Bushnell TRS-25 red dot montage?

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Brno
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13. feb 2014, 12:45
Interesser: Jagt fiskeri
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 125 times
Been thanked: 18 times

Bushnell TRS-25 red dot montage?

Indlæg af Brno » 18. maj 2019, 07:18

Hej. Er der nogen der ved om man kan montere et "Bushnell TRS-25 red dot" på én Weaver base, eller om det skal være en skinne den skal side på? Og i øvrigt om ikke den fint kan holde til en .308 Win.
Mvh Jakob.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: bushnell trs-25 red dot montage?

Indlæg af C-X » 18. maj 2019, 10:29

Det skal nok holde til en .308 Win.

Det kan godt være, at du fysisk kan montere det på en Weaver base, med bare en enkelt rille, men det kommer ikke til at gribe i ret meget og vil sidde meget udsat. Køb en rail, så kan du også placere det nogenlunde på riflen som du lyster.

Edit - se billedet her;
Billede
https://www.korsholm.dk/bushnell-trophy ... d-dot.html
(i øvrigt en grov pris, når en unævnelig jysk forhandler har det til under det halve (de første to der dukkede op, da jeg lige ville se prisen))

Der bliver nærmest ingen kontaktflade på den ene side. Håber det besvarer dit spørgsmål! :smile:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Brno
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 37
Tilmeldt: 13. feb 2014, 12:45
Interesser: Jagt fiskeri
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 125 times
Been thanked: 18 times

Re: Bushnell TRS-25 red dot montage?

Indlæg af Brno » 23. maj 2019, 19:54

:impatient: Tak for hurtigt svar (selv om jeg er langsom til at melde tilbage.). Det var lige det jeg skulle bruge :thumbup: :razz: .
Mvh Jakob

Besvar