 » 31. okt 2013, 20:36

En begynder er en der er til at købe for rimelige penge.
May the force be with you!!!!

Brugeravatar
November
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 53
Tilmeldt: 4. dec 2011, 22:17
Interesser: Pistol, IPSC
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 14 times
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af November » 31. okt 2013, 21:26

Iceman52 skrev:En begynder er en der er til at købe for rimelige penge.
Rimelige penge er et relativt begreb ... afhænger vel af .... ØVRIGE udgifter :gay:
Character isn't something you were born with and can't change, like your fingerprints. It's something you weren't born with and must take responsibility for forming.

Milan
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 100
Tilmeldt: 5. jul 2013, 23:53
Interesser: ure, våben, mekanik generelt
Geografisk sted: Herlev
Geografisk sted: Herlev
Been thanked: 6 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Milan » 31. okt 2013, 21:36

Nu er jeg ikke IPSC expert og ved ikke hvilke våben der kan bruges..MEN

Jeg har købt mig en Norinco 1911 9mm m. 15 skuds mag til kr 2700..

har suppleret op med EGW lighthammer og sear, som skulle være vældig godt tilpasset på vinklerne ab fabric.. og en wilson searspring..Den har nu et aftræk på 1,9 kg.. og skyder ganske fint og hurtigt..

Nu venter så en 17 lbs mainspring, som er på vej..

Nogle siger også at disconnectoren også burde skiftes, ved det ikke...

Caspian, som ved meget om det siger den kan justeres ned til 1,1 kg aftræk


Så for samlet ca 4k, er det så ikke ok til at smage på IPSC?

Skyder falling target med den og den er altså ganske hurtig og virkelig god
til det..

Mikael

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8880
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 355 times
Been thanked: 1158 times
Kontakt:

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Fast Fumble » 1. nov 2013, 00:11

Milan skrev:Nu er jeg ikke IPSC expert og ved ikke hvilke våben der kan bruges..MEN
Jeg har købt mig en Norinco 1911 9mm m. 15 skuds mag til kr 2700..

har suppleret op med EGW lighthammer og sear, som skulle være vældig godt tilpasset på vinklerne ab fabric.. og en wilson searspring..Den har nu et aftræk på 1,9 kg.. og skyder ganske fint og hurtigt..
Så for samlet ca 4k, er det så ikke ok til at smage på IPSC?
Jo, det kunne man faktisk godt kalde en rigtig god begynder-skyder.
Jeg er heller ikke vild med udtrykket, men alle 1911 double stack typer vil være velegnede til IPSC. Det er skam meget sandsynligt at den vil være rigtig god den første tid i IPSC. På et tidspunkt tror jeg det vil begynde irritere at du er handicappet med ca. 5 skud pr magasinskift, og at aftræksvægten er en faktor 2 højere end dine konkurrenters, men det vil næppe have den fjerneste betydning til dine første 5-10 stævner. Og de der par detaljer, de kan jo løses, når behovet melder sig.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
japh
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1552
Tilmeldt: 8. jun 2006, 09:00
Interesser: Pistolskydning, IPSC et al
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 25 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af japh » 1. nov 2013, 09:03

Det er måske værd at huske på at når man begynder på IPSC bliver pistolens pris ret hurtigt til en relativt lille udgift :blink:
-jens

Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:31
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 74 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af CQB » 1. nov 2013, 19:31

Gunslinger skrev:
CQB skrev: ok er din vurdering er at cz bedre end tanfoglio?
Nej. Hvis det var min overbevisning ville jeg skyde med CZ. Det jeg siger er, at det mere er et spørsmål om preference. Da jeg købte min første pistol for 10 år siden, fandtes der ikke SP-01 eller Shadow, og en almindelig CZ75 synes jeg var lidt fesen. Og med et prisskilt på 7500,- var Tanfoglio Limited Custom en no-brainer. Den største årsag til at jeg har skiftet den ud med en Stock II da jeg begyndte at skyde production, var at det var den platform jeg var vant til. Jeg kunne bruge samme hylster, jeg kendte til de svage områder, ja jeg kunne sågar benytte de samme ladninger.

