Pistolkuffert i lækker finish eller alu?

Her kan du stille spørgsmål eller give gode råd om kikkerter, sigtemidler, Kamera & andet hardware.
Besvar
Nielshm
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 149
Tilmeldt: 10. feb 2018, 07:44
Interesser: Terrænskydning
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 1 time
Been thanked: 18 times

Pistolkuffert i lækker finish eller alu?

Indlæg af Nielshm » 14. aug 2018, 17:10

Jeg er på jagt efter en fin kuffert, men har svært ved at finde noget som ikke er alt for tykt, f.eks kuffert til kameraudstyr.
Det er til 1 pistol og skal erstatte den jammerlige plastkuffert fra CZ, hvor lukketøjet falder af hele tiden.
Jeg har kun det lille pistolskab, så den skal kunne komme ind under hylden når den sidder i midten af skabet.

Slettet bruger

Re: Pistolkuffert i lækker finish eller alu?

Indlæg af Slettet bruger » 14. aug 2018, 22:03

Nielshm skrev:
14. aug 2018, 17:10
Jeg er på jagt efter en fin kuffert, men har svært ved at finde noget som ikke er alt for tykt, f.eks kuffert til kameraudstyr.
Det er til 1 pistol og skal erstatte den jammerlige plastkuffert fra CZ, hvor lukketøjet falder af hele tiden.
Jeg har kun det lille pistolskab, så den skal kunne komme ind under hylden når den sidder i midten af skabet.
Du vil vel ikke lade din pistol ligge i kufferten i skabet ?
Æggebakkeskum og en anelse fugt = syre/rust, og der skal ikke meget mere til, end at du har åndet ned i kufferten. ( + mange savler når de ser en pistol - lidt som kvinder/ hund/ pølse/ :giggle: )

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5152
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1366 times

Re: Pistolkuffert i lækker finish eller alu?

Indlæg af Ras.Killing » 15. aug 2018, 14:05

Jep :thumbup: ud af kufferten når den ryger i skabet. Den er til transport, ikke opbevaring.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Besvar