Erfaringer med Vortex Diamondback 15X56 søges...

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brugeravatar
NWF
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 662
Tilmeldt: 13. nov 2016, 22:00
Interesser: Jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 410 times
Been thanked: 203 times

Erfaringer med Vortex Diamondback 15X56 søges...

Indlæg af NWF » 17. nov 2021, 07:31

Som overskriften siger søger jeg noget input fra folk som har personlig erfaring med denne håndkikkert.

Jeg vil gerne have en kikkert som kan forstørre godt og grundigt, og er ikke sindsyg kræsen vedr. kvaliteten af det - og ønsker på ingen måde at bruge mange penge på de dyre mærker - så faldt over denne til en ok pris. Har selvfølgelig set lidt youtube videoer, men de er sgu ofte så som så da anmelderne jo har en interesse i sponsorship fra fabrikanterne

Så derfor kunne det være fedt at høre lidt ord fra nogle som kender "dyret" og har erfaring med netop denne kikkert.

Evt. anbefalinger af andre kikkerter i samme prisklasse med samme spec modtages også gerne
Deer don’t have a favorite cartridge; they hate them all equally.

Brugeravatar
Ingsorsi
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 883
Tilmeldt: 17. nov 2015, 20:49
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Roskilde / København
Has thanked: 215 times
Been thanked: 153 times

Re: Erfaringer med Vortex Diamondback 15X56 søges...

Indlæg af Ingsorsi » 25. nov 2021, 15:02

NWF skrev:
17. nov 2021, 07:31
Som overskriften siger søger jeg noget input fra folk som har personlig erfaring med denne håndkikkert.

Jeg vil gerne have en kikkert som kan forstørre godt og grundigt, og er ikke sindsyg kræsen vedr. kvaliteten af det - og ønsker på ingen måde at bruge mange penge på de dyre mærker - så faldt over denne til en ok pris. Har selvfølgelig set lidt youtube videoer, men de er sgu ofte så som så da anmelderne jo har en interesse i sponsorship fra fabrikanterne

Så derfor kunne det være fedt at høre lidt ord fra nogle som kender "dyret" og har erfaring med netop denne kikkert.

Evt. anbefalinger af andre kikkerter i samme prisklasse med samme spec modtages også gerne
Jeg kender ikke til den specifikke model, men allbinos.com plejer at have gode uafhængige(?) reviews.
Her er fx et for Diamondback HD 10x42
https://www.allbinos.com/index.html?tes ... test_l=348

Besvar