Jeg kan bedre lide vægtfordelingen på Tanfoglio, den ligger bedre i min hånd end CZ'eren gør. Det samme gør sig gældende for min kæreste, der skiftede hendes CZ ud efter hun havde skudt med min Tanfoglio i 3 dage.
ok måske skulle jeg kikke på en tanfoglio inden jeg køber cz

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8880
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 355 times
Been thanked: 1158 times
Kontakt:

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Fast Fumble » 1. nov 2013, 21:08

CQB skrev:
Gunslinger skrev:Jeg kan bedre lide vægtfordelingen på Tanfoglio, den ligger bedre i min hånd end CZ'eren gør.
ok måske skulle jeg kikke på en tanfoglio inden jeg køber cz
Jeg kan også bedre lide Tanfoglio'ens ergonomi, jeg synes grebet minder utrolig meget om grebet på min Infinity.
Og hvis man skal skyde IPSC Production, så gør Tanfoglio'en det jo også meget lettere at snyde tilpasse pistolen med originale tuningsdele.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Iceman52
Newbie
Newbie
Indlæg: 20
Tilmeldt: 27. okt 2013, 22:30
Interesser: Håndvåben/langdistance
Geografisk sted: -Horsens
Has thanked: 14 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Iceman52 » 2. nov 2013, 12:52

Tja jeg kan godt se at der er mange og delte meninger om hvilket våben man bør vælge! Jeg må prøve mig lidt frem før jeg finder det rigtige...
Da jeg i sin tid skrev begynder, betød det en rimelig udgift til et våben der passer til IPSC og som ville kunne bruges til andre dicipliner
uden, det ville koste en herregård. Dermed ikke ment som et våben der kunne gå hele vejen til toppen.
Skytten er vel den vigtigste faktor! :oops:
May the force be with you!!!!

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5848
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Mapzter » 2. nov 2013, 13:56

Iceman52 skrev:Da jeg i sin tid skrev begynder, betød det en rimelig udgift til et våben der passer til IPSC og som ville kunne bruges til andre dicipliner
uden, det ville koste en herregård. Dermed ikke ment som et våben der kunne gå hele vejen til toppen.
Skytten er vel den vigtigste faktor! :oops:
Ja, helt korrekt. Så længe du vælger et våben som er pålideligt, og som du rammer rimeligt med, så kan det tage dig hele vejen til toppen. At du så undervejs måske gør dig nogen erfaringer der gør at du skifter våben er en god ting! Det betyder du har lært noget om hvad der virker for dig, og hvad du prioriterer højt.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1238
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 149 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Gunslinger » 2. nov 2013, 16:15

Fast Fumble skrev: Og hvis man skal skyde IPSC Production, så gør Tanfoglio'en det jo også meget lettere at snyde tilpasse pistolen med originale tuningsdele.
Dette er tydeligvis din egen subjektive holdning, som intet har med gældende regelsæt at gøre! Med sådan en udtagelse, hvordan skal nye og kommende IPSC skytter gennemskue, hvad man må og ikke må i Production? At Eric Grauffel har lavet et samarbejde med Tanfoglio, hvilket sidestiller hans stumper med originale Tanfoglio dele, kan man mene om hvad man vil. Men det bliver det ikke snyd af...
CQB skrev: ok måske skulle jeg kikke på en tanfoglio inden jeg køber cz
Du er velkommen til at prøve min efter næste stævne hvis du har lyst.

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8880
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 355 times
Been thanked: 1158 times
Kontakt:

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Fast Fumble » 2. nov 2013, 16:51

Gunslinger skrev:Dette er tydeligvis din egen subjektive holdning, som intet har med gældende regelsæt at gøre!
Fuldstændig korrekt!
Gunslinger skrev:Med sådan en udtagelse, hvordan skal nye og kommende IPSC skytter gennemskue, hvad man må og ikke må i Production?
Det kan de i forvejen ikke gennemskue. Det ændrer mine udgydelser ikke noget på.
Gunslinger skrev:At Eric Grauffel har lavet et samarbejde med Tanfoglio, hvilket sidestiller hans stumper med originale Tanfoglio dele, kan man mene om hvad man vil.
Og det er lige præcis det jeg gør.
Gunslinger skrev:Men det bliver det ikke snyd af...
Mener du juridisk eller moralsk?

