Gode råd om åndbare waders søges.

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brugeravatar
Bullitt
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 232
Tilmeldt: 6. feb 2018, 18:53
Interesser: Jagt, hunde og køretøjer
Geografisk sted: Storkbh.
Been thanked: 54 times

Gode råd om åndbare waders søges.

Indlæg af Bullitt » 31. jul 2019, 18:10

Mine gamle PVC-waders fra Harald er færdige. De er utætte, og de stinker. De skal ikke koste en formue - altså de nye :smile: da de fortrinsvis skal bruges til at arbejde i, når badebroen skal stilles op og pilles ned. Er dem fra Biltema noget værd. Hvordan er åndbarheden i dem ? Alle gode råd er velkomne.

Venlig hilsen Bullitt

Brugeravatar
Bullitt
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 232
Tilmeldt: 6. feb 2018, 18:53
Interesser: Jagt, hunde og køretøjer
Geografisk sted: Storkbh.
Been thanked: 54 times

Re: Gode råd om åndbare waders søges.

Indlæg af Bullitt » 16. sep 2019, 22:27

Så blev mine nye åndbare waders fra Biltema testet. De kostede kr. 799. De ER åndbare, og der er MASSER af plads i dem. Faktisk er der næsten FOR meget plads. Til gengæld følger der et bælte med, så man kan stramme dem ind i livet. Desuden er der elastiksnor, så de kan spændes ind oppe under armene. Lige i starten føltes det som om, at de var utætte, men det var bare vandet, der kølede igennem. De er meget åndbare. Jeg arbejdede 3 timer i dem med nedtagning af en bro, og bagefter var hverken mine sokker eller bukseben klamme. FEDT !

Venlig hilsen Bullitt

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11032
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 723 times
Been thanked: 2616 times

Re: Gode råd om åndbare waders søges.

Indlæg af C-X » 16. sep 2019, 22:32

Nice med feedback :thumbup:
Hvordan er støvlen?

Fleece tøj kan være lækkert under waders (og regntøj), i hvert fald PVC, så prøv det.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brugeravatar
Bullitt
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 232
Tilmeldt: 6. feb 2018, 18:53
Interesser: Jagt, hunde og køretøjer
Geografisk sted: Storkbh.
Been thanked: 54 times

Re: Gode råd om åndbare waders søges.

Indlæg af Bullitt » 22. sep 2019, 19:13

C-X skrev:
16. sep 2019, 22:32
Nice med feedback :thumbup:
Hvordan er støvlen?

Fleece tøj kan være lækkert under waders (og regntøj), i hvert fald PVC, så prøv det.
Støvlen er rummelig, men pakker ind til foden pga. vandtrykket, så man svupper ikke i dem. De er af pvc og har pvc-sål. Tak for fleece-tippet.

Venlig hilsen Bullitt

Besvar