:twisted:
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 451 times
Been thanked: 909 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Raptor357 » 2. nov 2013, 17:54

Det er da noget pjat og en mavesur fornemmelse.
Alt er lovligt, lige indtil det bliver opdaget. det er grundlaget i al konkurrence, moral eller ej.
Production har jo allerede udviklet sig til en semi standart, hvor en hel del modif er tilladt, men det var ikke intensionen. så kan man enten følge udviklingen, blive bedre til at skyde eller sidde og være mavesur med en ringere score.
Sidste valgmulighed er den ringeste.
Jeg tror ikke at f.eks. Hage stopper upgrade stumper i sin skyder, og han ligger da altid og roder rundt i toppen, hvis han har opført sig rationelt.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8880
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 355 times
Been thanked: 1158 times
Kontakt:

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Fast Fumble » 2. nov 2013, 19:17

Raptor357 skrev:Det er da noget pjat og en mavesur fornemmelse.
Alt er lovligt, lige indtil det bliver opdaget. det er grundlaget i al konkurrence, moral eller ej.
Production har jo allerede udviklet sig til en semi standart, hvor en hel del modif er tilladt, men det var ikke intensionen. så kan man enten følge udviklingen, blive bedre til at skyde eller sidde og være mavesur med en ringere score.
Sidste valgmulighed er den ringeste.
Jeg tror ikke at f.eks. Hage stopper upgrade stumper i sin skyder, og han ligger da altid og roder rundt i toppen, hvis han har opført sig rationelt.
Slap af, jeg driller jo bare.
Slinger ved godt han er en af mine favorit-Production skytter. Jeg under han sandelig de PM'er han vinder, han slider for det.
Og der er vel ikke nogen der har noget at lade nogen høre, hvordan var det nu SP-01 Shadow opstod? Var det ikke noget med nogle Custom-shop USA stumper som der var nogle skytter der begyndte at bruge? Og Sphfzxinx, den er der vel heller ikke SÅ meget "produktion" over, er der?
Men sjovt nok du bruger Hage som eksempel. Det hænder jo han bliver slået af Gunslinger. Det er vel netop når skytterne er jævnbyrdige, at regelsættet står sin prøve?

Nej, der er intet i mit drilleri, udover at jeg synes man burde omdøbe klassen til "Standard-9mm".
Da klassen startede, syntes jeg den så spændende ud, og jeg overvejede at skifte derover. Men så prøveskød jeg nogen af pistolerne, og syntes at de var for træls, så jeg besluttede at Standard, det er min klasse! Og den beslutning har jeg stædigt holdt fast i, indtil jeg prøvede Slinger's Tanfog og en lige så veltunet vel-tilskudt CZ. Nu er jeg sgu lidt i tvivl igen! De skydere mangler ikke meget i "lækkerheds-faktor" sammenlignet med min Infinity. Jeg mangler lige at Grauffel får puttet entungsten guide rod i Tanfog'en, så skifter jeg!
(Men det gør han nok ikke, for han kan godt håndtere rekyl...)
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 451 times
Been thanked: 909 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af Raptor357 » 2. nov 2013, 20:47

Godt, så.
Nu har jeg desværre ikke skudt selv det sidste lille års tid grundet en dum dobbelt knæskade jeg fik af en elevator. Så jeg ved ikke hvem der driller hvem i toppen af ranglisterne. kun godt at Hage får noget modstand.
Jeg syntes nu ellers nog at en CZ mangler en del i lækkerheds faktoren over for specielt infinity, men bestemt også for Tangofolioen.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:31
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 74 times

Re: God og billig begynder pistol til ISPC

Indlæg af CQB » 3. nov 2013, 16:13

Gunslinger skrev:
Fast Fumble skrev: Og hvis man skal skyde IPSC Production, så gør Tanfoglio'en det jo også meget lettere at snyde tilpasse pistolen med originale tuningsdele.
Dette er tydeligvis din egen subjektive holdning, som intet har med gældende regelsæt at gøre! Med sådan en udtagelse, hvordan skal nye og kommende IPSC skytter gennemskue, hvad man må og ikke må i Production? At Eric Grauffel har lavet et samarbejde med Tanfoglio, hvilket sidestiller hans stumper med originale Tanfoglio dele, kan man mene om hvad man vil. Men det bliver det ikke snyd af...
CQB skrev: ok måske skulle jeg kikke på en tanfoglio inden jeg køber cz
Du er velkommen til at prøve min efter næste stævne hvis du har lyst.
det vil jeg gerne kommer du til næste dall stævne ?

Besvar